Erä ihotautilääkäri kommentoi suomalaisten pesuvimmaa.
Kyseessä on Pakko-oireinen häiriö jossa ilmenee pakkoajatuksia, pakkotoimintoja tai kumpiakin näistä. Häiriöstä on kyse silloin, kun pakonomaiset ajatukset ja käyttäytyminen ovat jatkuvia ja ne aiheuttavat merkittävää ahdistusta.
Terveen ihon saa sairastumaan suihkuttamalla useasti päivässä.
Pahinta on jatkuva saippuan lotraus.
Suihku kerran päivässä on paljon, oikea tahti on 2-3 kwrtaa viikossa.
Poikkeuksena viemäri- ja lokakuskin työssä jossa sallittakoon suihku kerran päivässä.
Suihkussa kuluu 100 l/kerta joka vuodssa saastuttaa 40 000 litraa puhdasta juomavetta. Mekoinen määr juomapulloja.
Veden saastutus
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan ole suihkussa noin kauaa, että kuluisi 100 litraa. Mieti nyt itsekin. Se olisi 10 ämpärillistä vettä. 😂 Lähemmäs oikeaa tulosta lienee 10 litraa. Jos pesee hiukset, jotka on pitkät, niin saattaa mennä 20 litraakin. Varsinkin, jos ei saippuoidessa ja hiuksia shampoostaessa sulje hanoja. Suihkusta selviää varmasti alle viiden lirankin, jos ei lotraa. Totta on se, että suihkussa ei tosiaan tarvitse käydä joka päivä. Pelkkä kainalo- ja intiimipesu riittää.
- Anonyymi
Erityisesti nuoret kuluttavat huomattavia määriä puhdasta vettä.
Puolen tunnin suikusessio ei ole poikkeus.
Nuoret aikuisetkin ovat ahkeria suihkuttelijoita, useita kertoja päivässä ja vaikka nopeastikin helposti kuluu se 100 litraa.
Vaikka olisi huoneistokohtainenkin vesimittaus, sitä kuluu.
Onhan suomen maailmanluokan hanavesi lähes ilmaista.
N. 5€/m3 on halpaa.
Pullotettuna sama vesi maksaa halvimmillaan 310€/m3.
Pikkupulloissa 1000€/m3
- Anonyymi
Kerro kuka ihotautilääkäri kuka on näin sanonut? Ettei olisi vaan ääni sun päässä?
- Anonyymi
Juha Helle, sukupuoli- ja ihotautien erikoislääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2171474- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41128Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171096Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38796Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780