Matteus on taivasten valtakuntien saarna ja Jeesus on Aabrahamin Poika.
Luukas on Jumalan valtakunnan saarna ja Jeesus on Daavidin Poika.
Nämä molemmat valtakunnat pitää saarnata ennen kuin Judgement Day alkaa. Nyt on Matteus saarnattu hyvin, mutta Väki jo pakenee Taivasten valtakunnasta eli kirkosta joka vahventuu siten.
Luukasta ei vielä ole saarnattu tarpeeksi. Luukas osoittaa asiat jotka Heprealaiskirje varmentaa. Jeesus on valtojen, voimien ja enkelten pää. Tästä ei Suomessa ole vielä julkisesti paljoa saarnaa kuultu. Ehkä siksi kun vallankumous kielsi henkivaltojen olemassaolon eikä ole Daavidin kuningaskunnan tapaista kuninkuutta, jossa henkivallat palveli kuningasta.
Jumalan valtakunta ilmestyy jo kolmen vuoden kuluttua eli 2028. Silloin alkaa humanismin valta vähetä ja monarkia sekä teokratia loistaa valoaan.
Silloin muistetaan jälleen että Jeesus on valtojen , voimien ja enkelten pää eikä vain kuilevaisen ihmisen kaltainen olento.
Tämä valtakunnan evankeliumi
23
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä ei siis ole aika tullut jolloin Jumalan valtakunta saisi saarnansa esiin. Vaikea onkin nykyisessä ilmapiirissä ottaa huomioon NÄKYMÄTÖN.
Elämme vielä täysin materialismin voittokulun jälkihöyryissä. Vain NÄKYVÄ ja materia tunnustetaan.
Luukas puhuu luvusta 9 alkaen kuitenkin saastaisista hengistä, pahoista hengistä yms.
Nämä ovat vaikeita asioita. Jeesus sanoi opetuslapsille että Älkää lähtekö Jerusalemista ennen kuin teidät puetaan voimalla.
Nykyisin monet saarnaa , todistaa tai tunnustaa Jeesusta mielellään mutta eivät välttämättä omaa voimaa. Itsekin valitettavasti olen sellainen.
Ketjun tarkoitus on keskustella onko Luukkaan evankeliumi myös TÄMÄ VALTAKUNNAN EVANKELIUMI joka saarnataan ennen loppua, vaiko vain Matteus on sitä? - Anonyymi
Ei voi ymmärtää Jeesuksen Jumaluutta josta Johannes puhuu ellei ensin ymmärrä Luukkaan evankeliumin sanaa Jeesuksesta valtojen ja voimien päänä. Tämä ymmärrys on Luukas 9 alkaen KR1992 käännöksessä selkeä.
Vallankumous muutti kaiken. Se oli ateistinen kumous. Mormonit eli vielä niin lähellä kumousta että muistivat kuninkaan ajan ja kykeni tunnustaan Jeesuksen Jumaluuden.
Jehovan todistajat olivat 70 vuotta kumouksen jälkeen ja olivat unohtaneet kuninkaan eikä enää kyenneet tunnustamaan Jeesuksen Jumaluutta.- Anonyymi
Mormonismin perustaja Joseph Smith kuoli vankilatappelussa, yritti paeta vankilasta ja ammuskeli siellä viemällän revolverilla.
- Anonyymi
Eksyttäjät aloittavat yleensä heti puheen maailmanlopusta (Jehovat,Hellarit jne.)
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi
apostolien kirjoitelmat voisi kokonaan poistaa raamatusta kun niin valheellista tietoa.
mitä points of interest raamatussa tämä kun johannes söi sieniä ja näki näkyjä... fire in the sky, hell riders in the sky, kuin hävittäjälentokoneet...
smoke on the water, kun katsot vedenpinnasta heijastuvia pilvien kuvia.. Heaven's on Fire.- Anonyymi
Jeesus ei hyväksy mitään Uutta Testamenttia.
Jeesus luku Juutalaisten pyhiä kirjoituksia.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei hyväksy mitään Uutta Testamenttia.
Jeesus luku Juutalaisten pyhiä kirjoituksia.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.Jeesus kertoi maan päällä oikeille 12 apostolilleen kaiken mahdollisen mitä ihmisen pitää tietää.
Mitä siihen jälkikäteen on lisätty tai jätetty pois, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kertoi maan päällä oikeille 12 apostolilleen kaiken mahdollisen mitä ihmisen pitää tietää.
Mitä siihen jälkikäteen on lisätty tai jätetty pois, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.Uusi Testamentti on kirjoitettu vasta temppelin hajottamisen jälkeen 70-100 jKr. Kun kaikki Juutalaisten pyhät kirjoitukset oli hävitetty, mitä temppelissä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Testamentti on kirjoitettu vasta temppelin hajottamisen jälkeen 70-100 jKr. Kun kaikki Juutalaisten pyhät kirjoitukset oli hävitetty, mitä temppelissä oli.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Uusi temppelinherra saneli ne uudet opit ja perusti niitä uskonlahkoja ja missioita.
2. Tess. 2:4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
- Anonyymi
Jotta kuninkuus säilyisi Juudalla ja palautuisi hänelle pitää maailman mennä yhä brutaalimpaan suuntaan. Raamattu sanookin Herra Zebaotin päivää ennen KAIKKI KORKEA JA YLVÄS KUKISTETAAN.
Alkukantainen, brutaali, elinvoimainen tulee voittamaan Herran Henkenä sen mikä on lempeää, viisasta ja pitkämielistä eli Jumalan Henkeä.
Jesajan 3 luvussa on luettelo kaikesta mikä otetaan pois jotta brutaali ja alkukantainen Juuda pääsisi takaisin valtaan.
Herran Päivä = Herran Henki = Juudan heimon leijona.
Tuo päivä on 3333 jkr - 4444 jkr välillä luultavasti . Me keikaroimme turhaan sivistyksellä, viisaudella ja ymmärryksellä. Kaikki sellainen otetaan pois. Tämä on mielestäni Eräs Luukaan evankeliumin teema. - Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvista Damaskontien henkijeesuksista ja uusista ilmestyksistä ja Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."- Anonyymi
Jeesus valitsi Paavalin aseeseen ja vitsakseen ja kohde oli oma ruumis eli Kristityt.
Tästä kerrotaan apostolien teoissa.
Se missä edeltäkäsin varoitellaan Paavalin ilmestyminen kristittyjen joukkoon on eräs ikivanha Rooman keisarikunnan ORAAKKELI.
Se löytyy mm. Internet Archivesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus valitsi Paavalin aseeseen ja vitsakseen ja kohde oli oma ruumis eli Kristityt.
Tästä kerrotaan apostolien teoissa.
Se missä edeltäkäsin varoitellaan Paavalin ilmestyminen kristittyjen joukkoon on eräs ikivanha Rooman keisarikunnan ORAAKKELI.
Se löytyy mm. Internet Archivesta.Jeesus ei sano mitään, että olisi valinnut Paaavalin oikeiden apostoleiden joukkoon.
Ne Paavalin omia tarinoita ja todistuksia, joita hän toistelee kirjeittensä alussa. Todistajat puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei sano mitään, että olisi valinnut Paaavalin oikeiden apostoleiden joukkoon.
Ne Paavalin omia tarinoita ja todistuksia, joita hän toistelee kirjeittensä alussa. Todistajat puuttuu.5. Ms.
" Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5. Ms.
" Kahden tai kolmen todistajan sanalla on asia vahva."2. Kor. 13:1
Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei sano mitään, että olisi valinnut Paaavalin oikeiden apostoleiden joukkoon.
Ne Paavalin omia tarinoita ja todistuksia, joita hän toistelee kirjeittensä alussa. Todistajat puuttuu.Ap. T. 9:5
Saul, Saul miksi vainoat minua? Hän kysyi Herra kuka sinä olet? Ääni vastasi Minä olen Jeesus, JOTA SINÄ VAINOAT.
Nouse ja mene kaupunkiin. Siellä saat kuulla mitä sinun on tehtävä.
Ei Jeesus ottanut pois Saulilta purppuranpunaista viittaa vaan todisti että pysyvä asiaintila on : JOTA SINÄ VAINOAT.
Mutta Jeesus tahtoi antaa Saulille tehtävän jossa tuo vaino kohdistuisi Jeesuksen tahtomalla tavalla.
Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus. Mutta Paavali oli sen suhteen vaikeassa vitsan ja vainoojan roolissa. Kuinka kykenee rakastamaan sitä joka vainoaa ja saalistaa.
Paavali oli kolmastoista taivasten valtakunta, josta Matteus esittää vertauksen.
Oli kahdestoista valtakunta : puutarha, viinikuurna, aita ja vartiotorni joille vuokrasi isäntä alueen odottaen saavansa osan sadosta. Mutta ei saanut. Lähetti palvelijoita jotka piestiin. Jopa oman poikansa. Lopulta isäntä käski tuhota nuo vuokraviljelijät.
Myös vertaus Kuninkaanpojan häistä on kolmastoista valtakunta. Saivat kutsun häihin Mutta torjuivat sen. Riensivät mieluummin kukin taholleen. Kuninkaan palvelijat kutsuu lopulta kenet vain tapaavat ja nuo arvolliset tuhotaan.
Paavali lukeutuu tuohon valtakuntaan yhä joka tuhoaa pahat vuokraviljelijät ja hääkutsusta kieltäytyneet. Hän on vitsa kourassa.
Mutta 12 on keskinäinen rakkaus jos ovat opetuslapsia. Ja lähettihän Jeesus 72 pareittain julistamaan Jumalan valtakuntaa.
Jokaiseen kaupunkiin jonne itse aikoi saapua.
Itse en tiedä tästä puolesta mitään muuta kuin että 2028 tulee Jumalan valtakunta ja että Profeetta Isa laskeutuu Damaskon moskeijan valkoista minareettia käyttäen. Tuo minareetti muistuttaa muuten myös WTC torneja jotka olivat New Yorkissa. Jos aikoo Jumalan valtakuntaa julistaa niin nyt se on erityisen vaikeaa. Syyriassa jo on tappo kristittyjä kohtaan käynnissä.
En tiedä. Mutta Paavalin arvostelussa ei pitäisi mennä liian pitkälle. Sakramentit jaetaan hänen työnsä varaan perustetuissa kirkoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. T. 9:5
Saul, Saul miksi vainoat minua? Hän kysyi Herra kuka sinä olet? Ääni vastasi Minä olen Jeesus, JOTA SINÄ VAINOAT.
Ei Jeesus ottanut pois Saulilta purppuranpunaista viittaa vaan todisti että pysyvä asiaintila on : JOTA SINÄ VAINOAT.
Mutta Jeesus tahtoi antaa Saulille tehtävän jossa tuo vaino kohdistuisi Jeesuksen tahtomalla tavalla.
Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus. Mutta Paavali oli sen suhteen vaikeassa vitsan ja vainoojan roolissa. Kuinka kykenee rakastamaan sitä joka vainoaa ja saalistaa.
Paavali oli kolmastoista taivasten valtakunta, josta Matteus esittää vertauksen.
Oli kahdestoista valtakunta : puutarha, viinikuurna, aita ja vartiotorni joille vuokrasi isäntä alueen odottaen saavansa osan sadosta. Mutta ei saanut. Lähetti palvelijoita jotka piestiin. Jopa oman poikansa. Lopulta isäntä käski tuhota nuo vuokraviljelijät.
Myös vertaus Kuninkaanpojan häistä on kolmastoista valtakunta. Saivat kutsun häihin Mutta torjuivat sen. Riensivät mieluummin kukin taholleen. Kuninkaan palvelijat kutsuu lopulta kenet vain tapaavat ja nuo arvolliset tuhotaan.
Paavali lukeutuu tuohon valtakuntaan yhä joka tuhoaa pahat vuokraviljelijät ja hääkutsusta kieltäytyneet. Hän on vitsa kourassa.
Mutta 12 on keskinäinen rakkaus jos ovat opetuslapsia. Ja lähettihän Jeesus 72 pareittain julistamaan Jumalan valtakuntaa.
Itse en tiedä tästä puolesta mitään muuta kuin että 2028 tulee Jumalan valtakunta ja että Profeetta Isa laskeutuu Damaskon moskeijan valkoista minareettia käyttäen. Tuo minareetti muistuttaa muuten myös WTC torneja jotka olivat New Yorkissa. Jos aikoo Jumalan valtakuntaa julistaa niin nyt se on erityisen vaikeaa. Syyriassa jo on tappo kristittyjä kohtaan käynnissä.
En tiedä. Mutta Paavalin arvostelussa ei pitäisi mennä liian pitkälle. Sakramentit jaetaan hänen työnsä varaan perustetuissa kirkoissa.Sakramentit perustuu Jeesuksen kastekäskyyn ja ehtoollisen viettoon oikeiden apostolien kanssa.
Matt.26. (Ehtoollinen)
26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Matt.28:18-20 (Kaste)
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. T. 9:5
En tiedä. Mutta Paavalin arvostelussa ei pitäisi mennä liian pitkälle. Sakramentit jaetaan hänen työnsä varaan perustetuissa kirkoissa.Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'
Luehan tarkemmin, kun Damaskontien "henkiolento" sanoi Paavalille "Turha sinun on potkia pistintä vastaan"
Pistimellä tarkoitetaan Paavalin saamaa Saatanan enkeliä.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
- Anonyymi
Korintossa, Defoin maakunnassa, Paavali toimi samalla tavalla kuin siellä vaikuttanut Delfoin oraakkeli. Puhui hurmoskielillä glossolaliaa, jota erityiset selittäjät yrittivät muuttaa järkevään muotoon. Näin hän pääsi Korinttolaisten suosioon.
Mutta lopulta luopui siitä hurmoskielisestä molotuksesta.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Saatana on ilmavallan hallitsija. - Anonyymi
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.... - Anonyymi
Vain Saulus Tarsolainen kuuli ääniä, mutta nähnyt Jeesusta, ei edes haamuakaan.
Muut rosvokoplan jäsenet eivät kuulleet mitään puheita, eikä nähneet Jeesusta.
Heikko on todistus.
Porukka oli vieläpä epäluotettavia rikollisia.- Anonyymi
Vain Saulus Tarsolainen kuuli ääniä, mutta EI nähnyt Jeesusta, ei edes haamuakaan.
Muut eivät kuulleet mitään puhetta, eivätkä nähneet mitään Jeesusta.
- Anonyymi
Jeesuksen seurassa eläneet oikeat Karitsan apostolit saivat Jeesukselta itseltään valtuutuksen tehdä ihmeitä ja parantaa sairaita, sitä varten Jeesus antoi heille omaa Pyhää Henkeään puhaltamalla sitä suustaan heille.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki."
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.
Kaikki jälkeenpäin uudet itsensä apostoliksi kutsuneet ovat epäluotettavia todistajia.
Ilm. 2:2
Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, JOTKA SANOVAT ITSEÄÄN APOSTOLEIKSI, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894