Pääsevätkö kuolleina syntyneet ja syntyvät lapset taivaaseen?
Ei kai niitä heitetä ongelmajätelaitoksiin poltettavaksi normaalisti lähes poikkeuksetta?
Riikka Purran kolmesta lapsesta huolestuin.
Olen mummo korpikannosta ja aloin pohtimaan.
8
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Abortoinut lapset tosiaan syntyvät kuolleina. Viime vuonnakin tehtiin 8 000 abottia.
Et kai luule, että äidit pitivät heille hautajaiset?- AnonyymiUUSI
Mitäh?
Ei kunnian kukko laula hoosiannaa niille taivaassa.
- AnonyymiUUSI
vaivaiset ovat sellaisia kun kuolivat taivaassa ja sikiöt kanssa
vai ajattelitko ankkalinnaan mennä siellä kaikki ovat kauneina paitsi paleface , jonka naama on ihan norsun vitulla 🤣🤣🤣- AnonyymiUUSI
Jussi Halla-aho on hmmm, mites sanois, mikä on vastakohta Jeesus kuville?
- AnonyymiUUSI
Tietenkin päätyvät Jerusalemin kaatopaikalle, jossa ei tarvitse välttämättä polttaa, vaan voi yrittää tehdä biokaasua.
- AnonyymiUUSI
Luuk 2 ;21
Kun sitten 8 päivää oli kulunut, ja lapsi oli ympärileikattava,annettiin hänelle nimi Jeesus, jonka enkeli oli hänelle antanut, ennenkuin hän sikisi äitinsä kohdussa.
Siis Jumala näkee ihmisen jo äidin kohdussa. Sen perusteella viaton lapsi pääsee aina taivaaseen.- AnonyymiUUSI
Siitä, että joku enkeli keksii tulevalle ihmelapselle nimen jo ennen kohdussa sikiämistä, ei voi päätellä näkeekö Jumala kohtuihin tai huvittaako sitä niihin katsella. Ja vielä vähemmän siitä mahdollisesta näkemisestä voisi päätellä kuinka se Jumala suhtautuisi abortoituihin alkioihin tai kuolleisiin sikiöihin.
Mutta eihän uskonasioihin tietenkään tarvitse logiikkaa sotkea. Se vain aina hämää, kun käytetään rationaalisesta ajattelusta tuttuja ilmaisuja kuten 'siis' ja 'sen perusteella'.
- AnonyymiUUSI
Luulen, että jo hedelmöitynyt munasolukin pääsee taivaaseen, jos raskaus keskeytyy luonnollisesti tai murhaamalla alkio. Jumala tietää meidän jo äitimme kohdussa. Lapsi saa sitten jatkaa kasvamistaan taivaassa. Jos sinulla on ollut keskenmeno tai olet tapattanut syntymättömän lapsesi, hän tulee sinua vastaan ja tunnistaa sinut, jos uskot ja pääset siis taivaaseen, eikä hän kanna sinulle mitään kaunaa. Taivaassa rakkaus kattaa kaiken.
Pian Jeesus tempaa omansa taivaaseen. Kuvittelen, että pienten lasten lisäksi myös odottavien äitien lapsi pääsee kohdusta taivaaseen. Toivottavasti suurin osa äideistä uskoisi Jeesukseen nyt, jotta voisi lähteä lapsensa kanssa. Mikä shokki se tulee pakanaäideille olemaan, kun yhtäkkiä huomaavaat, että eivät enää olekaan raskaana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932049Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671510YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361150- 731150
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871064Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891