Leo Meller, oletko yhä sillä kannalla että ylöstempaus ylösnousun kera....

Anonyymi-ap

...on seuraava toteutuva Raamatun profetia, kuten olet arviolta 10-15v sitten sanonut?

Ennen kuin vastaat niin katso tämä video siltä varalta jollet olet tästä vielä tietoinen:

https://www.youtube.com/watch?v=0Hu2yjrsDzc

Jumala sinua siunatkoon joka puolelta. Haluan kiittää Jumalaa sinusta. En oikein osaa selittää mistä kaikesta olen sinussa kiitollinen Jumalalle, mutta minä rakastan sinua kuin ystävää, kuin perheenjäsentäni.

37

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et kai luule, että Leo on täällä vastailemassa hänelle esitettyihin kysymyksiin?

• Anonyymi

meitä on täälläkin moneen junaan matkalaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvinkin voi olla.

• Anonyymi

Onko Kolmannen temppelin ylipappi sama kuin antikristus?

Ylipappi mainitaan videolinkissä, mutta Raamatussa en muista mainittavan Jerusalemin kolmannen temppelin yhteydessä vaikkakin muualla papista kerrotaan, joka EHKÄ on symbolisesti Jeesus Melkisedekin mukaan. Mutta hän on vain pappi, kun taas kolmannen temppelin ylipappi on tavallista "pelkkää pappia" korkeaarvoisempi pappien pappi vähän kuten paavi.

• Anonyymi

Ei ole. Pappi on pappi ja Antikristus on poliittinen johtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Pappi on pappi ja Antikristus on poliittinen johtaja.

"Antikristus on poliittinen johtaja."

Antikristis voi olla poliittinen johtaja vain siinä tapauksessa, että julistaa itsensä Jeesuksen sijaiseksi tai vastustajaksi.

Ja meillähän on keskuudessamme jo yksi virallinen Antikristus (Vicarius filii dei=Kristuksen sijainen), joka pitää majapaikkaansa omassa Vatikaanivaltiossaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus
        Antikristus (m.kreik. ἀντίχριστος, antíkhristos, "vastakristus" tai "sijaiskristus") on kristinuskon mukaan Saatanan lähettämä Kristuksen vastustaja

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaani
        Vatikaani (ital. Vaticano, lat. Civitas Vaticana)[6], myös Vatikaanivaltio[7][8] (ital. Stato della Città del Vaticano, lat. Status Civitatis Vaticanae), on Italian pääkaupungin Rooman ympäröimä, pinta-alaltaan ja väkiluvultaan maailman pienin itsenäinen valtio. Pinta-alaltaan se on vain 49 tai 44 hehtaaria.

Vatikaanin suvereeni valtionpäämies on paavi. Valtiomuodoltaan Vatikaani on absoluuttinen monarkia, missä paavilla on täydellinen lainsäädäntö-, toimeenpano- ja tuomiovalta.[9] Käytännössä ylintä valtaa käyttävät paavin lisäksi tämän nimittämät kardinaalit, joiden tehtäviin kuuluu muun muassa paavin valitseminen. Puhekielessä Vatikaanilla voidaankin tarkoittaa paitsi valtiota itseään, myös katolisen kirkon ylintä johtoa.

Vatikaanilla itsellään ei ole poliittista tai sotilaallista vaikutusvaltaa. Infrastruktuuriltaan ja taloudeltaan se on täysin sidoksissa naapuriinsa Italiaan. Valtio ei kuulu Yhdistyneisiin kansakuntiin muuten kuin tarkkailijajäsenenä Pyhän istuimen kautta.[10] Tästä huolimatta Vatikaanilla on paljon kansainvälistä painoarvoa, koska Vatikaanista käsin johdetaan katolista kirkkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Antikristus on poliittinen johtaja."

Antikristis voi olla poliittinen johtaja vain siinä tapauksessa, että julistaa itsensä Jeesuksen sijaiseksi tai vastustajaksi.

Ja meillähän on keskuudessamme jo yksi virallinen Antikristus (Vicarius filii dei=Kristuksen sijainen), joka pitää majapaikkaansa omassa Vatikaanivaltiossaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus
        Antikristus (m.kreik. ἀντίχριστος, antíkhristos, "vastakristus" tai "sijaiskristus") on kristinuskon mukaan Saatanan lähettämä Kristuksen vastustaja

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaani
        Vatikaani (ital. Vaticano, lat. Civitas Vaticana)[6], myös Vatikaanivaltio[7][8] (ital. Stato della Città del Vaticano, lat. Status Civitatis Vaticanae), on Italian pääkaupungin Rooman ympäröimä, pinta-alaltaan ja väkiluvultaan maailman pienin itsenäinen valtio. Pinta-alaltaan se on vain 49 tai 44 hehtaaria.

Vatikaanin suvereeni valtionpäämies on paavi. Valtiomuodoltaan Vatikaani on absoluuttinen monarkia, missä paavilla on täydellinen lainsäädäntö-, toimeenpano- ja tuomiovalta.[9] Käytännössä ylintä valtaa käyttävät paavin lisäksi tämän nimittämät kardinaalit, joiden tehtäviin kuuluu muun muassa paavin valitseminen. Puhekielessä Vatikaanilla voidaankin tarkoittaa paitsi valtiota itseään, myös katolisen kirkon ylintä johtoa.

Vatikaanilla itsellään ei ole poliittista tai sotilaallista vaikutusvaltaa. Infrastruktuuriltaan ja taloudeltaan se on täysin sidoksissa naapuriinsa Italiaan. Valtio ei kuulu Yhdistyneisiin kansakuntiin muuten kuin tarkkailijajäsenenä Pyhän istuimen kautta.[10] Tästä huolimatta Vatikaanilla on paljon kansainvälistä painoarvoa, koska Vatikaanista käsin johdetaan katolista kirkkoa.

Papilla, edes yhden valtion ylipapilla, ei ole valtaa määrätä kaikkien maailman ihmisten rahankäytöstä. Antikristus tulee nousemaan kristikunnasta, niin kuin kaikki antikristukset aina, mutta hän on vain nimellisesti kristillinen. Hän tulee olemaan hallitsija. Uskonnollista hallintoa varten paholaisella on toinen johtaja, väärä profeetta, joka on Antikristuksen apulainen.

• Anonyymi

nekjiubeb nykvusru ryijub ib,¨'

• Anonyymi

Joh.5:28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulaevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen. Ilm.20:13

• Anonyymi

Elämän ja tuomion ylösnousemuksen välillä on vähintään 1000 vuotta.

• Anonyymi

Matt.24:21-22 Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule. Ja ellei ne päivät olisi lyhennetyt, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittuin tähden pitää ne päivät lyhennettämän. Biblia (1776) Dan.12:1-2. Ilm.7:14

• Anonyymi

Room.11:7 Kuinkas siis? Jota Israel etsii, sitä ei hän ole saanut; mutta valitut sen ovat saaneet, ja ne muut ovat paatuneet. Biblia (1776) Room.9:31-33 2Kor.3:14-16

• Anonyymi

Matt.25:6 Mutta puoli-yönä tuli huuto: katso, ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan. Ilm.19:7.

• Anonyymi

Ilm.20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka hänessä olivat, ja kuolema ja helvetti antoi ne kuolleet, jotka heissä olivat: ja ne tuomittiin jokainen töittensä jälkeen. Biblia.

• Anonyymi

Leo Meller. Tämän joukkion kristus.

• Anonyymi

Meller on muuten luterilainen.

• Anonyymi

Uskon ennemmin Adventisti ylifariseuksen sanomiin, kuin Mellerin.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon ennemmin Adventisti ylifariseuksen sanomiin, kuin Mellerin.

1234567---

Minen usko kumpiinkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minen usko kumpiinkaan.

Riippuu asiasta. Leoon luottaisin, ylifariseukseen en ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu asiasta. Leoon luottaisin, ylifariseukseen en ollenkaan.

Monet luottaakin Melleriin, varsinkin ne jotka ovat sapatti vastaisia. Monet julistavatkin, että sapatti ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille. Sapattivastaisia onkin suuri joukko julistajia. Olen kuunnellut heidän julistuksiaan esim. taivaan ja maan väliltä ohjelmista vuosien saatossa..

ylifariseus on toista maata, ymmärtää, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uuden Liiton kristityille pyhäpäiväksi.

1234567---

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Monet luottaakin Melleriin, varsinkin ne jotka ovat sapatti vastaisia. Monet julistavatkin, että sapatti ei kuulu enää Uuden Liiton kristityille. Sapattivastaisia onkin suuri joukko julistajia. Olen kuunnellut heidän julistuksiaan esim. taivaan ja maan väliltä ohjelmista vuosien saatossa..

ylifariseus on toista maata, ymmärtää, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uuden Liiton kristityille pyhäpäiväksi.

1234567---

Ymmärtäväisiä löytyy, ketkä eivät syrjäytä sapattia.

Esim.Presidentin Mauno Koiviston isä Juho koivisto, uskoon tultuaan piti sapatin pyhänäpäivänä.
        Eräs 20-luvulla syntynyt henkilö kansakoulussa hoksasi, että lauantai onkin sapatti. Niinpä hän aikuistuttuaan piti sapatin pyhänä elämänsä loppuun saakka.
        Mieshenkilö 60-luvulla tultuaan uskoon pyysi sapattia vapaaksi. Työkaverit estelivät, mutta korkeimmalta taholta sanottiin: Mies tunnetaan saa lauantain vapaaksi.

Harvat ovat ne, jotka sen tien löytävät joka elämään vie.

1234567---

• Anonyymi

Matt.24:40 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Matt.24:41 Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, toinen jätetään. Luuk.17:34 Minä sanon teille: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:35 Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, toinen jätetään. Biblia (1776)

• Anonyymi

Mark.13:35 Niin valvokaat siis: (sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla:) Biblia.

• Anonyymi

Ps.25:13. 37:9-11. 37:22. 37:29 Biblia (1776) Hurskaat perivät maan, ja asuvat siinä ijankaikkisesti.

• Anonyymi

Mie tykkäisinki vastata kun luterlaiselle. Nykysin vaa on nii ku elää. Siks parannuksenteko on välttämätön juur ny.

• Anonyymi

Matt.21:43 Sentähden sanon minä teille: Jumalan valtakunta pitää teiltä otettaman pois ja annettava pakanoille, jotka sen hedelmän tekevät.

• Anonyymi

Ap.t.13:46 Niin Paavali ja Barnabas puhuivat rohkiasti ja sanoivat: teille piti ensin Jumalan sanaa puhuttaman; vaan että te sen hylkäätte ja luette itsenne mahdottomaksi ijankaikkiseen elämään, katso, niin me käännymme pakanain tykö. Biblia (1776)

• Anonyymi

Ilm.2:7 Jolla korva on, se kuulkaan, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, annan minä elämän puusta syödä, joka keskellä Jumalan paradisia on. Ilm.22:2. 22:14

• Anonyymi

Ei varmaan täällä kannata kenellekään henkilökohtaisesti kysymyksiä lähettää. Voit ottaa osaa vaikka raamatunselitysohjelmiin Deillä tai Patmoksessa tai muuten pyrkiä kysymään, jos tilaisuus tulee.

Hienoa kuitenkin, että ajattelet lopunajan asioita. Nekin kuuluvat Raamatun sanomaan vahvasti.

Raamatun ilmoitukseen perustuen, toki vajavaisena ihmisenä, nöyrin mielin, sitä tulkiten olen tullut siihen tulokseen, että maallinen kolmas Jerusalemin temppeli oli jo tuo Jeesuksen aikana pystyssä ollut rakennus. Ensimmäinen oli alkuperäinen, Salomon rakentama. Toinen oli Babylonian pkkosiirtolaisuuden jälkeen kunnostettu temppeli ja kolmas Herodeksen uudistama ja laajentama temppeli, joka sitten aika pian tuhottiin valmistuttuaan jo 70 j.Kr.

Taivaallinen Jerusalem on ollut aina olemassa ja myös siellä oleva temppeli on sen keskellä. Se on todellinen hengellinen paikka, jota Raamatussa myös kuvataan. Sen sanotaan aikanaan laskeutuvan uuden, Jumalan luoman maailman välittömään läheisyyten, tämän maailman pääkaupungiksi sekä päätemppeliksi. Jumala itse on silloin kansansa keskellä konkreettisesti. Tuo on se kolmas temppeli, itse asiassa neljäs, jos oikein tarkkoja ollaan. Se on kuitenkin aina ollut olemassa, eikä sitä koskaan kukaan voi tuhota, niin kuin näillä maanpäällisillä temppeleillä on ollut kohtalonaan.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Jes.9:5 Sillä meille on lapsi syntynyt, ja poika on meille annettu, jonka hartioilla herraus on; ja hänen nimensä kutsutaan. Ihmeellinen, Neuvonantaja, Väkevä Jumala, Ijankaikkinen Isä, Rauhan päämies. Tuom.13:18 Herran enkeli sanoi hänelle: miksis kysyt minun nimeäni, joka ihmeellinen on? Biblia (1776)

• Anonyymi
      UUSI

Joh.8:21 Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla. Biblia (1776) Joh.7:34. Joh.13:33

• Anonyymi
      UUSI

Tämä keskustelu kuuluu luterilaiselle osastolle. Meller on luterilainen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei Leo Meller ole helluntailainen, tietääkseni ei ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Joh.13:33 Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juudalaisille; ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös nyt teille. Biblia (1776)

• Anonyymi
      UUSI

Saarn.3:14 Minä ymmärsin, että kaikki, mitä Jumala tekee, se pysyy ijankaikkisesti; emme taida siihen lisätä eli siitä vähentää; ja Jumala tekee sitä, että häntä peljättäisiin. Biblia (1776) Ps.33:11. Jes.46:10

• Anonyymi
      UUSI

Kymmeniä vuosia sitten lakkasin melleriä kuuntelemasta.

Suurin syy oli lapsellinen kirjansa 2k, joka himmensi lopullisesti koko miehen.

• Anonyymi
      UUSI

hellarit on riitasta porukkaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2797
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2415
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      14
      1839
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1764
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1498
    Aihe