Bussikuski ajoi ihmisen päälle suojatiellä Tampereella

Anonyymi-ap

73

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko - SDP:n Homo-illun läheisiä ?

      • Anonyymi

        ...kysyypi aito kyselijäpösilö.


    • Anonyymi

      "bussikuskia ei kiinnostanut, jääkö joku alle vai ei"

      Todella nerokas näkemys.

      • Anonyymi

        Mitä Persulta muuta voi odottaa kuin idioottimaisia kommentteja?


      • Anonyymi

        Eipä se mitään tehnyt estääkseen päälle ajamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se mitään tehnyt estääkseen päälle ajamista.

        Etpä tainut tehdä sinäkään joten olet ihan yhtä syyllinen.

        Päätelmä johon päädyn jos koetan käyttää samantasoista aivotoimintaa (matalaa) kuin mitä itse käytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tainut tehdä sinäkään joten olet ihan yhtä syyllinen.

        Päätelmä johon päädyn jos koetan käyttää samantasoista aivotoimintaa (matalaa) kuin mitä itse käytät.

        En niin, kun en ollut paikalla. Enkä kyllä ajanutkaan kenenkään päälle. En tekisi mitään niin hirveää. Miksi olet minulle vihainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin, kun en ollut paikalla. Enkä kyllä ajanutkaan kenenkään päälle. En tekisi mitään niin hirveää. Miksi olet minulle vihainen?

        Olet syyllinen koska et ollut paikalla, koeta nyt ymmärtää. Et ollut paikalla, et siis tehnyt edes sen vertaa että tuo onnettomuus olisi vältetty.

        Et ajanut kenenkään päälle, mutta olet potentiaalinen päälleajaja. Sinulla on kaikki välineet tuohon kammottavan rikoksen tekemiseen ja kohdallasi kyseinen rikos on kenties tulossa. Olet siis vaarallinen.

        En ole sinulle vihainen, kohtelen sinua vain potentiaalisena rikoksentekijänä koska olet noin välinpitämätön ettet halunut tietoisesti estää tuota päälleajoa.

        Ihmettelen vaan että miksi, miksi olet noin välinpitämätön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet syyllinen koska et ollut paikalla, koeta nyt ymmärtää. Et ollut paikalla, et siis tehnyt edes sen vertaa että tuo onnettomuus olisi vältetty.

        Et ajanut kenenkään päälle, mutta olet potentiaalinen päälleajaja. Sinulla on kaikki välineet tuohon kammottavan rikoksen tekemiseen ja kohdallasi kyseinen rikos on kenties tulossa. Olet siis vaarallinen.

        En ole sinulle vihainen, kohtelen sinua vain potentiaalisena rikoksentekijänä koska olet noin välinpitämätön ettet halunut tietoisesti estää tuota päälleajoa.

        Ihmettelen vaan että miksi, miksi olet noin välinpitämätön?

        Bussikuski olisi välttänyt aiheuttamasta onnettomuutta, jos olisi kiinnostanut. Ei kiinnostanut joten aiheutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussikuski olisi välttänyt aiheuttamasta onnettomuutta, jos olisi kiinnostanut. Ei kiinnostanut joten aiheutti.

        Noniin, sait huomiosi provoiluun.

        Jos olet oikeasti noilla asenteilla liikkeellä niin suosittelen juttelemaan mielenterveys puolen kanssa.

        Moido


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, sait huomiosi provoiluun.

        Jos olet oikeasti noilla asenteilla liikkeellä niin suosittelen juttelemaan mielenterveys puolen kanssa.

        Moido

        Ei tässä mistään huomiosta ole kyse vaan siitä, että bussikuski ajoi ihmisen päälle. Minun asenteeni ei siihen voinut valitettavasti vaikuttaa, koska jos olisi voinut, niin ei olisi ajanut päälle.


    • Anonyymi

      Hosuminen ja kiire? Hosuminen ja kiire ei sovi liikenteeseen.

    • Anonyymi

      Kun katselee tamperelaisten jalankulkijoiden säntäilyä sinne tänne napit kovilla ja lasittunut katse kännykässä, on ihme että näitä ei satu enempää. Bussikuski syyllinen, mutta osan syystä voi lukea myös ennakointivelvollisuudesta välittämättömän jalankulkijan syyksi.

      • Anonyymi

        Lainsäätäjän mukaan pitää varoa itseään heikommassa asemassa olevia liikenteessä ja varsinkin moottorikäyttöisten ajoneuvojen kuljettajat suhteessa suojaamattomiin tienkäyttäjiin.


        "Eritasoisten tienkäyttäjien aseman turvaamisen voidaan niin ikään katsoa kuuluvan tieliikenteen yleisiin periaatteisiin. Lapset, ikääntyneet, aisti- ja liikuntavammaiset sekä muut henkilöt, joilla on vaikeuksia selviytyä liikenteessä, ovat tieliikenteessä erityisen suojelun tarpeessa.

        Tieliikenneoikeuden keskeisimpiin periaatteisiin voidaan katsoa kuuluvan myös eri tienkäyttäjäryhmiin kuuluvien tienkäyttäjien erilaisten oikeuksien ja velvollisuuksien huomioonottamisen. Tämä merkitsee jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasemaa verrattuna ja suhteessa moottorikäyttöisten ajoneuvojen tienkäyttäjäryhmiin.

        Tieliikenteen yleisiä periaatteita ovat siten seuraavat periaatteet: 1) tienkäyttäjän yleiset velvollisuudet eli velvollisuus noudattaa liikennesääntöjä ja tieliikenteen yleinen huolellisuusvelvollisuus; 2) tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus eli velvollisuus tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle; 3) varovaisuusvelvollisuus muita tienkäyttäjiä kohtaan: vanhusten, lasten ja vammaisten erityisasema liikenteessä; jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasema sekä 4) turvallinen ajoneuvon kuljettaminen: velvollisuus kompensoida puutteelliset olosuhteet huolellisemmalla toiminnalla."

        HE 180/2017


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainsäätäjän mukaan pitää varoa itseään heikommassa asemassa olevia liikenteessä ja varsinkin moottorikäyttöisten ajoneuvojen kuljettajat suhteessa suojaamattomiin tienkäyttäjiin.


        "Eritasoisten tienkäyttäjien aseman turvaamisen voidaan niin ikään katsoa kuuluvan tieliikenteen yleisiin periaatteisiin. Lapset, ikääntyneet, aisti- ja liikuntavammaiset sekä muut henkilöt, joilla on vaikeuksia selviytyä liikenteessä, ovat tieliikenteessä erityisen suojelun tarpeessa.

        Tieliikenneoikeuden keskeisimpiin periaatteisiin voidaan katsoa kuuluvan myös eri tienkäyttäjäryhmiin kuuluvien tienkäyttäjien erilaisten oikeuksien ja velvollisuuksien huomioonottamisen. Tämä merkitsee jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasemaa verrattuna ja suhteessa moottorikäyttöisten ajoneuvojen tienkäyttäjäryhmiin.

        Tieliikenteen yleisiä periaatteita ovat siten seuraavat periaatteet: 1) tienkäyttäjän yleiset velvollisuudet eli velvollisuus noudattaa liikennesääntöjä ja tieliikenteen yleinen huolellisuusvelvollisuus; 2) tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus eli velvollisuus tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle; 3) varovaisuusvelvollisuus muita tienkäyttäjiä kohtaan: vanhusten, lasten ja vammaisten erityisasema liikenteessä; jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasema sekä 4) turvallinen ajoneuvon kuljettaminen: velvollisuus kompensoida puutteelliset olosuhteet huolellisemmalla toiminnalla."

        HE 180/2017

        Bussikuski varmaan varoi heikommassa asemassa olevia mutta kun se ei aina riitä.

        Bussista on vähän huono näkyvyys kaikenlaisten pilareiden ym takaa, jos ihminen jää katveeseen sellaisen taa niin ei kuski sille mitään voi.

        Juridisesti bussikuski on varmaankin syyllinen mutta riskienhallinnallisesti, ainakin itse, katselen jalankulkijana joka puolelle kun siirryn ajoradalle jossa kulkee tonnien painoisia möhkäleitä.

        Niin pitkään kun ihminen tekee asioita, tapahtuu virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussikuski varmaan varoi heikommassa asemassa olevia mutta kun se ei aina riitä.

        Bussista on vähän huono näkyvyys kaikenlaisten pilareiden ym takaa, jos ihminen jää katveeseen sellaisen taa niin ei kuski sille mitään voi.

        Juridisesti bussikuski on varmaankin syyllinen mutta riskienhallinnallisesti, ainakin itse, katselen jalankulkijana joka puolelle kun siirryn ajoradalle jossa kulkee tonnien painoisia möhkäleitä.

        Niin pitkään kun ihminen tekee asioita, tapahtuu virheitä.

        Kaikilta ei vaan se riskien hallita välttämättä onnistu, kuten esim. mainituilta, eri tavoin vammaisilta, tai lapsilta, tai vanhuksilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilta ei vaan se riskien hallita välttämättä onnistu, kuten esim. mainituilta, eri tavoin vammaisilta, tai lapsilta, tai vanhuksilta.

        Riskienhallinta ei suju keneltäkään täydellisesti ja se on osasyy siihen, että onnettomuuksia tapahtuu.

        Vaikka jokainen meistä yrittäisi parhaansa, enempään ei kukaan pysty, onnettomuuksia tapahtuisi silti.


      • Anonyymi

        Sinä voi lukea syylliseksi vaikka Kalervo Kummolan ja Väinämöisen. Sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainsäätäjän mukaan pitää varoa itseään heikommassa asemassa olevia liikenteessä ja varsinkin moottorikäyttöisten ajoneuvojen kuljettajat suhteessa suojaamattomiin tienkäyttäjiin.


        "Eritasoisten tienkäyttäjien aseman turvaamisen voidaan niin ikään katsoa kuuluvan tieliikenteen yleisiin periaatteisiin. Lapset, ikääntyneet, aisti- ja liikuntavammaiset sekä muut henkilöt, joilla on vaikeuksia selviytyä liikenteessä, ovat tieliikenteessä erityisen suojelun tarpeessa.

        Tieliikenneoikeuden keskeisimpiin periaatteisiin voidaan katsoa kuuluvan myös eri tienkäyttäjäryhmiin kuuluvien tienkäyttäjien erilaisten oikeuksien ja velvollisuuksien huomioonottamisen. Tämä merkitsee jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasemaa verrattuna ja suhteessa moottorikäyttöisten ajoneuvojen tienkäyttäjäryhmiin.

        Tieliikenteen yleisiä periaatteita ovat siten seuraavat periaatteet: 1) tienkäyttäjän yleiset velvollisuudet eli velvollisuus noudattaa liikennesääntöjä ja tieliikenteen yleinen huolellisuusvelvollisuus; 2) tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus eli velvollisuus tarkkailla ja ennakoida toisten tienkäyttäjien toimintaa ja sovittaa oma toimintansa tekemiensä havaintojen pohjalle; 3) varovaisuusvelvollisuus muita tienkäyttäjiä kohtaan: vanhusten, lasten ja vammaisten erityisasema liikenteessä; jalankulkijoiden ja polkupyöräilijöiden erityisasema sekä 4) turvallinen ajoneuvon kuljettaminen: velvollisuus kompensoida puutteelliset olosuhteet huolellisemmalla toiminnalla."

        HE 180/2017

        Se tuon hallituksen esityksiin hirttäytyneen hölötykset noista itseään heikommassa asemassa olevista on vain oman tyhjän päänsä tuotosta.
        Vielä tyhmempää tuo hölötys, jostain velvollisuudesta johonkin epämääräiseen kompensointiin huolellisemmalla toiminnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuon hallituksen esityksiin hirttäytyneen hölötykset noista itseään heikommassa asemassa olevista on vain oman tyhjän päänsä tuotosta.
        Vielä tyhmempää tuo hölötys, jostain velvollisuudesta johonkin epämääräiseen kompensointiin huolellisemmalla toiminnalla.

        Lainsäätäjän teksti on kyseessä, eikä oma. Lukemisen ymmärtämistä toki tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainsäätäjän teksti on kyseessä, eikä oma. Lukemisen ymmärtämistä toki tarvitaan.

        Teksti on on lähtöisin hallituksen esityksiin hirttäytyneen huru-ukon tyhjästä päästä.
        Lopullisesti asian paljastaa tuo "kompensointi" höperyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teksti on on lähtöisin hallituksen esityksiin hirttäytyneen huru-ukon tyhjästä päästä.
        Lopullisesti asian paljastaa tuo "kompensointi" höperyys.

        Lukeminen ei taida olla vahvinta osaamisaluettasi.

        https://finlex.fi/fi/hallituksen-esitykset/2017/180


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeminen ei taida olla vahvinta osaamisaluettasi.

        https://finlex.fi/fi/hallituksen-esitykset/2017/180

        Lukeminen ja sen ymmärtäminen sujuu. Sinulla tuo ymmärtäminen tuntuu tökkivän.
        Hallituksen esityksiin ja niihin hirttäytyneen huru-ukon tyhjän pään omat tuotokset ja horinat "kompensointeineen" ei ole laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukeminen ja sen ymmärtäminen sujuu. Sinulla tuo ymmärtäminen tuntuu tökkivän.
        Hallituksen esityksiin ja niihin hirttäytyneen huru-ukon tyhjän pään omat tuotokset ja horinat "kompensointeineen" ei ole laki.

        Ei ole väitetty sen olevan laki, vaan hallituksen esitys on toissijainen oikeuslähde, joka myös vaikuttaa asioihin.

        https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/kirjasto/aineistot/kotimainen_oikeus/kotimaiset-oikeuslahteet/Sivut/Yleista-oikeuslahteista-ja-oikeudellisesta-informaatiosta.aspx


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäähän huru-ukko jopa omien kuvitelmiensa olevan laki. Vain laki on se mikä määrää, esitykset ei merkitse asioihin yhtään mitään.

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele.

        En toki, vaikka sinä sitä teetkin.


    • Anonyymi

      Tosiaan ainoat vaihtoehdot on aina näkymättömyys tai kiinnostuksen puute jääkö joku alle. Avaaja on asian ytimessä ja todella viisas filosofi ja älykkö muutenkin. Veikkaan, että hän on myös taiteen tuntija ja hän on Parnasson kestotilaaja.

      • Anonyymi

        Tai sitten aloittaja on ylläpidon tyyppi joka koittaa keksiä mahdollisimman provosoivia aloituksia, jotta me hölmöt kommentoisimme.

        Mainosrahat taitaa tulla firmalle klikkausten ja kommenttien määrän mukaan.


      • Anonyymi

        Mitä provosointia ja trollaamista tuossa aloituksessa on? Sävy on kyllä kärkevä, mutta asiavirheitä siinä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä provosointia ja trollaamista tuossa aloituksessa on? Sävy on kyllä kärkevä, mutta asiavirheitä siinä ei ole.

        jos et tunnista provoa niin se on tässä kohdassa

        " bussikuskia ei kiinnostanut, jääkö joku alle vai ei"

        Tuohan on samaa tasoa jos väitettäisiin että bussikuski saattoi miettiä että on kiva tappaa ihmisiä.

        Mitä hän ei varmaankaan miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et tunnista provoa niin se on tässä kohdassa

        " bussikuskia ei kiinnostanut, jääkö joku alle vai ei"

        Tuohan on samaa tasoa jos väitettäisiin että bussikuski saattoi miettiä että on kiva tappaa ihmisiä.

        Mitä hän ei varmaankaan miettinyt.

        Meinaat, että kuskia kiinnosti, mutta ajoi silti yli?


    • Anonyymi

      No eikös tässä vahvistu juurikin se jalankulkijankin vastuu?
      Olen kymmeniä kertoja kirjoittanut että on monia asioita jotka voivat häiritä ajoneuvon kuskia.
      En jaksa nt uudelleen luetella niitä.
      Kun jalankulkijat ulkoistavat 100% oman turvallisuutensa ajoneuvon kuskeille niin yksikin virhe ajoneuvon kuskilta johtaa aina onnettomuuteen.
      Jos jalankulkija (koskee myös pyöräiljöitä ja skuuttaajia) ottaisivat vastuuta ja varmistaisivat onko litys turvallista niin onnettomuudet loppuisivat kokonaan.

      Turha alkaa puhumaan kenen olisi pitänyt väistää, pääasia pitäisi olla miten vältytään onnettomuuksilta.

      • Anonyymi

        Ei ole ollenkaan turha puhua siitä, kenen olisi pitänyt väistää. Kuskin. Vaan kun ei väistänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan turha puhua siitä, kenen olisi pitänyt väistää. Kuskin. Vaan kun ei väistänyt.

        Sulla ilmeisesti on joku ongelma, ihan niinkuin tuolla yhdessä kommentissa jo kerrottiinkin.

        Koitappa jaksella, suosittelisin kyllä hakemaan apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ilmeisesti on joku ongelma, ihan niinkuin tuolla yhdessä kommentissa jo kerrottiinkin.

        Koitappa jaksella, suosittelisin kyllä hakemaan apua.

        Homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollenkaan turha puhua siitä, kenen olisi pitänyt väistää. Kuskin. Vaan kun ei väistänyt.

        Eli elät siinä uskossa että ajoneuvojen kuskit ovat 100% täydellisiä ja jos joku tekee virheen niin hn tekee sen tahallaan?

        Mieti nyt vähän, lentokoneet tippuvat henkilökunnan virheiden takia, junat törmäävät inhimillisten virheiden takia, laivat ajavat karille ja toisia päin inhimillisten virheiden takia ja sinä meinaat että suomalaisten ajoneuvojen kuljettajien pitää olla 100% täydellisiä.

        Jos tajuaisit että joku olisi 99% täydellinen niin jää se 1% mahdollisuus onnettomuuteen ja silloin se kevyenliikenteen liikkuja on ainoa joka voi estää sen onnettomuuden.

        Se on ihan vitun hailee kuka on juridisesti väärässä se kun ei tuo sitä menetettyä henkeä tai terveyttä takaisin.
        Vaikka joka ikinen ajoneuvon kuski tuomittaisiin kuolemaan virheistään niin silloinkin noita virheitä syntyy.
        Siis ainoa joka voi estää onnettomuudet on se kevyenliikenteen liikkuja.

        Vielä kerran täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja sinun ajatus lähtee siitä täydellisestä ihmisestä liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elät siinä uskossa että ajoneuvojen kuskit ovat 100% täydellisiä ja jos joku tekee virheen niin hn tekee sen tahallaan?

        Mieti nyt vähän, lentokoneet tippuvat henkilökunnan virheiden takia, junat törmäävät inhimillisten virheiden takia, laivat ajavat karille ja toisia päin inhimillisten virheiden takia ja sinä meinaat että suomalaisten ajoneuvojen kuljettajien pitää olla 100% täydellisiä.

        Jos tajuaisit että joku olisi 99% täydellinen niin jää se 1% mahdollisuus onnettomuuteen ja silloin se kevyenliikenteen liikkuja on ainoa joka voi estää sen onnettomuuden.

        Se on ihan vitun hailee kuka on juridisesti väärässä se kun ei tuo sitä menetettyä henkeä tai terveyttä takaisin.
        Vaikka joka ikinen ajoneuvon kuski tuomittaisiin kuolemaan virheistään niin silloinkin noita virheitä syntyy.
        Siis ainoa joka voi estää onnettomuudet on se kevyenliikenteen liikkuja.

        Vielä kerran täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja sinun ajatus lähtee siitä täydellisestä ihmisestä liikkeelle.

        Kuskit eivät ole täydellisiä ja siksi liikennesääntöjä pitää noudattaa erittäin hyvin, tarkasti ja jämptisti. Jos kaikki olisivat täydellisiä, niin sääntöjä ja lakeja ei edes tarvittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elät siinä uskossa että ajoneuvojen kuskit ovat 100% täydellisiä ja jos joku tekee virheen niin hn tekee sen tahallaan?

        Mieti nyt vähän, lentokoneet tippuvat henkilökunnan virheiden takia, junat törmäävät inhimillisten virheiden takia, laivat ajavat karille ja toisia päin inhimillisten virheiden takia ja sinä meinaat että suomalaisten ajoneuvojen kuljettajien pitää olla 100% täydellisiä.

        Jos tajuaisit että joku olisi 99% täydellinen niin jää se 1% mahdollisuus onnettomuuteen ja silloin se kevyenliikenteen liikkuja on ainoa joka voi estää sen onnettomuuden.

        Se on ihan vitun hailee kuka on juridisesti väärässä se kun ei tuo sitä menetettyä henkeä tai terveyttä takaisin.
        Vaikka joka ikinen ajoneuvon kuski tuomittaisiin kuolemaan virheistään niin silloinkin noita virheitä syntyy.
        Siis ainoa joka voi estää onnettomuudet on se kevyenliikenteen liikkuja.

        Vielä kerran täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja sinun ajatus lähtee siitä täydellisestä ihmisestä liikkeelle.

        Miksi niin luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elät siinä uskossa että ajoneuvojen kuskit ovat 100% täydellisiä ja jos joku tekee virheen niin hn tekee sen tahallaan?

        Mieti nyt vähän, lentokoneet tippuvat henkilökunnan virheiden takia, junat törmäävät inhimillisten virheiden takia, laivat ajavat karille ja toisia päin inhimillisten virheiden takia ja sinä meinaat että suomalaisten ajoneuvojen kuljettajien pitää olla 100% täydellisiä.

        Jos tajuaisit että joku olisi 99% täydellinen niin jää se 1% mahdollisuus onnettomuuteen ja silloin se kevyenliikenteen liikkuja on ainoa joka voi estää sen onnettomuuden.

        Se on ihan vitun hailee kuka on juridisesti väärässä se kun ei tuo sitä menetettyä henkeä tai terveyttä takaisin.
        Vaikka joka ikinen ajoneuvon kuski tuomittaisiin kuolemaan virheistään niin silloinkin noita virheitä syntyy.
        Siis ainoa joka voi estää onnettomuudet on se kevyenliikenteen liikkuja.

        Vielä kerran täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja sinun ajatus lähtee siitä täydellisestä ihmisestä liikkeelle.

        Melkoinen raivopuuska ja vain siksi, että väistämisvelvollisuutensa laiminlyöneen kuskin todettiin laiminlyöneen velvollisuutensa. Minkä asian uskot muuttuvan tuon raivoamisen seurauksena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen raivopuuska ja vain siksi, että väistämisvelvollisuutensa laiminlyöneen kuskin todettiin laiminlyöneen velvollisuutensa. Minkä asian uskot muuttuvan tuon raivoamisen seurauksena?

        Ei tässä raivota.
        On kaksi eri asiaa onnettomuus ja syyllisyys.
        Onnettomuuden voi estää myös se joka ei ole syyllinen mutta sitä ei haluta ymmärtää.

        Ja tuo toisen kirjoittajan älytön ajatus "Kuskit eivät ole täydellisiä ja siksi liikennesääntöjä pitää noudattaa erittäin hyvin, tarkasti ja jämptisti.".
        Noudattaako sairaskohtauksen saanut liikennesääntöjä jämptisti?

        Olisihan se mahtaa jos tosiaan ihan kaikki noudattaisivat liikennesääntöjä ja varovaisuutta ihan jämptisti, silloin ei syntyisi tilannetta että jalankulkija astuu suojatielle ilman että hän tarkistaa ensin onko se turvallista, sama pyöräilijän kohdalla.

        Vai oliko ajatus että kaikki muut jämptisti mutta ei kevyt liikenne?

        Mutta yrittäkää erotttaa 2 asiaa väärässä oleminen ja onnettomuuden estäminen, varsinkin jos isoin kärsijä on juuri se joka ei edes yritä estää onnettomuutta.

        No ehkä ne joskus loppuvat ne oman navan tuijottajat ja sillmät ja korvat suljetttuna liikkuvat.
        Ps. sokeakin havannoi ympäristöä enemmän kuin välinpitämätön jalankulkija.

        Mutta jatkakaa vain raivoamista ja muiden syytely, minä vain vaadin kaikkien panosta onnettomuuksien estämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elät siinä uskossa että ajoneuvojen kuskit ovat 100% täydellisiä ja jos joku tekee virheen niin hn tekee sen tahallaan?

        Mieti nyt vähän, lentokoneet tippuvat henkilökunnan virheiden takia, junat törmäävät inhimillisten virheiden takia, laivat ajavat karille ja toisia päin inhimillisten virheiden takia ja sinä meinaat että suomalaisten ajoneuvojen kuljettajien pitää olla 100% täydellisiä.

        Jos tajuaisit että joku olisi 99% täydellinen niin jää se 1% mahdollisuus onnettomuuteen ja silloin se kevyenliikenteen liikkuja on ainoa joka voi estää sen onnettomuuden.

        Se on ihan vitun hailee kuka on juridisesti väärässä se kun ei tuo sitä menetettyä henkeä tai terveyttä takaisin.
        Vaikka joka ikinen ajoneuvon kuski tuomittaisiin kuolemaan virheistään niin silloinkin noita virheitä syntyy.
        Siis ainoa joka voi estää onnettomuudet on se kevyenliikenteen liikkuja.

        Vielä kerran täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja sinun ajatus lähtee siitä täydellisestä ihmisestä liikkeelle.

        Kyllä hän tietää että ihmiset eivät ole täydellisiä, ei hän ole itsekään.

        Hän vain hakee huomiota jotta hänellä olisi edes jotain ihmiskontakteja yksinäisessä elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä raivota.
        On kaksi eri asiaa onnettomuus ja syyllisyys.
        Onnettomuuden voi estää myös se joka ei ole syyllinen mutta sitä ei haluta ymmärtää.

        Ja tuo toisen kirjoittajan älytön ajatus "Kuskit eivät ole täydellisiä ja siksi liikennesääntöjä pitää noudattaa erittäin hyvin, tarkasti ja jämptisti.".
        Noudattaako sairaskohtauksen saanut liikennesääntöjä jämptisti?

        Olisihan se mahtaa jos tosiaan ihan kaikki noudattaisivat liikennesääntöjä ja varovaisuutta ihan jämptisti, silloin ei syntyisi tilannetta että jalankulkija astuu suojatielle ilman että hän tarkistaa ensin onko se turvallista, sama pyöräilijän kohdalla.

        Vai oliko ajatus että kaikki muut jämptisti mutta ei kevyt liikenne?

        Mutta yrittäkää erotttaa 2 asiaa väärässä oleminen ja onnettomuuden estäminen, varsinkin jos isoin kärsijä on juuri se joka ei edes yritä estää onnettomuutta.

        No ehkä ne joskus loppuvat ne oman navan tuijottajat ja sillmät ja korvat suljetttuna liikkuvat.
        Ps. sokeakin havannoi ympäristöä enemmän kuin välinpitämätön jalankulkija.

        Mutta jatkakaa vain raivoamista ja muiden syytely, minä vain vaadin kaikkien panosta onnettomuuksien estämiseen.

        Hämmentävä ja sekava purkaus. Mitä oikein yrität sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentävä ja sekava purkaus. Mitä oikein yrität sanoa?

        Laki on laki ja onnettomuus on onnettomuus.

        On yksi pirun hailee omaisien taholta kuka on oikeassa kun arkkua kannetaan hautajaisissa.
        Palauttaako se lki sen menehtyneen henkiin?

        Eli 2 asiaa olla väärässä tai oikeassa ja estää onnettomuus huolellisuudella.
        se että estää onnettomuuden ei tarkoita sitä että olisi väärässä tai oikeassa lain silmissä.

        Eli vielä kerran vaikka laki sanoo että joku on oikeassa niin jo oman turvallisuuden takia kannattaa olla mieluummin varovainen ja yrittää estää mahdollinen onnettomuus kuin että pitää kiinni oikeuksistaan oman hengen kustannuksella.

        Nyt on hirttäydytty voimakkaasti lakiin aivan kuin laki saisi ihmisistä 100% täydellisen.

        Vaikka kuinka ajonuvon kuskit olisivat huollelisia ja varovaisia ja yrittäisivät noudattaa lakia niin virheitä sattuu.
        Jos laajennetaan koskemaan ihan kaikkia tuon varovaisuuden suhteen niin onnettomuudet vähenisivät ja voisivat loppua mutta kun tiety ryhmä hirttäytyy lakiin ja pitää kilmät kiinni oikeuksistaan niin onnettomuuksia sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on laki ja onnettomuus on onnettomuus.

        On yksi pirun hailee omaisien taholta kuka on oikeassa kun arkkua kannetaan hautajaisissa.
        Palauttaako se lki sen menehtyneen henkiin?

        Eli 2 asiaa olla väärässä tai oikeassa ja estää onnettomuus huolellisuudella.
        se että estää onnettomuuden ei tarkoita sitä että olisi väärässä tai oikeassa lain silmissä.

        Eli vielä kerran vaikka laki sanoo että joku on oikeassa niin jo oman turvallisuuden takia kannattaa olla mieluummin varovainen ja yrittää estää mahdollinen onnettomuus kuin että pitää kiinni oikeuksistaan oman hengen kustannuksella.

        Nyt on hirttäydytty voimakkaasti lakiin aivan kuin laki saisi ihmisistä 100% täydellisen.

        Vaikka kuinka ajonuvon kuskit olisivat huollelisia ja varovaisia ja yrittäisivät noudattaa lakia niin virheitä sattuu.
        Jos laajennetaan koskemaan ihan kaikkia tuon varovaisuuden suhteen niin onnettomuudet vähenisivät ja voisivat loppua mutta kun tiety ryhmä hirttäytyy lakiin ja pitää kilmät kiinni oikeuksistaan niin onnettomuuksia sattuu.

        En havaitse mitään hirttäytymistä mihinkään. Tuossa yliajossa on täysin selkeää, kuka on syyllinen. Kuskin olisi pitänyt antaa kävelijän mennä ensin. Sen sijaan ajoi tämän päälle autolla.


      • Anonyymi

        Lapsien, vanhusten ja eri tavoin vammaisten kohdalla laki velvoittaa autoilijoita varomaan heitä aina erityisen paljon. Laki onkin heidän kohdalla ulkoistanut oman turvallisuuden ajoneuvojen kuskeille. Jos ajoneuvon kuljettajalla ei riitä ominaisuudet noudattaa liikennesääntöjä, niin sellaiselle ei pitäisi ylipäätään antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havaitse mitään hirttäytymistä mihinkään. Tuossa yliajossa on täysin selkeää, kuka on syyllinen. Kuskin olisi pitänyt antaa kävelijän mennä ensin. Sen sijaan ajoi tämän päälle autolla.

        tässä ketjussa ei ole kuin yksi vammainen

        ja se on ihan selvää kuka se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsien, vanhusten ja eri tavoin vammaisten kohdalla laki velvoittaa autoilijoita varomaan heitä aina erityisen paljon. Laki onkin heidän kohdalla ulkoistanut oman turvallisuuden ajoneuvojen kuskeille. Jos ajoneuvon kuljettajalla ei riitä ominaisuudet noudattaa liikennesääntöjä, niin sellaiselle ei pitäisi ylipäätään antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.

        jos netin käyttäjällä ei ole reaalimaailmasta mitään käsitystä hänelle ei pitäisi antaa oikeutta osallistua keskusteluihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos netin käyttäjällä ei ole reaalimaailmasta mitään käsitystä hänelle ei pitäisi antaa oikeutta osallistua keskusteluihin

        Realismia on se, että kuskien joukossa on osaamattomia ja kädettömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havaitse mitään hirttäytymistä mihinkään. Tuossa yliajossa on täysin selkeää, kuka on syyllinen. Kuskin olisi pitänyt antaa kävelijän mennä ensin. Sen sijaan ajoi tämän päälle autolla.

        Huomaatko, jankkaat koko ajan sitä mitä laki sanoo?
        Kun minä puhun onnettomuudesta niin sinä puhut laista.
        Vaikka toteaisin 100 kertaa että juu bussikuski oli lain mukaan väärässä mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden niin alat tinkaamaan siitä laista.

        Lähetätkö onnittelut uhrille että onneksi olkoon olit oikeassa?

        No jatkahan vain sitä tinkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko, jankkaat koko ajan sitä mitä laki sanoo?
        Kun minä puhun onnettomuudesta niin sinä puhut laista.
        Vaikka toteaisin 100 kertaa että juu bussikuski oli lain mukaan väärässä mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden niin alat tinkaamaan siitä laista.

        Lähetätkö onnittelut uhrille että onneksi olkoon olit oikeassa?

        No jatkahan vain sitä tinkaamista.

        Hän tekee sitä jankkaamista ihan tarkoituksella ja sinä sätkit kuin kala koukussa.

        Hän jaksaa tuota vaikka maailman tappiin. Se on hänelle tarpeellista ja siksi hän on tällaisen keskustelunkin avannut.

        Kannattaa lopettaa suosiolla, et tule voittamaan tuota väittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tekee sitä jankkaamista ihan tarkoituksella ja sinä sätkit kuin kala koukussa.

        Hän jaksaa tuota vaikka maailman tappiin. Se on hänelle tarpeellista ja siksi hän on tällaisen keskustelunkin avannut.

        Kannattaa lopettaa suosiolla, et tule voittamaan tuota väittelyä.

        Pakonomainen väittelemisen tarve on varmaan merkki jostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko, jankkaat koko ajan sitä mitä laki sanoo?
        Kun minä puhun onnettomuudesta niin sinä puhut laista.
        Vaikka toteaisin 100 kertaa että juu bussikuski oli lain mukaan väärässä mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden niin alat tinkaamaan siitä laista.

        Lähetätkö onnittelut uhrille että onneksi olkoon olit oikeassa?

        No jatkahan vain sitä tinkaamista.

        Emme me tiedä, olisiko uhri voinut välttä alle jäämisen. Mutta tiedämme, että kuski laiminlöi velvollisuutensa ja ajoi kävelijän päälle. Pitäisikö sinun mielestäsi jättää lain noudattaminen tai sen laiminlyönti huomiotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me tiedä, olisiko uhri voinut välttä alle jäämisen. Mutta tiedämme, että kuski laiminlöi velvollisuutensa ja ajoi kävelijän päälle. Pitäisikö sinun mielestäsi jättää lain noudattaminen tai sen laiminlyönti huomiotta?

        Millaista lapsuutta kannat? Ajattelun mustavalkoisuus kielii ongelmista

        Jos kyky hallita omia tunteita ja nähdä asioiden eri puolia jää vajavaiseksi, ihmisen ajattelu on mustavalkoista. Asiat ovat joko tai, eikä ihminen tunnista niiden eri puolia. Silloin ihminen on usein aikuisenakin äkkiväärä.

        Traumaattiset lapsuudenkokemukset ovat huonoja ihmissuhteita tai kertarysäyksellä tulevia järkytyksiä, kuten oman vanhemman kuolema tai vakava sairaus. Se, kuinka monta kertaa on päässyt huvipuistoon tai millaisiin lomamatkoihin perheellä on varaa, ei ole psyykkisen kehityksen kannalta tärkeää.

        Traumaattinen kokemus voi aiheuttaa yksinäisyyttä, ulkopuolisuutta ja turvattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista lapsuutta kannat? Ajattelun mustavalkoisuus kielii ongelmista

        Jos kyky hallita omia tunteita ja nähdä asioiden eri puolia jää vajavaiseksi, ihmisen ajattelu on mustavalkoista. Asiat ovat joko tai, eikä ihminen tunnista niiden eri puolia. Silloin ihminen on usein aikuisenakin äkkiväärä.

        Traumaattiset lapsuudenkokemukset ovat huonoja ihmissuhteita tai kertarysäyksellä tulevia järkytyksiä, kuten oman vanhemman kuolema tai vakava sairaus. Se, kuinka monta kertaa on päässyt huvipuistoon tai millaisiin lomamatkoihin perheellä on varaa, ei ole psyykkisen kehityksen kannalta tärkeää.

        Traumaattinen kokemus voi aiheuttaa yksinäisyyttä, ulkopuolisuutta ja turvattomuutta.

        Liikennesäännöt ovat melko mustavalkoisia. Joko väistät, tai sinua väistetään. Ei ole mitään "vain vähän väistämistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me tiedä, olisiko uhri voinut välttä alle jäämisen. Mutta tiedämme, että kuski laiminlöi velvollisuutensa ja ajoi kävelijän päälle. Pitäisikö sinun mielestäsi jättää lain noudattaminen tai sen laiminlyönti huomiotta?

        Aika hassu logiikka.
        Uhri voi aina katsoa ympärille ja päättää ettei astu suojatielle, se mahdollisuus on kaikilla ja aina.
        Jos nyt katsotaan sitä lakia niin se huolellisuuden velvoite on kirjattu myös siihen lakiin.

        Joten ihmetyttää etteikö jalankukjija voisi estää onnettomuutta.
        Varmaan tasoristeysonnettomuuksissakaan onnettomuutta ei voi välttää kun juna ei kerkeä pysähtymään ja alle kävelijä tai ajaja ei voi vaikuttaa mitenkään.

        Suomessa on vallalla vakava ongelma ja se on oman navan tuijottaminen.
        Onneksi suurin osa ihmisistä ei tuijota sitä omaa napaa mutta näyttäisi että enenevässä määrin näitä oman navan tuijottajia löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hassu logiikka.
        Uhri voi aina katsoa ympärille ja päättää ettei astu suojatielle, se mahdollisuus on kaikilla ja aina.
        Jos nyt katsotaan sitä lakia niin se huolellisuuden velvoite on kirjattu myös siihen lakiin.

        Joten ihmetyttää etteikö jalankukjija voisi estää onnettomuutta.
        Varmaan tasoristeysonnettomuuksissakaan onnettomuutta ei voi välttää kun juna ei kerkeä pysähtymään ja alle kävelijä tai ajaja ei voi vaikuttaa mitenkään.

        Suomessa on vallalla vakava ongelma ja se on oman navan tuijottaminen.
        Onneksi suurin osa ihmisistä ei tuijota sitä omaa napaa mutta näyttäisi että enenevässä määrin näitä oman navan tuijottajia löytyy.

        Se vasta hassu logiikka on, että ei pidä lähteä liikkeelle, koska joku muu saattaa rikkoa sääntöjä ja tulla päälle. Sinulla näyttää olevan tarve moittia vain uhria, joten ilmeisesti et näe sääntöjä rikkoneen kuskin toiminnassa mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikennesäännöt ovat melko mustavalkoisia. Joko väistät, tai sinua väistetään. Ei ole mitään "vain vähän väistämistä".

        Eihän siinä puhuttu liikennesäännöistä vaan ihmisen ongelmista jos hän ajattelee asioista mustavalkoisesti.

        Mikä on siis ongelmasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasta hassu logiikka on, että ei pidä lähteä liikkeelle, koska joku muu saattaa rikkoa sääntöjä ja tulla päälle. Sinulla näyttää olevan tarve moittia vain uhria, joten ilmeisesti et näe sääntöjä rikkoneen kuskin toiminnassa mitään vikaa.

        Sinulla näyttää olevan tarve vängätä, joten ilmeisesti et näe itsessäsi mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä puhuttu liikennesäännöistä vaan ihmisen ongelmista jos hän ajattelee asioista mustavalkoisesti.

        Mikä on siis ongelmasi?

        Ja varmaan huomaatte, että minulla niitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla näyttää olevan tarve vängätä, joten ilmeisesti et näe itsessäsi mitään vikaa.

        Itsehän en vänkää yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä puhuttu liikennesäännöistä vaan ihmisen ongelmista jos hän ajattelee asioista mustavalkoisesti.

        Mikä on siis ongelmasi?

        Liikennesäännöistä ja niiden ajattelemisesta on nimenomaan kyse. Liikennesäännöt ovat melko mustavalkoisia, joten riittää, että noudattaa niitä. Ei pidä soveltaa mitään ylimääräistä. Pykälien tulkinnat liikenteen periaatteet ovat sitten kerrottu toissijaisessa oikeuslähteessä, mikäli niiden kanssa on haasteita.


      • Anonyymi

        Minulta ei ole kysytty mitään.


      • Anonyymi

        Tämä on liikenneonnettomuudet-palsta. Mene puhumaan ongelmistasi muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasta hassu logiikka on, että ei pidä lähteä liikkeelle, koska joku muu saattaa rikkoa sääntöjä ja tulla päälle. Sinulla näyttää olevan tarve moittia vain uhria, joten ilmeisesti et näe sääntöjä rikkoneen kuskin toiminnassa mitään vikaa.

        Juu jos noin ajattelee niin eihän siinä jalankulkijalla ollut mitään mahdollisuutta estää sitä allejäämistä.

        Normaali-ihmiset sentään katselevat ympärille ja jos näkevät että on jäämässä alle niin jättävät pari askelta ottamatta.
        Mutta mikäs siinä jos haluaa pitää oikeuksistaan kiinni kuoleman uhallakin.
        Jatka samaan tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jos noin ajattelee niin eihän siinä jalankulkijalla ollut mitään mahdollisuutta estää sitä allejäämistä.

        Normaali-ihmiset sentään katselevat ympärille ja jos näkevät että on jäämässä alle niin jättävät pari askelta ottamatta.
        Mutta mikäs siinä jos haluaa pitää oikeuksistaan kiinni kuoleman uhallakin.
        Jatka samaan tapaan.

        Normaalit ihmiset eivät aja muiden päälle autolla. Mistä se johtuu, ettet ole sanonut tuon kuskin toiminnasta yhtään moitteen sanaa?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jos noin ajattelee niin eihän siinä jalankulkijalla ollut mitään mahdollisuutta estää sitä allejäämistä.

        Normaali-ihmiset sentään katselevat ympärille ja jos näkevät että on jäämässä alle niin jättävät pari askelta ottamatta.
        Mutta mikäs siinä jos haluaa pitää oikeuksistaan kiinni kuoleman uhallakin.
        Jatka samaan tapaan.

        Tienkäyttäjäryhmille on tieliikennelaissa asetettu erilaisia velvollisuuksia sen mukaan, miten suuren riskin ne muodostavat toisille tienkäyttäjille. Oikeutta liikkua vapaasti on myös tieliikennelailla rajoitettu.

        "Rajaton liikkumisvapaus johtaisi siihen, että liikenteen heikoimpien tienkäyttäjien oikeudet eivät toteutuisi tyydyttävästi edistävällä tavalla. Tästä syystä on hyväksytty liikenteen heikoimpien ryhmiä kohtelu muista ryhmistä poikkeavalla tavalla sallimalla heille erityiskohtelua esimerkiksi huolellisuuden arvioinnissa, sekä asettamalla moottorikäyttöisten ajoneuvojen kuljettajille erityinen huolellisuusvelvollisuus tieliikenteen heikoimpia tienkäyttäjiä kohtaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallinen linkki, mutta mistä se johtuu, ettet ole sanonut tuon kuskin toiminnasta yhtään moitteen sanaa?

        Otappa pari askelta taakseppäin ja lue ajatuksella koko ketju.
        Juomaat että kuskia syytetään jo suorastaan murhaajaksi kun tahallaan ajoi jalakulkijan päälle.
        Olen kertonut että kukaan ei ole täydellinen, mutta esim. ninä syytät kaikkia autoilijoita tahallisuuksista etkä ota huomioon inhimillisiä virheitä.
        Olen kertonut että kuksi oli laillisesti syyllinen, se mikä aiheutti päälleajon ei ole kenenkään muun kuin kuskin ja ehkä poliisin tidossa.

        Se että nostit itse jalankulkijan korokkeelle ja teit hänestä lähes jumalan mutta sillä erolla ettei hän muka olisi voinut vaikuttaa onnettomuuteen kertoo sen että olit päättänyt tehdä bussikuskista raakan murhaajan.

        Bussikuski rikkoi lakia mutta sitä syytä miksi näin kävi ei tosiaan tiedä kuin kuksi ja poliisi.
        Ja fakta on että jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden noudattamalla lakiin kirjatun huolellisuusvaatimuksen.

        Nyt odotat että muutkin alkaisivat syyttämään bussikuskia murhaajaksi.
        Vielä kerran bussikuski oli väärässä lain kirjaimen mukaan mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden erittäin helposti.

        Ja edelleen, kukaan ei ole täydellinen ja onnettomuus voi sattua erittäin varovaisellle ja lakia noudattavalle kuskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa pari askelta taakseppäin ja lue ajatuksella koko ketju.
        Juomaat että kuskia syytetään jo suorastaan murhaajaksi kun tahallaan ajoi jalakulkijan päälle.
        Olen kertonut että kukaan ei ole täydellinen, mutta esim. ninä syytät kaikkia autoilijoita tahallisuuksista etkä ota huomioon inhimillisiä virheitä.
        Olen kertonut että kuksi oli laillisesti syyllinen, se mikä aiheutti päälleajon ei ole kenenkään muun kuin kuskin ja ehkä poliisin tidossa.

        Se että nostit itse jalankulkijan korokkeelle ja teit hänestä lähes jumalan mutta sillä erolla ettei hän muka olisi voinut vaikuttaa onnettomuuteen kertoo sen että olit päättänyt tehdä bussikuskista raakan murhaajan.

        Bussikuski rikkoi lakia mutta sitä syytä miksi näin kävi ei tosiaan tiedä kuin kuksi ja poliisi.
        Ja fakta on että jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden noudattamalla lakiin kirjatun huolellisuusvaatimuksen.

        Nyt odotat että muutkin alkaisivat syyttämään bussikuskia murhaajaksi.
        Vielä kerran bussikuski oli väärässä lain kirjaimen mukaan mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden erittäin helposti.

        Ja edelleen, kukaan ei ole täydellinen ja onnettomuus voi sattua erittäin varovaisellle ja lakia noudattavalle kuskille.

        Vielä lisäksi.
        En enään jatka tinkaamista kanssasi, olen tehnyt selväksi kantani ja saat jatkaa omaa sotaasi yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa pari askelta taakseppäin ja lue ajatuksella koko ketju.
        Juomaat että kuskia syytetään jo suorastaan murhaajaksi kun tahallaan ajoi jalakulkijan päälle.
        Olen kertonut että kukaan ei ole täydellinen, mutta esim. ninä syytät kaikkia autoilijoita tahallisuuksista etkä ota huomioon inhimillisiä virheitä.
        Olen kertonut että kuksi oli laillisesti syyllinen, se mikä aiheutti päälleajon ei ole kenenkään muun kuin kuskin ja ehkä poliisin tidossa.

        Se että nostit itse jalankulkijan korokkeelle ja teit hänestä lähes jumalan mutta sillä erolla ettei hän muka olisi voinut vaikuttaa onnettomuuteen kertoo sen että olit päättänyt tehdä bussikuskista raakan murhaajan.

        Bussikuski rikkoi lakia mutta sitä syytä miksi näin kävi ei tosiaan tiedä kuin kuksi ja poliisi.
        Ja fakta on että jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden noudattamalla lakiin kirjatun huolellisuusvaatimuksen.

        Nyt odotat että muutkin alkaisivat syyttämään bussikuskia murhaajaksi.
        Vielä kerran bussikuski oli väärässä lain kirjaimen mukaan mutta jalankulkija olisi voinut estää onnettomuuden erittäin helposti.

        Ja edelleen, kukaan ei ole täydellinen ja onnettomuus voi sattua erittäin varovaisellle ja lakia noudattavalle kuskille.

        En ole syyttänyt ketään murhaajaksi. En syytä kaikkia autoilijoita mistään. En ole nostanut ketään korokkeelle tai tehnyt kenestäkään jumalaa. En ole päättänyt tehdä kenestäkään mitään. En odota muiden alkavan syyttää ketään murhaajaksi, tai muuksikaan.

        Missä vaiheessa huomaat, että käyt raivokasta riitaa itsesi kanssa oman pääsi sisällä?

        Kuski rikkoi lakia ja ajoi päin ihmistä. Ei se siitä mihinkään muutu, vaikka keksisit täällä kaikenlaisia ajatuksia muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisäksi.
        En enään jatka tinkaamista kanssasi, olen tehnyt selväksi kantani ja saat jatkaa omaa sotaasi yksin.

        Ymmärrän kyllä, että koet käyväsi sotaa. Mutta käyt sitä yksin itseäsi vastaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Raimo laamanen

      Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      16
      2345
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

      Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      174
      2251
    3. Aloitko pelätä siis

      Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1087
    4. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

      Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1050
    5. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

      Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      176
      942
    6. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

      Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      877
    7. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

      Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      870
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

      maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      794
    9. Maskuliininen herrasmies

      Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      790
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

      Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      724
    Aihe