Kertokaas bimmerihenkilöt että miksi tuunattu bemari ja ei-EU-kilpi kulkevat aika usein käsi kädessä? Onko tämä ehkä EU:n vastustamista (siitä huolimatta että ajatte keskeisessä EU-valtiossa valmistetulla autolla) vai onko kyse jostain Audihenkilölle vaikeasti avautuvasta tyyliseikasta?
En ole BMW-vastainen, olen itse omistanut kaksi, E61 LCI:n ja F61:n, joilla ajoin n, 250tkm.
Bemarien tuunaus ja rekisterikilvet
Anonyymi-ap
7
334
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka
hullu
nyt
Eu: ta
haluaa kannattaa.
Se on sosialismia.- Anonyymi
No, tämä ei kyllä anna vastausta kysymykseeni, mutta osasin odottaa tällaista.
- Anonyymi
Ei se EU-tunnus ole mitenkään pakollinen.
- Anonyymi
Niin niin, mutta miksi niin usein tuunattu bemu ja ei-EU -kilpi kulkevat yhdessä?
- Anonyymi
Taas Persujen omaa kivaa. Jättäkään nuo typerät juttunne keskinäisiin sanailtoihin, että teillä on siellä muutakin tekemistä kuin mitä Tynkkynen ja Vigelius harrastaa.
- Anonyymi
Kilpi ilman eu tunnusta ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631303
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114824- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633