Kaalilaatikko 2.69 euroa

Anonyymi-ap

Ei voi aivan tarkkaan muistaa, mikä oli kaalilaatikon hinta, eikä edes pötikän kokoa. Mutta se voidaan varmuudella sanoa, että nyt laatikoihin on tullut uutuus, joka kannattaa kokeilla. Kiertävänilmanuunissa valmistettuna uutuuslaatikko valmistui makuarvosanalla Bueno ++. Laatikon paras ominaisuus oli sen maku ja koostumus. Maku ei ollut liian suolainen tai suolaton, mutta siitä paistoi läpi lihan, kaalin ja maustamiseen käytettyjen aineiden balanssi. Lisäksi valmisruokia pilaavaa lilluvaa nestettä ei kaalilaatikossa ollut.
Mitä ajatuksia teissä herättää tämänkertainen kaalilaatikkotarina? Oletteko te koskaan ostaneet elintarvikeliikkeestä tai isommasta marketista kaalilaatikkoa tai muita kaalituotteita ja kuinka tahtoisitte arvostella niiden kokonaisuuden?

10

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silloin tällöin tulee ostettua, hyvää ja edullista.

• Anonyymi

Kotona tehty suureen sammioon on sentään ylivertaista ja vaatii ainakin
        kilon ämpärin puolukkahilloa makuhermoille.

• Anonyymi

Kaupan valmiista kaalilaatikosta törppö oli nyt kyse eikä siitä mitä ihmiset kotona veivaavat ps...taidat 50litraa hernekeittoa tehdä kerralla.

• Anonyymi

Vain kädettömät ostelevat mauttomia eineslaatikoita, eivät kykene muuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain kädettömät ostelevat mauttomia eineslaatikoita, eivät kykene muuhun.

Tonokki, ilman käsiä ei pysty juuri muuhunkaan.

• Anonyymi

Teen itse kaalilaatikkoa, koska tarveainekset ovat edullisia. Keräkaali tarjouksesta ei paljoa maksa, jauheliha tarjouksesta suorastaan naurettavan halpaa, sipulia muutama ja vähän riisiä. Muutama ruokakerma, hieman mausteita ja se on siinä.

Ei tule montaa euroa maksamaan iso satsi kaalilaatikkoa, kerralla paistan aina vähintään yhteen isoon 3 litran Uunikokki vuokaan ja pariin pienempää litran Uunikokki vuokaan sitä kaalilaatikkoa. Yhden litran vuoallisen vien naapurin mummolle siitä aina lämpimäisiksi. Itselle jää loput.

Puolukkahilloa keittelin myös itse, poimin puolukat ja puolukkahilloakin on vielä monta purkillista jäljellä.

Tuollaisen eines kaalilaatikon hinnalla saa itse tehden todella paljon tehtyä kaalilaatikkoa. Ei ole rakettitiedettä kaalilaatikon tekeminen, tarviiko köyhän muka olla tyhmä ja tuhlata rahojaan!

Sama juttu muidenkin ruokien suhteen, todella edullisesti saa ruokaa itse tehden, tulee vaivattomasti erilaiset kiusaukset ja muut laatikkoruuat.

• Anonyymi

Kaupan valmistuotteesta nyt on kyse niin mistä näitä löytyy aina tee se itse.Järkevyyttä on montaa sorttia.Kaalilaatikko valmistuotteena ihan järkevä ostos samoin maksalaatikko.Järkevyyttä mukamas köyhyyspalstalla kun monenkin mielestä vaan varaa ostaa makaronia.

• Anonyymi

Puolukkahillo pitää ostaa kyllä valmiina niin ei itse tarvitse survoa.
        Puolukka sopii sekä kaalilaatikon että makaroonien päälle.
        Kokeilkaa myös sitä sweet chili kastiketta, mikä on mukava makuelämys.

• Anonyymi

Aloittaja kysyy oletteko ostaneet kaupasta laatikkoa niin uuvatit alkavat tarinoida kotitekoisesta, huhhuh tuota ymmärryksen tasoa.

• Anonyymi

Samaa mieltä ni aina löytyy näitä mää teen itte.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5347
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3432
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3288
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3256
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1607
    7. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1606
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1600
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      147
      1289
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe