Siellä ei valehdella
Se on valon rauhan ja levon maailma
Tuonpuoleisessa ei ole uskontoja
6
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sielu unohtaa uskonnot sen jälkeen kun lautturi on hakenut Tuonelan virran yli. Niinkuin maaelämänsäkin.
- AnonyymiUUSI
Koska? Oikeus, kohtuus ja laki toteutuu? Uskossa vaiko uskoNNOSSA?
Koska toteutuu usko? Koska toteutuu toivo? Koska toteutuu rakkaus?
Tämä ei ole mitään haistapaskafilosofiaa. Vaan totta.
Muutoin saisi, kun änkyrämpi siipi epätoivonvimmalla ajaa asiaa, että kuin Raamatun saisi heittää satukirjana roskakoriin. Eletään, synnytään, tehdään hyvää tai tehdään pahaa, kuollaan pois, paskataan, ahnehditaan (minkä kerkeää), ja se ONKO siinä?
OIKEUS tapahtuu, jo täällä maanpäällisessä ajassa. JO ja vielä.
Se ei olekaan julmaa. Kenties rakkautta? Jota monet jumalanaan pitävät. - AnonyymiUUSI
”sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.”
Roomalaiskirje 14:17 FB38
”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
Johannes 3:3 FB38
”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
Johannes 3:5 FB38
”Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.”
1. Korinttilaiskirje 15:50 FB38 - AnonyymiUUSI
Tuonpuoleinen on kotimme ja tämä maaelämä on koulumme. Karma on opettajamme.
- AnonyymiUUSI
Ei ole enää evankeliumia eikä ilosanomaa 🕺🏻 vaan saa olla rauhassa. Ellei joudu helvettiin missä kaikki kristityt on.
- AnonyymiUUSI
Helvettti on täällä maanpäällä mitä kylvää sitä niittää.. Tuonpuoleisen helvetti sarvipää isäntineen on uskovaisten sairasta mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894