Olisi ihana saada naida vanhempaa naista olen vanhempi mies etelä suomesta.
Vanhemman naisen pano
18
427
Vastaukset
Samoilla linjoilla ja haaveilla, itse tosin 49. Jostakin syystä vanhemmat sytyttävät... :)
- Anonyymi
Sama täällä pääkaupunki seudulla varttuneemman naisen suhde on nyt hakusessa.
- AnonyymiUUSI
Olen jo pitkään haaveillut että joku nuorempi kaveri tulisi 60+ pehmeää pyöreämpää xl vaimoani pitään hyvänä, olen siitä vaimolle sängyssä nussiessa usein kertonut ja uskon että vaimokin haluaisi sen toteuttaa kun siitä puhuessani on niin kiimainen.
- AnonyymiUUSI
Missä päin te olette minä olen varsinais suomessa sopiiko että vaimosi tule käymään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin te olette minä olen varsinais suomessa sopiiko että vaimosi tule käymään.
Keski-uusimaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keski-uusimaa
Minä olen lähemmin Salossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lähemmin Salossa.
Pitää vähän jutella vaimon kanssa että haluaisiko käydä Salossa vähän "ajelulla" , oletko minkä ikäinen? Ja kokoinen ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vähän jutella vaimon kanssa että haluaisiko käydä Salossa vähän "ajelulla" , oletko minkä ikäinen? Ja kokoinen ;)
Tai sit ajellaan etelä karjalan suuntaan täällä virilli mies 52v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen 62v pyöreä n. 180 pitkä
- AnonyymiUUSI
16v poikanen kiinnostaisi tällästä 58v naista.
- AnonyymiUUSI
Olen nelikymppinen N Varsinais-Suomesta. Pyöreä, H-kipin rinnat ja herkät nännit. Olivia ihana löytää suurin piirtein oman ikäinen tai vanhempi mies kaveriksi.
- AnonyymiUUSI
Miten yhteyttä Olivia.59v hoikka mies koskettelisin herkkiä nännejäsi paljon muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhteyttä Olivia.59v hoikka mies koskettelisin herkkiä nännejäsi paljon muuta.
Äskeseen vielä olen varsinaissuomesta.
- AnonyymiUUSI
Olen 62v pyöreä mies Salosta kiinnostaisiko sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita viesti oliviaturusta at proton piste me
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen 62v pyöreä mies Salosta kiinnostaisiko sinua.
Voisi kiinnostaakin… Laita viestiä, tutustutaan.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaisiko 34v M
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1022204Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1142001Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3021990Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441791Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091647- 371435
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291255Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941153Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701150- 521089