Ja pörssi takoo ennätyksiä. Nämä vissiin tarkoittaa lamaa USA:n, onhan suomalainen, maailman luotettavin media, kertonut Trumpin toimien johtavan lamaan!
Jytkyn jytkyn jytkyn! USA:n avoimet työpaikat yli odotusten!
12
66
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Turha koittaa, Trumppi voittaa.
- AnonyymiUUSI
Orpo jytkytti melkein 100 tuhatta uutta työtöntä ja paskoi työmarkkinat.
- AnonyymiUUSI
Sanna pudotti-22 reaaliansioita enemmän kuin kertaakaan yli 60 vuoteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku-Petteri hankki Pöpilän Jussin kanssa ruotsista yli 30 000 sosiaaliturvapaikan hakijaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku-Petteri hankki Pöpilän Jussin kanssa ruotsista yli 30 000 sosiaaliturvapaikan hakijaa.
Sanna stailasi Italian kämppiä 7mrd:lla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanna oli kreisibailaamassa kun talouspäätöksiä tehtiin. Ei ollut kyllä Sannan vika!
- AnonyymiUUSI
Vasukat ottaa jatkuvalla syötöllä niin pahasti Trumpilta pataan, että tässähän alkaa pian sympatiat kääntymään vasukoiden puolelle... Heh, ei nyt sentään.
- AnonyymiUUSI
Yleensähän sitä on underdogin puolella, mutta ei sentään tässä tapauksessa 🤪🤪
- AnonyymiUUSI
Suomalainen media ei ole kertaakaan 10 vuoden aikana ollut Trumpin suhteen oikeassa.
- AnonyymiUUSI
mahdoton olla oikeassa kun kyseessä on
sarja valehtelija mielisairas :)
- AnonyymiUUSI
Trump se vaan jyskyttää ja jytkyttää , eipä tehdä äkkivääriä päätöksiä katsotaan kausi loppuun
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen kausi oli taloudellisesti loistavaa aikaa. Tämä kausi ollut aivan loistava joka suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752