Valitettavasti maahanmuutto liittyy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14ae49df-1e70-4374-8ab5-273432121c4b
Turku ja järkyttävä tapahtuma
23
250
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti havaitsi spermatahran
- Anonyymi
Pakkosyötti ekstaasia
Mies reagoi tytön sanoihin vetäisemällä veitsen taskustaan. Kyseessä on ilmeisesti monitoimityökalu, jossa on taittoterä.
– Kato mitä mulla on. Teet niin kuin mä haluun tai sä tiiät mitä tapahtuu.
Tytön mukaan hän meni uhattuna paniikkiin ja alkoi itkeä. Hänen ahdinkoaan lisäsi tieto, että mies oli kytkenyt hänen puhelimensa sijaintitiedot pois sekä ottanut hänen bussikorttinsa.
Tytön kertomuksen mukaan mies tarjosi hänelle siinä tilanteessa essoa eli ekstaasia sanoen, että ”on parempi, että otat, että sä et muista mitään ja se on parempi
- Anonyymi
Epäilty uhkasi tyttöä korvan leikkaamisella poliisikuulusteluissa, mutta oikeus ei tuominnut häntä siitä.
- Anonyymi
Kyllä on Suomi nykyään paljon parempi paikka, kuin 1980-luvulla, varsinkin nuorille tytöille, monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta.
- AnonyymiUUSI
Stubbeli kasvattaa rastat päähänsä
- Anonyymi
Mostafa Mostafa. Irakista olivat.
- Anonyymi
Oikeus tuomitsi Mostafa Mostafa Rezgarin törkeästä lapsenraiskauksesta, Irakin kansalainen.
Kyllä monikulttuurisuus on hieno asia, ei tarvitse matkustaa joka paikkaan itse, kun kulttuuri kaikkine upeine erityispiirteineen saapuu meidän luokse - mahtavaa! - Anonyymi
Tuhoaako maahanmuutto Suomen ja suomalaisuuden?
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- Anonyymi
Kokaiininkäyttö on ollut niin sanottua viihdekäyttöä.
Anonyymi-ap
2025-07-05 09:59:15
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokaiinista-tuli-keskiluokan-huvia-ensimmaisia-viihdekaytosta-johtuvia-aivoverenkiertohairioita-hoidettu-husissa/9185080
yhdessä sanoo moktar gubta - Anonyymi
eikö noille islampojille voi tehdä kiinniottoja ja testata huumeet?
vankilaan ja pois maasta- Anonyymi
Kultturisensitiivisyyden vuoksi ei voida, sillä kantakulttuuri ei voi viherpunikkilauman mukaan olla vallitseva ja alistava. Tämä tosin on myös hyvinvointivaltion tuho ja johtaa myös vaikkapa tuollaisiin lapsia ja naisia alistaviin tekoihin.
- Anonyymi
Mutta ei saa kartoittaa Ei saa Ei saa Ei saa
- AnonyymiUUSI
Maahanmuuttoa tämä vaan on.
- AnonyymiUUSI
Onneksi ns. vapaan tappamisen aika on jo tuloillaan.
- AnonyymiUUSI
Turun Sanomat ei kirjoituksessaan 5.7.2025 paljastanut raiskaajan nimeä. Perusteluna alaikäisen uhrin suojelu! Ketähän TS mahtoi suojella?!
- AnonyymiUUSI
oliko asunto varissuolla ?
- AnonyymiUUSI
mitäs näille median edustajille tehdään ? joita nämä ovat uskoneet 🤔 niin opettajat ynnä muut ?
- AnonyymiUUSI
onko tuo edes mikään uutinen enää, vihervasurit haluavat näitä "osaajia" tänne lisää hinnallalla millä hyvänsä, ja siinä yksi tulos.
- AnonyymiUUSI
J̌oo ja sitte ne bimbot uskottelee että suomessa on kauhea töyvoimapula,lulu ranne
- AnonyymiUUSI
Vaikka olisikin työvoimapula, jotkista ei ole työmaalle muutakuin tuhoamaan ja sotkemaan siellä.
- AnonyymiUUSI
Valtava työvoimapula, nyt on rajat avattava ja houkuteltava kaikki tänne.
- AnonyymiUUSI
Monikulttuuriset yhteiskunnat kuten Iso-Britannia ja USA antavat rikollisille jopa 100 vuoden ja pidempiä tuomioita eikä edes kuolemanrangaistus ole USA:ssa kokonaan poissuljettu vaihtoehto. Nämä maat ovat olleet monikulttuurisia yhteiskuntia pitkään ja ne ovat havainneet käytännön kautta, mitkä ovat toimivia keinoja rikollisuuteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817