The King James bible on länsimaissa luetyin versio raamatusta.
Huolimatta Raamattussa voimistelussa huonouden vastaisesta taistelusta kuningas kääntyi homoilemaan.
Tätä on häivytetty ja pidetty salaisuutena eikä vieläkään ole lyönyt läpi kristittyjen tietoisuudessa.
Jotku mt psyykkiset puolustusmekanismit aina vääristää uskovaisia tavalla ja toisella.
Ja eliitti estää tiedon saamisen niiltä.
Ahhh muistin King Jamesin tässä pitkästä aikaan tänne sopivana tietona
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Homouden vastainen...
- Anonyymi
Se on hyvin vääristetty, kun ei mikään lamppu syty päässäkään, kun moraalia ja etiikkaa opettanut henkilö on tosi Jumalana kuoliaaksi kidutettu, kiroukseksi kirottu ja uhrilampaana teurastettu, joka syödään kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä, että pelastutaan (kuviteltuun) taivaaseen.
- Anonyymi
Tässä jos missä on jo logiikka kyllä hakusessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä jos missä on jo logiikka kyllä hakusessa.
Mitenkähän tähän auttaisi, jos olisi tietoa enemmän?!
- Anonyymi
menkää kansojen joukkoon ja tuhotkaa ne sisältäpäin oli jossain versiossa
- Anonyymi
Niinpä - hyvä versio, kuulostaa tutulta.
- AnonyymiUUSI
Sivistys tuhoutui mutta muslimit säästivät tietoa yli villimmän hävityksen.
- AnonyymiUUSI
King James oli naimisissa naisen kanssa ja siitti kahdeksan lasta. Tämän takia hän on varmasti homo! Tai ainakin yhtä homo kuin kuka tahansa naimisissa oleva mies, joka siittää kahdeksan lasta.
- AnonyymiUUSI
Hän kääntyi täyshomoksi myöhemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807