Mutta kun mä olen niin pinnallinen ja et oo täysin mun tyyppiä fyysisesti. Kyllä mä persoonan perusteella suhun voisin rakastua, mut sit olisin vaan yhtä perseestä tai enemmä perseest kun kaikki muut ihmiset sun elämäs, sitä mä pelkää
Selkeästi tarttet rakkautta, mutta minä en välttämät oo kykenevä, tiiätkö kuin paljon mä toivon etten olisi niin pinnallinen tälläsinä hetkinä, vois vaan rakastaa persoonaa, mutta mulla on kokemusta ja mä oon ihan perseest 😒💔
Kyllä sä ansaitset sellaisen joka rakastaa sua kokonaan❤️
Silti haluisin sut itsekkäästi itselleni, koska tiedän et haluun tukee sua ja olla sun turva, ristiriitaista.... 💔
Oot sä ihana persoona jota haluaisin rakastaa
73
720
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Mikä minussa on vikana mies?
- AnonyymiUUSI
ei sussa ole vikaa kun tolla on..päässä. sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahoja ongelmia tuntuu olevan.
- AnonyymiUUSI
Oot kaunis, mut et mun tyyppiä täysin, ei siitä itteensä pidä syyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli pitää hankkia silarit, laihduttaa 30kg jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No päästä irti! Anna etsiä joku muu. Löytää paremman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No päästä irti! Anna etsiä joku muu. Löytää paremman.
Sano sille suoraan tää. Oot muuten paha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano sille suoraan tää. Oot muuten paha.
Oli tarkoitettu aloitukseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin en ole tyyppiäsi? Mistä kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tukkaa vielä päässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tukkaa vielä päässä?
Kyllä tietääkseni. 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin antaa tulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tällä itselleen vastailevalla surkeilevaa naista esittävällä äijällä on vikaa päässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinum pientä mielikuvitusmaailmaa, itsetuntoa itselleen väkinäisesti hakeva palstaäijä. Eniten naurattaa nämä jästit jotka millään tavalla uskoo näihin monologeihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli pitää hankkia silarit, laihduttaa 30kg jne.
Ettii vaan suosiolla sellaisen mikä miellyttää. Mitä sitä toista muokkaamaan, paitsi jos se itse tahtoo.
- AnonyymiUUSI
Joo pysy kaukana hänestä! Sen sanon suoraan. Löydät uuden kohteen.
- AnonyymiUUSI
Aika pitkäpiimäisesti selitetty ettei toinen riittävän hyvännäköinen ja tasokas
- AnonyymiUUSI
Ihan hirvee ihminen toi aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirvee ihminen toi aloittaja.
Ehkäpä sinä aloittajaäijä innostuit taas eläytymään vähän liikaakin, että kiviäkin kiinnostaa nämä banaalit vuodatukset
- AnonyymiUUSI
Et semmonen palstakiusaaminen. 30kg pitää laihtua ensin?
- AnonyymiUUSI
Oletko naimisissa? Mietin vaan siis että ootko kattonu siippaas.
- AnonyymiUUSI
Mene sitten eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Sä mitään halua rakastaa etkä välitä ollenkaan. Älä viitsi valehdella.
- AnonyymiUUSI
Välitän hänest.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välitän hänest.
En usko 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko 🫣
Ei oo uskon asia😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo uskon asia😘
Yäk mikä tyyppi. En halua sun välittämistä jos en kelpaa täysin. Pysy kaukana.
- AnonyymiUUSI
joo ei hätää.mä tykkään ittestäni kyllä.
- AnonyymiUUSI
Tää olisi mahtava kuulla suoraan. 😄 Loppuisi tykkääminen seinään. Et millään voisi kertoa tätä hänelle?
- AnonyymiUUSI
Tämä!! Se päästäis toisen pahasta.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko omaa aloitustasi hekumoiva äijä, että monellakin olisi tällainen ”suora tieto” pendaamassa tosielämässä?
- AnonyymiUUSI
Mene oikeesti eteenpäin ja eti täydellinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Onnea etsintään🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Olen tarkoitettu toiselle
- AnonyymiUUSI
Onko viikon kesälomaputki takana, kille?
- AnonyymiUUSI
Joo, tunteet kuoli, ei hätää. En huomioi enää.
- AnonyymiUUSI
Hyvä.
- AnonyymiUUSI
Voi että. En voisi ikinä rakastaa pinnallista ihmistä 🙄
- AnonyymiUUSI
Luulet itsestäsi ehkä liikoja
- AnonyymiUUSI
Nainen on liian kaunis sulle.
- AnonyymiUUSI
Ihan söpö se Veera minusta on. Etköhän taas ketkuile siinä.🥲
- AnonyymiUUSI
Hienoa että toteat itsestäsi tuollaisen pinnallisuuden. Että pidät sitä pintaa sen persoonaa tärkeämpänä. Pintahan se kaiken ratkaisee, se näyttää hyvältä valokuvassa. Kun otatte yhdessä selfieitä instaan,niin pitää näyttää hyvältä, se on elämässä tärkeintä.
Nyt vaan etsit toisen tasan yhtä pinnallisen ihmisen niin kaikki on täydellistä. Saat just sen mitä ansaitset. - AnonyymiUUSI
No suomeks sanottuna, se ois muuten ihan täydellinen mutta naama on ruma. Tai korvat on liian isot. Tai nenä on vino, tai jotain vastaavaa.
- AnonyymiUUSI
Parempaa et löydä. Näin on sanottu. Et ole niin komea.
- AnonyymiUUSI
Ahaa. En ikinä ajattelisi näin ihanasta miehestä. ❤️🥺❤️
Hän on maailman komein just niin kuin on.
🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🌻Mies on kiusannut ja vainonnut. Rikosilmoituksiakin tehty hänestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🌻Vaikka olisi joku vika minkä kaikki (muut) näkee, niin et häpeäisi sitä?
- AnonyymiUUSI
Hieno on monologisi taas aloittaja. Tästä tuli mieleen että tuollaisia tapauksia oikeasti on, mutta ne arvostelee yleensä julkisuuden henkilöitä ja muita turvallisen kaukana olevia kohteita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on kiusannut ja vainonnut. Rikosilmoituksiakin tehty hänestä.
Siinäkö on itsestäsi sivusta omituisen fantasian muodossa kertova palstaäijä se paras jälki mitä pystyisit jättämään maailmaan? Yolo tms. Miksei nämä puupäät tajua mistään mitään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö on itsestäsi sivusta omituisen fantasian muodossa kertova palstaäijä se paras jälki mitä pystyisit jättämään maailmaan? Yolo tms. Miksei nämä puupäät tajua mistään mitään?
Koska tässä palstaäijän luomassa lapsellisessa ja misogyynisessa paralleelissa pn mukavempi lilliä kuin ajatella
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä fysiikassa ei ole sun tyyppiä, ap? Ikä, koko, väri...?
- AnonyymiUUSI
Kamala. Toivottavasti päästät hänet, oletettavasti naisen kärsimyksestään. Sano suoraan!!!!!
, 🌻- AnonyymiUUSI
Välit menny jo vuosi sitten. Haukkuu täällä ja vainosi irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu sulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa.. 😂 No miks et luovuta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa.. 😂 No miks et luovuta
Yritän sanoa että lopettaa. Ei taida seisoa.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä muuten, mutta miksi oletat että nainen.
Minä oletin että aloittaja on itse nainen. - AnonyymiUUSI
Millä tavalla aloittajaäijä tämä sinun kuvitteellinen netti- tms ystävä nyt niin kovin kärsii? Lol
- AnonyymiUUSI
Ap on nainen
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää, että mikä olisi tämän oletetun naisen agenda? Laitathan nyt kertoen palstatiedottaja sitten esim se, että mitä tämä nainen tällä hakisi- haluaisiko hän esim vaikuttaa henkilöiden x ja y väleihin tai muuta ”erittäin loogista” ja vakuuttavaa? TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää, että mikä olisi tämän oletetun naisen agenda? Laitathan nyt kertoen palstatiedottaja sitten esim se, että mitä tämä nainen tällä hakisi- haluaisiko hän esim vaikuttaa henkilöiden x ja y väleihin tai muuta ”erittäin loogista” ja vakuuttavaa? TT
Ps ei ole ollut suutarin lapsilla kenkiä, ei.
- AnonyymiUUSI
Jakorasia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jakorasia.
Juurikin se mies asialla!
- AnonyymiUUSI
Etsi jokainen kohta itsestäsi johon et ole tyytyväinen. Tee sitten vastaava lista vastapuolesta. Jos olette päätyneet yhteen, veikkaan että ne ovat pitkälti tasapainossa. Nämä monesti unohtuvat kun tuudittaudumme siihen että olemme muka jotenkin parempia tai ansaitsemme parempaa. Kummasti äänekkäimpiä ovat myöskin ne jotka haluavat korottaa itseään ja peittää omia puutteitaan alentamalla muita. Se voi jopa näkyä niin että etsii parempaa kun ei muuten koe itseään riittäväksi. Minulle riittää että ihminen jonka kanssa olen saa oloni turvalliseksi ja hänen vierellä on hyvä olla. Kaikki pinnallinen, jopa omaisuus tai status on toissijaista.
- AnonyymiUUSI
aha...
- AnonyymiUUSI
🤦♀️🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Minä en halua sua T mies ei huolta!
- AnonyymiUUSI
I have to thank you sweetheart. You made me realise, how much worthy of proper love I am. I have not yet met that perfect man, but hope never fades. So much worthy of proper, respectful love. I know it's out there, and if I some day happen to come across it, I am truly blessed. Not one single man so far I've met, has been right for me. But now I know myself and what I am and what I'm worthy of. And if I dont happen to meet that love until my dying day on Earth, it's ok too, because God loves me, and no earthly love can really match that love I will once again face and feel in heavens meadows.
So thank you. We are all here to learn and grow, and it can be hard in this physical world. But heavens wait for those who believe. For some it's eternal row of virgins (like for you perhaps), for others it's pure emotional safety and bliss there in heavens meadows. Whatever ones preferences of heaven are. So go with peace, and goodbye. 🙏💕 - AnonyymiUUSI
Anna hänen mennä ja löytää joku, joka tykkää myös hänen ulkonäöstään. Ota sä joku päältä kaunis kakku.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ihan jokainen halua ja tarvitse sellaisen ihmisen joka rakastaa häntä.
- AnonyymiUUSI
Olipa kyse minkä ikäisestä tahansa!
- AnonyymiUUSI
Kerran pari rakastaa kunnolla hyvä sekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936