Ja nyt todella näyttää siltä, että kansa on saanut tarpeekseen vihreästä hulluudesta, puolueen kannatus oppositiossakin vaan laskee, vihreistä on tulossa pienpuolue.
Marinin hallituksen aikana päätetty tavoite hiilineutraaliudesta vuoteen 2035 mennessä tuskin toteutuu.
Hallitusohjelmassa tavoitteeseen toki on sitouduttu, mutta yhtä lailla sitouduttu on siihen, että ilmastotoimilla ei tarpeettomasti kasvateta tavallisten suomalaisten kustannuksia eikä esimerkiksi hakkuita rajoiteta.
Vihreitä ja vasemmistoliittoa lukuun ottamatta eduskuntapuolueiden enemmistö on sitoutunut siihen, että Suomesta ei haluta karkottaa esimerkiksi metsäteollisuutta.
Ruotsissa virheiden kannatus on alle 4%.
"Tavallinen suomalainen ei pysy vihreän ilmastokiihkon tahdissa mukana"
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oli asiaa.
- Anonyymi
Muistakaa että vihreät ottavat puolueohjelmaansa moniavioisuuden sallimisen, elleivät ole ottaneet jo. Onko seuraavaksi sharia laki vuorossa?
- Anonyymi
Ilmasto jargoni on vaan niin tylsää p- jauhantaa. Vihreet on maailman rahaeliitin typeriä juoksupoikia.
- Anonyymi
Eilen kattelin A-studiota (oli ehkä edelliseltä päivältä?)
Jossa Persujen Mikko Bergbom pyyhki lattiaa vihreiden pulla Pitkolla, ilmastopoliittisessa kekustelussa. Mikko vei pulla Pitkoa sata-nolla. Taas kerran vihreä osoitti tietämättömyytensä ja tyhmyytensä. Multalaakin taisi välillä hymylyttää pulla Pitkon tyhmyys. - Anonyymi
Vihreät pitää lähettää Venäjälle, kiinaan, intiaan ja tälläisiin maihin edistämään vihreää siirtymää. Tuhatkertainen vaikutus sillä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772