Plus katsastus Keljo Jyväskylä

Anonyymi-ap

Yleensä jos konttorille kerkeää 15min ennen sulkemista niin auto vielä katsastetaan. Tai niin ainakin hyvään asiakaspalveluun kuuluu että asiakasta palvellaan. Paitsi tämän konttorin katsastus mieheltä Keijolta puuttuu asiakaspalvelu taito kokonaan. Kun kysyttiin että vieläkö katsastaa tälle päivälle niin mies vaan murahti eikä selvää vastausta saanut kuin uudestaan kysymällä ja silloinkin tosi vihaisen oloinen vastaus. Ja se että jos olisi vastannut ystävällisesti niin en tätä palautetta kirjoittaisi. Tämän Keijon kannattaisi miettiä alan vaihtoa johonkin semmoiseen työhön missä ei tarvitse asiakkaita palvella tai kohdata ihmisiä. En voi suositella tätä konttoria tämän Keijon takia kenellekään joka haluaa ystävällistä palvelua.

5

702

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä v*ttua sinä siltä katsastajalta kyselet? Tuollaiset asiat kysytään tietenkin sihteeriltä joka Keljossa löytyy heti ulko-ovia vastapäätä.

• Anonyymi

No just sillä kysyin koska sihteeri oli tekemässä muita hommia ja katsastusmies oli siinä paikalla. Taidat olla joku Keijon ystävä kun noin herneen nenään vetäisit.

• Anonyymi

Miksi et itse tule ajoissa ? Miksi vaadit että muut joustaa paitsi sinä ? Oletko papparainen ?

• Anonyymi

Onko sinulla kaikki ihan kunnossa? Minä joustan omassa työssäni hyvin monesti ja olen asiakaspalvelu työssä. Ja vaikka kuinka töissä olisi huono päivä niin asiakkaille sitä ei näytetä ja asiakkaita palvellaan hymyissä suin. Ja vaikka kuinka asiakkaat v*ttuilisi niin takaisin ei saa sanoa. Keijon kannattaisi käydä joku asiakaspalvelu kurssi niin saisi joskus hyvääkin palautetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe