Nellie Olesonilla on tapana luikerrella toisten avaamiin ketjuihin ja alkaa laput silmillä sössöttää omasta mielestään suurenmoisia opetuksiaan, ja kun hänelle esittää vasta-argumentteja, hän ei piittaa niistä tuon taivaallista vaan alkaa viimeistään kolmannesa viestissään haukkua vastapuoltaan jankuttajaksi. :D
Mikä Nellielle avuksi? Pitäisikö hänen puolestaan laittaa hakemus deittipalstalle? Tuo Nellien miehenkipeys alkaa olla jo aika riipaisevaa.
Nellie Olesonin taktiikka
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Valita Laura Ingalssille tästä.
- Anonyymi
Sen teen! Kiitoksia!
- Anonyymi
Voi hyvä ihminen, eihän se ole mitään haukkumista, kun joku sanoo vain totuuden sinun omasta toiminnastasi.
Olet jankuttanut tällä tuota oppiasi jo todella pitkään ja kaiken aikaa, se on jankuttamista.
Sen sijaan sinä itse olet herjannut muita kirjoittajia täällä jopa törkeästi.
Joten olisikohan sinun aika mennä itsesi?- Anonyymi
Heippa Nellie!
Anna kun kirjoitan sinulle yhden Raamatun paikan:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Ole hyvä. Nyt voit alkaa pilkata tuota sanomaa koko sielusi kyllyydestä. Aloita vaikka siitä, kuinka sen esille tuominen on "jankuttamista". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa Nellie!
Anna kun kirjoitan sinulle yhden Raamatun paikan:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Ole hyvä. Nyt voit alkaa pilkata tuota sanomaa koko sielusi kyllyydestä. Aloita vaikka siitä, kuinka sen esille tuominen on "jankuttamista".Todistit juuri itse minun sanani todeksi !
Joten onneksi olkoon vain ! 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistit juuri itse minun sanani todeksi !
Joten onneksi olkoon vain ! 😁Eli pidät lausetta
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"
jankuttamisena?
Asia selvä!
:D :D :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pidät lausetta
jankuttamisena?
Asia selvä!
:D :D :DJa kuten JO olen useaan kertaan kirjoittanut, niin YKSI jae irroitettuna asiayhteydestä !
Siis kuin piru raamattua !
Vääntäen sitä ja sen sanomaa kieroon !
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista,
vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Huom. :
Omaksi kadotuksekseen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten JO olen useaan kertaan kirjoittanut, niin YKSI jae irroitettuna asiayhteydestä !
Siis kuin piru raamattua !
Vääntäen sitä ja sen sanomaa kieroon !
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista,
vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Huom. :
Omaksi kadotuksekseen !Nellie ohoi: miksi sinä JANKUTAT?
:D :D :D
Kun kirjoitan:
ja sinä puolestasi:
"YKSI jae irroitettuna asiayhteydestä",
niin MISTÄ ASIAYHTEYDESTÄ tuo
on IRROTETTU POIS?
Ja kun kirjoitan:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa",
minkä sanoman väännän sillä kieroon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nellie ohoi: miksi sinä JANKUTAT?
:D :D :D
Kun kirjoitan:
ja sinä puolestasi:
"YKSI jae irroitettuna asiayhteydestä",
niin MISTÄ ASIAYHTEYDESTÄ tuo
on IRROTETTU POIS?
Ja kun kirjoitan:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa",
minkä sanoman väännän sillä kieroon?Jumala oli Maijassa ja Matissa ja todisti heidän suunsa kautta väkevästi Jeesuksesta Kristuksesta.
Ovatko Matti ja Maija nyt Jumala, koska Jumala oli heissä ja puhui heidän kauttaan?
"Jumala oli Kristuksessa" ei tarkoita sitä, että "Kristus oli Jumala". Nämä kaksi on tässäkin erotettu toisistaan ihan selvästi, jos vain on vapaa valehtelun kahleista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala oli Maijassa ja Matissa ja todisti heidän suunsa kautta väkevästi Jeesuksesta Kristuksesta.
Ovatko Matti ja Maija nyt Jumala, koska Jumala oli heissä ja puhui heidän kauttaan?
"Jumala oli Kristuksessa" ei tarkoita sitä, että "Kristus oli Jumala". Nämä kaksi on tässäkin erotettu toisistaan ihan selvästi, jos vain on vapaa valehtelun kahleista.Voihan sitä keskustelua yrittää vääntää toki sivuraiteillekin, mikäli niin haluaa. Mutta jatkapa keskenäsi, oi Suuri Teologi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623