Vielä pari vuotta sitten en hyväksynyt homoja mutta olen muuttanut pikkuhiljaa mieltäni.

Anonyymi-ap

Siitä puhutaan niin paljon että se alkaa tuntemaan normaalilta. Ja mitä minua heterona muiden homoudet liikuttavat kun eihän homotkaan minun heteruudestani välitä vähääkään. Homous on sittenkin normaalia jollekin ja osa ihmisyyttä. En "tuomitse" enää homoja. Hyväksyn homot. Raamattukin puhuu homoista joten se on ollut aina olemassa ja Jeesuksellekin joku mies oli rakkain, jota hän ainoastaan rakasti. Miksi minä Jeesusta tuomitsisin, en tuomitse.

17

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Argumentum ad nauseam kuuluu usein diktatuurien retoriikkaan. Joseph Goebbelsin sanoin ”Kun valhetta toistetaan riittävän monta kertaa, se muuttuu totuudeksi”.
      Loogisesti kuitenkaan saman asian toistaminen ei todista yhtään mitään.

• Anonyymi

:

- SDP:n - HOMO-Ilmari - Orhilla Ratsastaa - ! -

- Tamperelaiset saa Tosi-Kyytiä - kun - SDP:n - Homo-Ilmari Kullilla Orhia Kiskoo - !

:

• Anonyymi

ArtoTTT

Provoillen iltaan taas?

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos ehdotuksestasi, Arto. Valitettavasti oli muuta menoa.

• Anonyymi

Maailma muuttuu ja jotkut sen mukana.

”Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭12‬:‭2‬ ‭FB38‬‬

”He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.”
      ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭5‬ ‭FB38‬‬

”Tiedämme myös, ettei lakia ole säädetty vanhurskaan takia vaan lainrikkojien ja kurittomien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien, epähurskaiden ja saastaisten, isän- ja äidintappajien, murhaajien, haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia, jota minulle uskottu autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumi opettaa.”
      ‭‭1. kirje Timoteukselle‬ ‭1‬:‭9‬-‭11‬ ‭FINRK‬‬

”Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät. Kuitenkin hän pelasti hurskaan Lootin, jota rietasten vaellus irstaudessa vaivasi; sillä asuessaan heidän keskuudessansa tuo hurskas mies kiusaantui hurskaassa sielussaan joka päivä heidän pahain tekojensa tähden, joita hänen täytyi nähdä ja kuulla.

pNäin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät, ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja, vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.

Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa, saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra- ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne; heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.

He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa, mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden. Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu.

Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on. Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi.

Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä. Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa".”
      ‭‭2. Pietarin kirje‬ ‭2‬:‭6‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

• UUSI

Jeesus muuten puhui Sodomasta toisin: elivät siellä normaalia elämää.

• Anonyymi
        UUSI

Alahan kertoa downiboi montako vuotta meinaat vielä jatkaa turren fb-stalkkausta?! :D

ps. pebaasi on taas vedelty

• Anonyymi

Näinhän se menee, kun antaa pirulle pikkusormen!

• Anonyymi

heimo.vesa on SETA

• Anonyymi

Sama täällä. Minuakaan homojen olomassaolo ei enää haittaa vähääkään.
      Mutta jos olisin sellainen piilohomo, joka ei uskalla tunnustaa omaa homouttaan itselleen, eikä varsinkaan muille, alkaisin varmaankin peloissani intoilemaan Raamattua heilutellen homoutta vastaan.
      Homous ei ole valinta, vaan homoksi synnytään.
      Itse synnyin heteroksi, josta saan muiden heterojen kanssa iloinen, eikä mieleeni edes tulisikaan alkaa homoilemaan, joten minulla ei ole pienintäkään syytä alkaa intoilemaan muiden homoutta vastaan, kuten piilohomot täällä tekevät.
      Ovat säälittäviä, kärsiessään tunnontuskia omasta muilta piiloittelemasta omasta homoudestaan.
      Rukoillaan heidän puolestaan.

• Anonyymi
        UUSI

Normaali tilanne voisi olla se, ettei seksuaalinen kiinnostus rajoitu vain yhteen sukupuoleen. Tällöin tuollaiset heterohommat olisi vain rajoittuneisuuden ilmentymiä ja kehityshäiriöitä.

• Anonyymi
      UUSI

Homo Heimo Vesa luulee olevansa hetero 😂🤣

• UUSI

Yleensä ne jotka pahimmin homoudesta puhuvat, ovat jääneet kiinni salasuhteesta miehen kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Jälkiviisautena: miltä tuntui vastustaa homoja? Olen aina miettinyt, kuten eräs koomikkokin, MITEN homoja vastustetaan?
      Jos olet esim. kotona yksin. Miten vastustat niitä homoja? Istutko nyrkit pystyssä vai miten se ilmenee?

• Anonyymi
      UUSI

Jumalan ilmoitus ei muutu.

1.Kor.6:
      9. Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
      10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

• UUSI

Tuo on yhden ihmisen ajatus vaan. Niitä Raamattu on täynnä.

• Anonyymi
      UUSI

Homoilu on syntiä eikä se siitä muuksi muutu. Homoilu on Jumalan silmissä kauhistus.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe