Turku ja järkyttävä tapahtuma

Anonyymi-ap

23

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äiti havaitsi spermatahran

• Anonyymi

Pakkosyötti ekstaasia

Mies reagoi tytön sanoihin vetäisemällä veitsen taskustaan. Kyseessä on ilmeisesti monitoimityökalu, jossa on taittoterä.

– Kato mitä mulla on. Teet niin kuin mä haluun tai sä tiiät mitä tapahtuu.

Tytön mukaan hän meni uhattuna paniikkiin ja alkoi itkeä. Hänen ahdinkoaan lisäsi tieto, että mies oli kytkenyt hänen puhelimensa sijaintitiedot pois sekä ottanut hänen bussikorttinsa.

Tytön kertomuksen mukaan mies tarjosi hänelle siinä tilanteessa essoa eli ekstaasia sanoen, että ”on parempi, että otat, että sä et muista mitään ja se on parempi

• Anonyymi

Epäilty uhkasi tyttöä korvan leikkaamisella poliisikuulusteluissa, mutta oikeus ei tuominnut häntä siitä.

• Anonyymi

Kyllä on Suomi nykyään paljon parempi paikka, kuin 1980-luvulla, varsinkin nuorille tytöille, monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta.

• Anonyymi
        UUSI

Stubbeli kasvattaa rastat päähänsä

• Anonyymi

Mostafa Mostafa. Irakista olivat.

• Anonyymi

Oikeus tuomitsi Mostafa Mostafa Rezgarin törkeästä lapsenraiskauksesta, Irakin kansalainen.
      Kyllä monikulttuurisuus on hieno asia, ei tarvitse matkustaa joka paikkaan itse, kun kulttuuri kaikkine upeine erityispiirteineen saapuu meidän luokse - mahtavaa!

• Anonyymi

Tuhoaako maahanmuutto Suomen ja suomalaisuuden?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

eikö noille islampojille voi tehdä kiinniottoja ja testata huumeet?

vankilaan ja pois maasta

• Anonyymi

Kultturisensitiivisyyden vuoksi ei voida, sillä kantakulttuuri ei voi viherpunikkilauman mukaan olla vallitseva ja alistava. Tämä tosin on myös hyvinvointivaltion tuho ja johtaa myös vaikkapa tuollaisiin lapsia ja naisia alistaviin tekoihin.

• Anonyymi

Mutta ei saa kartoittaa Ei saa Ei saa Ei saa

• Anonyymi
      UUSI

Maahanmuuttoa tämä vaan on.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi ns. vapaan tappamisen aika on jo tuloillaan.

• Anonyymi
      UUSI

Turun Sanomat ei kirjoituksessaan 5.7.2025 paljastanut raiskaajan nimeä. Perusteluna alaikäisen uhrin suojelu! Ketähän TS mahtoi suojella?!

• Anonyymi
      UUSI

oliko asunto varissuolla ?

• Anonyymi
      UUSI

mitäs näille median edustajille tehdään ? joita nämä ovat uskoneet 🤔 niin opettajat ynnä muut ?

• Anonyymi
      UUSI

onko tuo edes mikään uutinen enää, vihervasurit haluavat näitä "osaajia" tänne lisää hinnallalla millä hyvänsä, ja siinä yksi tulos.

• Anonyymi
      UUSI

J̌oo ja sitte ne bimbot uskottelee että suomessa on kauhea töyvoimapula,lulu ranne

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka olisikin työvoimapula, jotkista ei ole työmaalle muutakuin tuhoamaan ja sotkemaan siellä.

• Anonyymi
      UUSI

Valtava työvoimapula, nyt on rajat avattava ja houkuteltava kaikki tänne.

• Anonyymi
      UUSI

Monikulttuuriset yhteiskunnat kuten Iso-Britannia ja USA antavat rikollisille jopa 100 vuoden ja pidempiä tuomioita eikä edes kuolemanrangaistus ole USA:ssa kokonaan poissuljettu vaihtoehto. Nämä maat ovat olleet monikulttuurisia yhteiskuntia pitkään ja ne ovat havainneet käytännön kautta, mitkä ovat toimivia keinoja rikollisuuteen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8489
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4177
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1468
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1179
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1150
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe