Lakko on kirirtystä, henkistä väkivaltaa. Olisi oikeutettua, että IAU:n palkankorotukset olisivat vain 6,5%, koska IAU ja lakkoon osallistuneet ovat aiheuttanut turhaa vahinkoa Finnairille ja mtkustajille. Vahingonkorvausvelvollisuus.
Missä voi ilmoittautua töihin, että lakon aikana saadaan työt tehtyä? Työt eivät ole lakossa.
Voisiko matkustajat itse siirtää matkalaukut koneeseen?
Omat evät mukaan?
Lakkojen takia on jo 1100 lentoa peruttu. Ei mitään järkeä, ovat yhtä vastuuttomia kuin Putinin ohjusiskut Kiovaan, palavia rakennuksia ja kuolleita ihmisiä.
IAU:n hallituksen puheenjohtaja on Juhani Haapasaari, liittosihteerinä toimii Sami Rajala, Muita hallituksen jäseniä ovat Marko Heikkilä, Kim Josefsson, Ari Juonolainen, Sirpa Lahtinen, Risto Kivilahti ja Ville Koskenkorva. (IAU:n sivulta).
He ovat vastuussa. Takapiruina Riku Aalto ja muut lakkokiimaiset SAK:ssa ja SDP, jonka oppositiopolitiikkaa poliittiset lakot ovat. Siellä Tuppurainen, Lindtman, Malm, Mäkynen.
Vahingonkorvaukset?
IAU:n lakkoon pakottaminen on kuin Putinin yölliset drooni- ja ohjusiskut Kiovaan, ei mitään järkeä
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkolait menee taas uusiksi! Siitä saa kiittää IAU;n porukkaa. Edellisen kerran lait meni uusiksi Kokon ja Aallon takia. Kuukauden turha satamalakko oli kyllä munatonta toimintaa, eunukkiosastolta.
- Anonyymi
IAU ONKI PUUTTINEN KÄSKYLÄINEN TERRORISTI JÄRJESTÖ SUOMEN SYÖJÄT SUOJATYÖPAIKKALAISET JUOPOT LAKKOILEVAT SDP--LÄISET PUMMIT DESAANTIT
- Anonyymi
Supon syytä tarkistaa tilisiirrot.
Ammattiliiton osingot verolle, 32% ja 34% kuten muillakin. Ei mitään veroalea tai verottomuutta.- Anonyymi
Oikeisto ei anna verottaa, Marin ehdotti sitä Orpolle vaaliväittelyssä, Orpo ei suostunut, siispä äänestä vasemmistoa jos haluat liitot verolle.
- Anonyymi
Lomalennot on muutenkin syytä lopettaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128