Onko tullut oltua tuhma.Olet pahottanut äitisi mielen mielessäsi pyörii paha olo haluatko päästä siitä eroon.Nyt olisi mahdollista teen sinusta kiltin ja kuuliaisen tytön joka kuuntelee ja kunnioittaa äitiä.Olen iäkkäämpi harmaahiuksinen mies jospa talutan sinut korvasta nurkkaan jonka jälkeen vaatteet pois ja polvelle poikittain annan tuntuvan selkäsaunan pyllyssä tuntuu ja kirvelee luultavasti itket pyydät nöyrästi anteeksi tekojasi.On hyvä puhdas mieli.Eteläsuomi
Sinä nuorempi nainen tai tyttö.
15
282
Vastaukset
- Anonyymi
Delaa kapinen kusikeppi
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle kun et sille kepillesi muuta keksi kuin kuseminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle kun et sille kepillesi muuta keksi kuin kuseminen.
Delaa kapinen kusikeppi
- Anonyymi
Kela rotta kilahti
- AnonyymiUUSI
Kyllä noita piisaa.Mutta etsin edelleen naista tyttöä näihin leikkeihin.
- AnonyymiUUSI
Minä haluaisin taputella aikuisen naisen pyllyä koittaa välillä haaroista.
- AnonyymiUUSI
Minkähän ikänen olet ja mistä? Minuun saisit taputella. N52
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän ikänen olet ja mistä? Minuun saisit taputella. N52
Olen 66v siisti hoikka asustelen varsinaissuomessa pääsen kyllä liikkumaan. Missä päin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen 66v siisti hoikka asustelen varsinaissuomessa pääsen kyllä liikkumaan. Missä päin sinä.
Kas Varsinais-suomesta minäkin. Riittääkö sinulle pelkkä taputtelu ja kourinta? Itse 162 60 e cupit. N52
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kas Varsinais-suomesta minäkin. Riittääkö sinulle pelkkä taputtelu ja kourinta? Itse 162 60 e cupit. N52
Kyllä piisaa aivan hyvin. Kuinka saisi yhteyttä olisi mukavampi keskustella .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä piisaa aivan hyvin. Kuinka saisi yhteyttä olisi mukavampi keskustella .
Ota nyt yhteyttä jutellaan mitä haluaisit.Kerrankin olisi lähempänä. Mies 66.
- AnonyymiUUSI
Ok. Nii numeroo en tänne laita. Muuten ois miehiä jonoksi asti eikä sekään pahaksi ois kun sais useaa kunnol. N52
- AnonyymiUUSI
Tämä mies 66 numero.
- AnonyymiUUSI
Tahtoo mukaan...m61
- AnonyymiUUSI
Onko kurittomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782