…….totesi Stubb …jo kauan sitten. Milloin se voitto sitten julistetaan ?
Ukraina on oikeastaan jo voittanut sodan
16
194
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on kiitettävästi auttanut Venäjää jatkamaan sotaa. Miksi ?
- Anonyymi
Trump luulee pitävänsä kakun ja samanaikaisetsi syövänsä sen.
- Anonyymi
Tiesittekö Caj- Göran Stubbilla ja Heikki Haavistolla on ollut seksisuhde nuoruudessaan?
Heikki Haaviston seksuaalinen suuntautuminen tunnetaan yleisesti mutta Caj-Göran Stubbin bi-seksuaalisuudesta ollaan vaiettu. https://youtu.be/Ye_NTVu4joo?feature=shared
- Anonyymi
Stubb on lahjakas. Ei vain ole vielä selvinnyt missä asioissa .
- Anonyymi
Stubb on lahjakas valehtelussa ja harhanjohtamisessa. Myös tyrimisessä Stubb on lähes samaa luokkaa kuin Sauli Niinistö.
- Anonyymi
Väliäkö tuolla? Kunhan jatkavat venäläisten tappamista niin minun julistettakoon vaikka joka päivä.
- Anonyymi
Helppohan se on sinun sanoa...
Menisit itse sinne taistelemaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan se on sinun sanoa...
Menisit itse sinne taistelemaan...Miksi minun pitäisi mennä sinne sotimaan kun etuna on juuri ettei minun tarvitse olla sotimassa?
- Anonyymi
Me ollaan muuyen hävitty jo yää peli .
- Anonyymi
Huomenna (siirtyy aina päivällä eteenpäin).
- Anonyymi
Ei kai vanhalta koulukiusaajalta mitään järkevää ulostuloa voi odottakaan. Tärkeintä tälle äijälle on päästä reissamaan ja tuntea itsensä tärkeäksi.
- Anonyymi
Nimenomaan ja muiden kustannuksella.
- Anonyymi
Se julistetaan sitten kun ukraina on hävinnyt sodan... Ja 90% suomalaisista uskoo sen🧐
- Anonyymi
Milloin alettaisi tekemään oikeasti ruhaa.
On meillä hullu meno ihannoidaan sotaa laitetaan Suomenkin rahat sodan edistämiseen. Suomella on jo "Matti" kukkarosa ja vielä puhutaan etä Puolustusmenot pitää nostaa 5 %iin. Nyt on sodittu ja tapettu ihmisiä jo aivan liikaa. Näin se on kun on sotaisa presidentti ja hallitus. Nyt pitäisi kansan herätä ja herättää puolueet edistämään rauhaa siis puhumaaan rauhasta diplomatian keinoin. Valitettavasti emme ole itsenäinen kansa kun EU ja Nato määräävät satsaamaan sotaan. - Anonyymi
Ukraina on sotansa voittanut jo pitkän aikaa sitten, ja se perussyy tälle on se, että Putinin tavoite koko maan hajottamisesta ei onnistunut, ja ukrainalaiset pysyy omana kansanaan ja omana maanaan, riippumatta siitä tekevätkö sitten lopulta jotain alueluovutuksia tai ei.
Putinin Venäjä toimii systemaattisesti näin, eikä vain Ukrainassa, vaan Venäjän historiallinen tapa näyttää olevan maapalasien ryöstäminen naapurimailta aina tasaisin väliajoin, kun ovat ensin edellisestä sodastaan saaneet armeijan rakennettua takaisin.
Venäjä on ihan ylivoimaisesti pinta-alaltaan koko maailman suurin maa, eikä ole vaikea ymmärtää, että miten ne ovat nuo maa-alueensa saaneet. Jatkuvalla sotimisella se tapahtuu, ja Euroopan tehtävä on varmistaa se että tältä laidalta manteretta ei Venäjä hae mitään maa-alueita. - Anonyymi
Venäjä valtaa lisää alueita itselleen monin eri tavoin, myös juuri nyt tv:ssä dokumentti TV1 Ulkolinja: Venäjä valloittaa Afrikkaa -ohjelma kertoo lisää kuinka se tapahtuu ujuttamalla venäläistä vaikutusvaltaa sellaisiin maihin joissa poliittiset olot ovat epävarmat.
Venäjä käyttää kaikkia mahdollisia keinoja saadakseen muita maita epävakaaksi, jotta saa lopulta alistettua sen maan Venäjän vallan alle.
On aika mahdotonta nähdä, miten Venäjällä voisi tuollaisten toimintamallien perusteella olla minkäänlaista tulevaisuutta esim. EU:ssa, jonka toimintaperiaatteet on ihan päinvastaiset.
EU ei pyri diktatuuriin vaan siihen että jäsenvaltiot saadaan keskenään toimimaan ongelmitta, ja myös kaupan näkökulmasta sillä voi olla hyödyllisiä vaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112