Lapualla, Valtatie 19:n alikulkusillan kohdalla, odotti kuitenkin ikävä yllätys. Kiviniemi puhisee edelleen kiukkuisena kertoessaan tapahtumista.
– Huomasin ennen alikulkua sen alla pyörätiellä olevan, tummiin vaatteisiin sonnustautuneen pojan. Ajoin sen jälkeen alikulkuun, missä huomasin sillan alla kaksi muuta poikaa. Samalla hetkellä lensivät kananmunat kohti autoa, Kiviniemi kertoo.
Toinen kananmunista osui etulokasuojaan ja toinen ikkunaan.
Kiviniemi jarrutti ja käänsi auton takaisin tulosuuntaan tarkoituksenaan saada pojat kiinni.
– Se oli kuitenkin turhaa, koska he painelivat juosten karkuun huomattuaan minun palaavan paikalle. En voinut muuta kuin avata ikkunan ja huutaa: ”Perkeleen klopit!”
Jätettyään seurueen muut jäsenet kyydistä Kiviniemi kävi autopesussa.
– En huomannut autossa nopeasti katsottuna erikoisempaa. Aamulla töihin lähtiessä totuus kuitenkin paljastui kirkkaassa valossa. Lokasuojassa oli lommo ja maalivaurioita. Harmistus nousi melkoiseksi, sillä auto on ollut minulla vasta kaksi kuukautta.
Lapualaiset munat lensi autoon.
11
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kaljapurkkipellistä BMW tehdään?
- Anonyymi
Ei kun siis Mersu... Samaa saksalaista tielle leviävää paskaa kumminkin...
- Anonyymi
Toyota ja nissan on muovia.
- Anonyymi
Ne kestävät, toisin kuin saksalaiset romukasat. Jopa mersumiehet myöntävät, että Toyota on maailman ylivoimaisesti kestävin auto.
- Anonyymi
Ajan volkkarilla ja pellit ei ruostu tämä on beetle.
- Anonyymi
Oliko nämä strutsin munat kun autoon tuli lommoja.
- Anonyymi
Rutkun munia..
- Anonyymi
alle 15v lupa tappaa,polttaa taloja kivitellä lasit paskaksi varastaa,laki ei koske heitä olisiko yhteiskunnassa jotain vikaa ?
- Anonyymi
Vanhemmat tietävät varmasti lastensa touhut, mutta minkäs teet. Ei omena kauas puusta putoa. Lapset samanlaisia kuin vanhemmat, paskasakkia siis. Kasvatusvastuu pitäisi siirtää vanhemmilta yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Ilmeisesti syylliset selviämässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703