Kertokaas mulle rokotetut hei, et miks mä rokottamaton en sairastu mihinkään? Olenko viallinen kirottu vai mistä on kyse, kaikki rokotetut sairastelee kaikki variantit, nyt Kesä -varianttiin?
Kesäkoronaa liikkeellä
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
Korona ei katsos löydä niille yksinäisille päiväkänneille sun tuvalle, kun edes google ei sinne osaa.
- Anonyymi
Rokotettu oon, en ole sairastanut mitää variantteja coronasta. Joten älä väitä että kaikki rokotetut sairastaa.
- Anonyymi
Rokottamattomat tartuttaa niihin rokotettuihin koronaa 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rokote suojaa 😭😭😭😭
- Anonyymi
Kyllä sinäkin lopulta sairastut johonkin ja delaat siihen. Turhaa riemua rokottamuudesta.
- Anonyymi
Kovin on maailman hurjin virus kiertänyt kaukaa, koko väestön piti sairastaa ja rokottamattomien joutua teholle. Saatana kun enää ei edes nuha tartu. Oluski ne normaalistu sina sairastelevst tartuttajat on tajunneet sairastaa kotona koronan pelossa ja häpeässä.
- Anonyymi
Kaikkein vaarallisin on juurikin oireeton korona. Joka ei aiheuta yhtään mitään oireita. Siitähän ne varoittivat silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein vaarallisin on juurikin oireeton korona. Joka ei aiheuta yhtään mitään oireita. Siitähän ne varoittivat silloin.
Ei tunnu missään.
- Anonyymi
Koronarokote tappaa.
- Anonyymi
Luonnossa kiertää flunssa, mediassa ja somessa "kaikillevaarallinenhirmutauti".
- Anonyymi
Ite sairastin koronan 4v sitten eikä silloin ollut vielä rokotetta.
Hieman noraamlia rajumpi flunssa. Heikko olo. Nokka vuottaa ihan vettä ja yskittää niin, että limat tulee ulos sekä kuume.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967