Kyylä on tehnyt ilmoituksen riitelystämme ja jopa jonkun salaisen käyrän avulla mitannut lapsen kallon luuston tiheyden, vietän myös kuulemma liikaa aikaa lapsen kanssa, kun en ole viitsinyt jättää heitteille yksinään kesäksi, kuten ilmeisesti on yleensä täällä tapana. Katsotaan miten käy, kun annankin penskan vapaasti rellestää meillä kavereidensa kanssa, samalla kun itse olen päivät poissa ja rajoitan kännykän käyttöä kätevästi irtisanomalla liittymän.
Naapuri on huolissaan!
13
214
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja en kuulemma ole ottanut kyseisen tungettelijan apua( mitä se sitten lieneekin) vastaan. En viitsinyt toisella kerralla enää avata ovea, kun tuli nassuttamaan ja halusimme päästän lähtemään.
- Anonyymi
Saa sisältöä elämäänsä, kun avuliaisuuden varjolla nuuskii oven takana. Diagnoosia pukkaa täältäkin , todennäköisiä vaihdevuosioireita tai sitten ihan vaan Jussin jälkeinen kenonen. Terapiaksi yläkerta tarjoaa koristreenit.
- Anonyymi
Nimettömille huolehtijoille oven avaaminen on lapsilta kielletty!
- Anonyymi
Näin se on, turhanpäiväiset kilkuttelijat voivat painua sinne mistä ovat tulleetkin!
- Anonyymi
Lukien tuon selostuksesi, varmaan ihan aiheesta tehnyt ilmoituksen. Eikä se koskaan kivalta tunnu, mutta kaikki nuo ei ole aina kiusaksi tehty vaan joskus ihan aiheesta, eli vanhempien pitää joskus myös tajuta miten paljon muita naapureita maailmassa onkaan, jotka kuulevat kaiken, ja että joskus pitää heitäkin ajatella.
- Anonyymi
Paitsi että tässä tapauksessa kyseinen akka tienaa itse sijoitetuilla lapsilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että tässä tapauksessa kyseinen akka tienaa itse sijoitetuilla lapsilla.
Ja voihan ne lapset vaientaa vaikka jesarilla, ettei vaan naapuri kuule mitään, hys hys!
- Anonyymi
Ja kyllä tosiaan muutetaan pois mahdollisimman pian!
- Anonyymi
Tuleeko tehdä eläinsuojeluilmoitus jos kissankusi dunkkaa alakerrasta?
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla tuollaisen ilmoituksen tekijän tavoite? Useimmiten noista aiheutuu lähinnä harmia, riesaa ja vaivaa " avun" tarvitsijoille. Apu kun on lähinnä kuulustelua ja lässytystä. Aikoinaan oli sellaisia ihmisiä palkattu töihin jotka oikeasti tekivät jotain, kuten olivat lapsenvahteina, siivosivat yms. tarpeellista.
- Anonyymi
Nyt korkeasti koulutetut ääliöt isoilla palkoilla kirjoittelevat raportteja toisilleen vaivautumatta kuitenkaan lukemaan niitä.
- Anonyymi
Busines on busines. En tiedä paljonko kiireellinen sijoitus maksaa per/ vrk, mutta se tehdään yleensä 30 vrk oli aihetta tai ei. Kannattaa tehdä Karffit heti jos joutuu noiden kanssa tekemisiin ja opettaa lapset juoksemaan niin vikkelästi karkuun kuin ikinä jaloista pääsee. Ei niitä ikinä löydetä ja hyvä niin!
- Anonyymi
Onko napit loppu kun hermostuttaa. Minä näen kaiken, pese naamasi heti, hust
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159