Vihreät istuu peränpitäjänä oppositiossa, kansa saanut tarpeekseen ilmastovouhotuksesta.
Tynkäpuolueet vihreät ja vasliitto joka ei voi tuon enempää saada.
Sofia Virralla lähtö edessä, puolue kuihtumassa pienpuolueeksi kuten Ruotsissa
27
158
Vastaukset
- Anonyymi
Virta varmaan tarvii rauhoittavia.
- Anonyymi
^
- Tuo - MYRKYN-Vihreä - RÄÄKYJÄ - Joutaa Jo Romuttamoon - !
^
- Anonyymi
Vihreät on Suomen turhin ja haitallisin puolue. Suorastaan oksettava.
- Anonyymi
Kuten RKP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten RKP.
Ja erityisesti Persut. Täys turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele. Ai niin sähän olet suvakki, etkö siksi pidä persuista.
- Anonyymi
Vaarallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne Pelastaa Suomea!!!!
Vasemmistopuolueiden aiheuttamilta tuhoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla karvas pala vassarille nieltäväksi, kun persut eivät viime gallupissa hävinneetkään puoluekartalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vassut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele. Ai niin sähän olet suvakki, etkö siksi pidä persuista.
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei isänmaan puolustaminen ole turhuutta. Vihervasemmiston mielestä Suomi kuuluu islamisteille ja kantasuomalaisten pitää sopeutua islamiin.
- Anonyymi
Ilmasto vouhotus ja rasismi vouhotus. Ei niillä ääniä kerätä. Seuraavaksi kuihtuu vasemmisto. Kyllä loputkin duunarit huomaa että vassarille tärkein on matu, eikä duunari. Vasemmiston lista, 1) matu, 2) matu, 3) matu 4) ilmasto, 5) seksuaalivähemmistöt, 6) kannabis, 7) tofu ja ehkä kahdeksas sija voi olla duunarin.
- Anonyymi
Tätä minä olen tolkuttanut. Juuri maahanmuutto, siis haitallinen maahanmuutto, siihen vassut kompastuu lopulta. Kun asia käy sietämättömäksi kansan kaikkinaisen hyvinvoinnin kannalta eikä muut kuin Persut tekisi ongelmalle mitään, silloin Persut nousee "taivaisiin" kannatuksessa.
Jotenka vassut, olisiko aika teidänkin terästäytyä ja tehdä ns. Tanskan demarit? Vain näin voitte säilyttää asemanne, muuten ette. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minä olen tolkuttanut. Juuri maahanmuutto, siis haitallinen maahanmuutto, siihen vassut kompastuu lopulta. Kun asia käy sietämättömäksi kansan kaikkinaisen hyvinvoinnin kannalta eikä muut kuin Persut tekisi ongelmalle mitään, silloin Persut nousee "taivaisiin" kannatuksessa.
Jotenka vassut, olisiko aika teidänkin terästäytyä ja tehdä ns. Tanskan demarit? Vain näin voitte säilyttää asemanne, muuten ette.Ei sitten. Kun kerran olette niin uppiniskaisia, kärsikää sitten tappionne.
- Anonyymi
Mutta, kalliiksi ne on tulleet kansalle.
- Anonyymi
Se on hyvä.
- Anonyymi
Sehän naurattaa..
- Anonyymi
Loikkaako Sofia persuihin?
- Anonyymi
Ei taida.
- Anonyymi
Kun hän hetken malttas tutkia muiden euroopan maiden tilanteita,ja shariaa.
Ja tutkia Suomessa tapahtuneita järkyttäviä rikoksia.Ni voisin jopa uskoa että heräisi tajuamaan todellisen tilanteen.
Euroopassahan monet maat on jo pulassa maahanmuuton ongelmien vuoksi. Eikä yksikään maa ole onnistunut kotoutuksissa, lähinnä vaan tuhonneet oman turvallisuutensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hän hetken malttas tutkia muiden euroopan maiden tilanteita,ja shariaa.
Ja tutkia Suomessa tapahtuneita järkyttäviä rikoksia.Ni voisin jopa uskoa että heräisi tajuamaan todellisen tilanteen.
Euroopassahan monet maat on jo pulassa maahanmuuton ongelmien vuoksi. Eikä yksikään maa ole onnistunut kotoutuksissa, lähinnä vaan tuhonneet oman turvallisuutensa.Ei sen päähän mene mikään.
- Anonyymi
Vauhkoontunut tapa tenteissä on rasittavaa kuunneltavaa
- Anonyymi
Pois vaan.
- Anonyymi
Koko puolue pitäisi lopettaa, siinäkin tulisi valtion kassaan säästöä. Ihan turha puolue. Suomessa on liikaa samankaltaisi puolueita, joita voisi hyvin yhdistää. Esimerkkinä demarit ja vasemmistoliitto.
- Anonyymi
kenkää vaan.
- AnonyymiUUSI
Ajatelkaa millaisia naikkosia Vihreiden johtoporukoissa ollut viimeisen 20 vuoden aikana. Ei ihme että kannatus sulanut muiden kuin telaketju lesbojen keskuudessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837