Kertokaas bimmerihenkilöt että miksi tuunattu bemari ja ei-EU-kilpi kulkevat aika usein käsi kädessä? Onko tämä ehkä EU:n vastustamista (siitä huolimatta että ajatte keskeisessä EU-valtiossa valmistetulla autolla) vai onko kyse jostain Audihenkilölle vaikeasti avautuvasta tyyliseikasta?
En ole BMW-vastainen, olen itse omistanut kaksi, E61 LCI:n ja F61:n, joilla ajoin n, 250tkm.
Bemarien tuunaus ja rekisterikilvet
Anonyymi-ap
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka
hullu
nyt
Eu: ta
haluaa kannattaa.
Se on sosialismia.- Anonyymi
No, tämä ei kyllä anna vastausta kysymykseeni, mutta osasin odottaa tällaista.
- Anonyymi
Ei se EU-tunnus ole mitenkään pakollinen.
- Anonyymi
Niin niin, mutta miksi niin usein tuunattu bemu ja ei-EU -kilpi kulkevat yhdessä?
- Anonyymi
Taas Persujen omaa kivaa. Jättäkään nuo typerät juttunne keskinäisiin sanailtoihin, että teillä on siellä muutakin tekemistä kuin mitä Tynkkynen ja Vigelius harrastaa.
- Anonyymi
Kilpi ilman eu tunnusta ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233