Tätä kysyttiin juuri äsken täällä.
Joh. 13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Joh. 19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
Joh. 20:2 Niin hän riensi pois ja tuli Simon Pietarin luo ja sen toisen opetuslapsen luo, joka oli Jeesukselle rakas, ja sanoi heille: "Ovat ottaneet Herran pois haudasta, emmekä tiedä, mihin ovat hänet panneet".
Joh. 21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
Joh. 21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"
Olen järkyttynyt!
Todellakin järkyttynyt!
Mitä Raamattu opettaa miesten välisestä rakkaudesta?
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin ei kannata amerikan homoista herjata.
- Anonyymi
Olen todellakin järkyttynyt!
Matt. 5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
Miesten kanssako niitä jälkeläisiä sitten pitäisi yrittää saada?
Huomasihan Hän itsekin, ettei niitä niin saa!
Siis niitä jälkeläisiä!
Jos Hänestä kaikki olisivat ottaneet mallia, niin johan me ihmiset olisimme jo kaksituhatta vuotta sitten kuolleet sukupuuttoon! - Anonyymi
Jeesuksella oli yhteisiä lapsia rakastamansa Maria Magdalenan kanssa.
- Anonyymi
jeesus kulki vain opetuslasten kanssa jase kertoo paljon se !
- Anonyymi
en rakasta jeesusta , koska en ole homo 🤣
- Anonyymi
Painoin pääni ensin Hänen rintaansa vasten, kunnes annoin sen hitaasti vaipua Hänen syliinsä.
Hetken päästä tunsin jonkin muhkuran painavan poskeani vasten ja se vain suureni ja suureni ja kun minä sitten aloin sitä kädelläni kankaan läpi koettelemaan niin silloin minä vasta tajusin sen olevan Hänen [papyrus- elikkä paperitoukka on pistänyt poskeensa lopputekstin]
Sorry 🗞️🐛 💒- Anonyymi
Magdalan Maria, Maria Magdalena!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807