Tuonpuoleisessa ei ole uskontoja

Anonyymi-ap

Sen takia kun sielut eivät valehtele.

26

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain täällä maaelämässä on uskontoja ja lahkoja..
      Tuonpuoleinen on valon, rauhan ja levon maailma. Se on kotimme ja tämä maaelämä on koulu jota käymme.

• Anonyymi

Kun uskovainen kuolee ja siirtyy tuonpuoleiseen hän hämmästyyja häpeää.. Eihän täällä ole jumalaa ,,Jeesusta eikä helvettiäkään.

• Anonyymi

mutta ajattele n realistisesti jos menee taivaaseen, niin eihän sinne pystyisi viemään mitään edes ajatuksia maanpäällisestä elämästä, menettäisi merkityksensä

• Anonyymi

Kyllä sieltä pystyy muistelemaan menneitä ja jopa voidaan olla yhteydessä vielä maan päällä eläjiin.
        Mutta jumalaa Jeesusta ja uskontoja siellä ei ole.
        Ne vain aiheuttaisivat eripuraa joka ei kuulu valon, levon ja rauhan maailmaan.

• Anonyymi

Mistä tiedät tämän?

• Anonyymi

Olen tutkinut rajatiedon ilmiöitä 40 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tutkinut rajatiedon ilmiöitä 40 vuotta

Pitkä työsarka, ja tänä aikana on jo tiedekin tullut mukaan tutkintaan.

• Anonyymi

Tuonpuoleinen on tässä ympärillämme " verhon "takana. Stä ei vain huomaa
      Seisot, makaat, kävelet, syöt, nukut... Tuonpuoleisen sisällä.

• Anonyymi

... Eikä mitään muutakaan koska tuonpuoleinen on pelkkää hihhulien valehtelua.

• Anonyymi

Tai sitten itse heitit juuri valheen

• Anonyymi

Kummallisesti ihmiset ovat tulleet uskoonkin kuolemanrajakokemustensa jälkeen.
        Miksi ihmiset alkavat nähdä ja kokea sellaisia juuri silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potilas on nähnyt itsensä katonrajasta leikkaus-salissa tai piipahtanut tuonpuoleisessa. Paljon tapauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on "tulla uskoon"?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on "tulla uskoon"?!

Tulla uskoon, että Jeesus Kristuksena, tosi Jumalana on kuoliaaksi kidutettu ja kirottu kiroukseksi sinunkin pahojen tekojesi ouolesta, kuten kristinusko sanoo?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Potilas on nähnyt itsensä katonrajasta leikkaus-salissa tai piipahtanut tuonpuoleisessa. Paljon tapauksia.

Totta. Minulla on tuo kokemus 3-vuotiaana ja muistan sen vieläkin hyvin. Toisen erityisen vaikuttavan näyn sain nähdä vielä sitten 5-vuotiaana. Ja kyllä, uskovainen olen ollut koko ikäni ilman muita "uskoontulokokemuksia". Se vaan on niin luonnollista, että meidän ulottuvuutemme rajoilla alkaa toinen maailma, johon sain kosketuksen jo pienenä lapsena.

• Anonyymi

Tuonpuoleisessa liikutaan ajatuken voimalla..
      Voit käydä vaikka jollain kaukaisella sivilisaatiolla tutkimusretkellä.

• Anonyymi

kuoleman jälkeen on kuin ennen syntymääsi et ole olemassa !!!

• Anonyymi

On varmasti tosiasia, että on eri tasoltaan herkkiä ihmisiä kokemaan erilaisia ilmiöitä ja toisia maailmoita meidän ympärillämme, ja varsinkin jos ne ilmiöt kokee pelottavina, ei niitä pysty edes havaitsemaan, ja toisaalta - ei ylitulkintakaan välttämättä totuuteen johda.

• Anonyymi

Joo, 3333-4444 jkr on Herran Päivä. Kaikki korkea ja ylevä karsitaan pois ennen sitä. Vain Siionin vuori on korkea.

Katselin juuri Ibn Arabi suufi videota. Siinä kerrotaan että kaikki edellisen vuosituhannen asiat karsitaan pois. Ja myös jälkeen tulevan vuosituhannen. Siellä on vain YKSEYS. Ei mitään tai ketään muuta.

Minä uskon

Apostolisen 0-1000 jkr
      Katolisen 1000-2000 jkr
      Pyhän 2000-3000 jkr
      YHDEN 3000-4000 jkr

Seurakunnan

Mutta Ykseys merkitsee että mennyt ja tuleva ei enää nouse mieleen. Kyllä tämä käy ilmi kaikkien henkisten julistusten kautta.

Suurten profeettojen
      Suufien
      Okkultistien
      Jne.

Itse uskon että ennen Herran päivää tapahtuu ylösnousemus 3333 jkr. Ja Goog, Maagog ja Saatana vangitaan 1000 vuodeksi. Alkaa Herran päivä. Se on ykseyden päivä.

1998 Jeesus sanoi täyttävänsä Joh. 16:25 tänä aikana. Myös kristityt nyt saavat täyttä tietoa näistä asioista. Ennen ne oli vain Suufien ja Intian tiedossa. Me ollaan näissä asioissa ja tiedoissa siis vasta-alkajia. Muut ovat 1000 vuotta ja enemmänkin edellä.

• Anonyymi

Uskoja on monenlaisia - 2,4 miljardia ihmistä uskoo myös, että Saatana onkin Jumala, eikä tähän ole vielä laskettu edes juutalaisuuteen perustuvia muslimeita, eikä itse juutalaisia, joiden Jumalasta on kyse. Montako miljardia saadaan, kun nämäkin vielä lasketaan?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoja on monenlaisia - 2,4 miljardia ihmistä uskoo myös, että Saatana onkin Jumala, eikä tähän ole vielä laskettu edes juutalaisuuteen perustuvia muslimeita, eikä itse juutalaisia, joiden Jumalasta on kyse. Montako miljardia saadaan, kun nämäkin vielä lasketaan?!

Jeesuksen paluu tuhoaa kaikkien näiden miljardien ja miljardien ihmisten uskon - hänhän jo Raamatussa sanoo, että juutalaisten Jumala on Saatana ja kaiken valheen isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen paluu tuhoaa kaikkien näiden miljardien ja miljardien ihmisten uskon - hänhän jo Raamatussa sanoo, että juutalaisten Jumala on Saatana ja kaiken valheen isä.

Onko jokin syy, että kuoltuaan hän olisikin muuttanut mielensä, kun kidutettiin kuoliaaksi ja kirottiin kiroukseksi tosi Jumalana, opettamanaan Israelin Jumalana, juutalaisen luomalla kristinuskolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin Saatana onkin se ainut jumala, josta höpöttää koko elmänsä ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin Saatana onkin se ainut jumala, josta höpöttää koko elmänsä ajan!

Tuo yksi tälläkin palstalla siihen uskoo ja siitä jankuttaa.
        Edustaa hyvin pientä vähemmistöä höpinöissään, ei mitään miljardeja.

• Anonyymi

Mistä se Jeesus palaa

• Anonyymi

Jeesus transformoituu tarpeen mukaan. Mutta yksi asia pysyy. Valossa ja totuudessa vaeltaminen. Ja väkivallan välttäminen. Kun lakihenkisyys jälleen saa valtaa viimeistään 2400 jkr. Jeesus ei lähde siihen mukaan.

Ja kun 2780 jkr on kulunut 7000 vuotta Aadamista ja uutta Imaamia odotellaan niin Jeesus ei luovu vallasta vaan transformoituu Ihmisen Pojaksi pitääkseen valtansa.

Ja kun 3000-4000 jkr Ykseys nousee ylimmäksi teemaksi niin Jeesus julistaa Isä ja minä olemme yhtä. Hän ei anna minkään pettää itseään. Vaan edelleen valosta, kirkkaudesta ja totuudesta sekä väkivallattomuudesta pitää kiinni.

Kaikki muut nousee hengelliseen ylivoimaan ja loistoon syntien ja väkivallan avulla saatanan turvin. Mutta Jeesus pitää vähäisten puolta. Ja ohjaa heitä totuudessa.

Monen monta metamorfoosia Jeesus käy lävitse seuraavan tuhannen vuoden aikana Mutta Totuus ja valossa vaeltaminen on jotakin josta hän ei luovu edes lain tähden?

Antikristus on hyvin voimakas Kristuksen matkija ja vain Jeesuksen sanat pitämällä voi oppia hänet välttämään ja oikean Jeesuksen tunnistamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      78
      3762
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3252
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2401
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2021
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1769
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1625
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1481
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1299
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    10. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1157
    Aihe