Krimillä Ukrainan puolustusministeriön GUR:n iskun seurauksena sai surmansa vara-amiraali ja Mustanmeren laivaston komentaja Ildar Fernandovitš Ahmetov.
Yksityiskohtia annetaan myöhemmin.
Siellä on taas tehty suunnitelma ja myös toteutettu se onnistuneesti kuten Ukrainalla on tapana :)
Krimillä menehtyi Mustanmeren laivaston komentaja sekä vara-amiraali
23
202
Vastaukset
- Anonyymi
näin
- Anonyymi
Jokainen Venäläinen komentaja joka osallisena Ukrainan kansanmurhaan! Löytää lopulta tiensä pään! Meni siihen sitten vuosia tai vuosikymmeniä! Kosto on suloinen- Ukrainan viha Venäjää kohtaan on ikuinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen Venäläinen komentaja joka osallisena Ukrainan kansanmurhaan! Löytää lopulta tiensä pään! Meni siihen sitten vuosia tai vuosikymmeniä! Kosto on suloinen- Ukrainan viha Venäjää kohtaan on ikuinen!
Viha kolahtaa aina lopulta omaan nilkkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Viha kolahtaa aina lopulta omaan nilkkaan.
Hyökkääminen naapurimaahan ja sen viattomien kansalaisten tappaminen kolahti Venäjän Mustanmeren laivaston komentaja Ildar Fernandovitš Ahmetovin nilkkaan ja niskaan.
- Anonyymi
Otetaan poijaat snapsit!
- Anonyymi
"on taas tehty suunnitelma ja myös toteutettu se onnistuneesti kuten Ukrainalla on tapana"
Eipäs siellä ole hoksattu tehdä suunnitelmaa miten voitettaisiin itse aloitettu sisällissota ja toteutettu se onnistuneesti.- Anonyymi
Taitaa tiltua vituttaa.Vielä tulee aika kun rupeaa Kremlin terroristit tippumaan,saavat kokea jotain mukavaa.🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Putinin sodan opetuksia on ainakin se, että ei Venäjä mikään varteenotettava merivalta ole.
Tasamaalla saattavat menestyä, kun rankkoja mies- ja kalustotappioita ei oteta huomioon.
Toisaalta Venäjä on ennenkin kyennyt voittamaan sotia, mutta hävinnyt aina rauhan. Niin tulee nytkin käymään. Menestys maailmassa perustuu nykyään luottamukseen ja hyviin kauppasuhteisiin eikä panssarivaunuihin. Mitä näistä Venäjällä on?- Anonyymi
Sun puheestas tulee mieleen Laihian Isäntien pellonlannoitus paskaapuhumalla. Samanlaiset saavutukset Lännen Ukrainan avulla Venäjää vastaan. Toisen WW:n voittajia oli NL joka aiemmin oli Venäjä. Tosin muiden avustuksella mutta kuitenkin. Jos ei Venäjää saada pois Ukrainan maaperältä niin eikö olisi parasta lopettaa tuo Laihian peltojen lannoitus ja mennä kiltisti nurkkaan häpeämään. Anteeksi pyyntö vain lisää häpeääsi jos jotain ymmärrät !
- Anonyymi
Olin astivinani Venäjän sotataktiikan arvostelua. Se kyllä noudattaa ensimmäisen maailmansodan parhaita käytänteitä. Jauhetaan poijaat, jauhetaan...
- Anonyymi
pari vähemmän Lännen vastaisesta aggressiosta
- Anonyymi
Tipahtiko miekkonen sukellusveneen ikkunasta ?
- Anonyymi
Venäjä etenee nyt maantierumpuja hyväksi käyttäen, lisäksi salaojaputket on tukossa iivanoista.
Eteneminen on hidasta mutta etanoita riittää ruuaksi. - Anonyymi
Venäjän kesähyökkäys on ollut valtaisa.
Tankkeja ei näytä olevan enää mukana mutta skootterit pärisevät. - Anonyymi
Aloituksessahan on kaikki väärin.
- Anonyymi
Kotimaassa sentään jatkuu öljypomojen lentely
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011345385.html- Anonyymi
Venäläiset ovatkin edelläkävijöitä luontoystävällisen ilmailun alalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847