Te kaikki , joilla on jotain minua vastaan , tulkaa nyt reilusti vain keskustelemaan kanssani asiat selväksi . Olen tavattavissa Riikun markkinoilla ja minut tunnistaa nahkatakista.
Kaikki kepulipellet
10
423
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla on vastaan, ei vain kepuleilla. Voitaisiin koittaa pukkitappelulla
- Anonyymi
Aloittaja on kepulipelle.
- Anonyymi
En muuten ole. Olen se nahkatakkinen herrea , joka on estänyt teidän nahjusten rahojen tunkemisen matkailu unelmaahöttöön. Nyt on tarkoius estaa konkurssipesä Tokmannin tulon aiheuttama rakennuspaikan kunnostamiseen palavat rahat. Sen jälkeen estetään Tokmannin koijaus yritykset kaupungilta. Näistä ja muistakin asioista olen valmis keskustelemaan vaikka Merihirviön kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ole. Olen se nahkatakkinen herrea , joka on estänyt teidän nahjusten rahojen tunkemisen matkailu unelmaahöttöön. Nyt on tarkoius estaa konkurssipesä Tokmannin tulon aiheuttama rakennuspaikan kunnostamiseen palavat rahat. Sen jälkeen estetään Tokmannin koijaus yritykset kaupungilta. Näistä ja muistakin asioista olen valmis keskustelemaan vaikka Merihirviön kanssa.
Älä kuule viitti aina estää Ähtärin kehitys.
Oli asia mikä hyvänsä aina valitusta, valitusta
- Anonyymi
Heikko esitys oli kepuloiselta ei osaa matkia, ei voi kuin nauraa.
- Anonyymi
Minä voin tulla pyörittömöö sinut ja veljesi tervassa ja höyhenissä. Lopuksi annan kaupungin rajalla potkun persuuksiin ja takaisin ei ole tulemista.
- Anonyymi
Ei onnistu kepulipelleltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu kepulipelleltä.
Kyllä sheriffit on niin isokokoisia ja riskejä kavereita , ettei heitä kannata pajoa ärsyttää. Vaikka kepulit tulis joukolla ,niin huonosti kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sheriffit on niin isokokoisia ja riskejä kavereita , ettei heitä kannata pajoa ärsyttää. Vaikka kepulit tulis joukolla ,niin huonosti kävisi.
Ne on hakanneet enemmän kepuleita, kuin kukaan tässä maassa.
- Anonyymi
Huomennako on se ilon päivä,kun oikeat poliisit raahaavat nämä pilipalisheriffit koppiin jäähylle ja kansa saa hymyn huulillensa,niin se vaan on 😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122