Orpun ja Riikan asunnottomiksi tekemät palelevat nyt ulkona

Anonyymi-ap

Ulkona on kylmää vaikka on kesä!

63

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää karaistusta vaan talven varalle, ja lämpimikseen voi toki pykätä jotain asumusta itselleen. Kuten esi isät aikoinaan.

• Anonyymi

Vielä ehtii pistää monta asuntoa päreiksi ennen talvea!

• Anonyymi

Minä maksan aina vuokran ja sähkön,vaikkei jäisi kuin muutama satanen elämiseen. Ja kyllä TT tukea saa,jos tulot jää alle normien!! Jos elää ilman alkoholia ja tupakkaa niin kyllä ruokaa jne saa!

• Anonyymi

Oleppas kerran yksityisyrittäjä! Niin vaikka toiminta loppuu, niin työttömyystukea ei ihan noin vaan saakkaan....
        10 v sitten y-tunnus lopetettu, edelleen olen yrittäjä työvoimatoimiston mukaan! Ja saanut työttömyyspäivärahaa tasan 0 euroa, niiltä ajoilta kun olen joutunut olemaan työttömänä. Onneksi en pitkiä jaksoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppas kerran yksityisyrittäjä! Niin vaikka toiminta loppuu, niin työttömyystukea ei ihan noin vaan saakkaan....
        10 v sitten y-tunnus lopetettu, edelleen olen yrittäjä työvoimatoimiston mukaan! Ja saanut työttömyyspäivärahaa tasan 0 euroa, niiltä ajoilta kun olen joutunut olemaan työttömänä. Onneksi en pitkiä jaksoja.

Kahden peen kvartettipölvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai yrittäjä...jurristi vai psytologiko olit?

• Anonyymi

Ilmaston muutos härskiä bluffii

• Anonyymi

Pietarin trolli aloitti tämäkin ketjun. koittaa luoda eripuraa kansan sisälle.

• Anonyymi

Kerro toki lisää, miten tämä käytännössä tapahtui? Vai ettet nyt jätä pois jotain hyvin oleellista, kuten ylisuuret vuokrat?

• Anonyymi

Onhan se kiva kun provota jaksat joka ikisestä kirjotuksesta. Miten sun pää kestää halveerata muita?? Oletko itse niin täydellisyys ettet huomaa omia vikoja? Ellet niin sulla on mielenvikaisuus ja narsistisuus valloillaan. Häpeä ja pyydä anteeksi sanojasi.

t terapuetti/psyoloi/ope/lakimies/pianisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kiva kun provota jaksat joka ikisestä kirjotuksesta. Miten sun pää kestää halveerata muita?? Oletko itse niin täydellisyys ettet huomaa omia vikoja? Ellet niin sulla on mielenvikaisuus ja narsistisuus valloillaan. Häpeä ja pyydä anteeksi sanojasi.

t terapuetti/psyoloi/ope/lakimies/pianisti

Eli vuokrat ovat sinustakin halpoja. Kiva kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vuokrat ovat sinustakin halpoja. Kiva kuulla.

On ne minulle, pystyn maksamaan vastikkeet ja autot ym kaiken, eikä tee heikkoakaan. Mutta olen huolissani ihmisitä joilta orpo vie kaiken. Surullista, kyllä sinäkin varmasti tunnet surua sydämessäsi muita kohtaan. Voi olla että itskein sinä päjräät, mutta miski et ajattele muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne minulle, pystyn maksamaan vastikkeet ja autot ym kaiken, eikä tee heikkoakaan. Mutta olen huolissani ihmisitä joilta orpo vie kaiken. Surullista, kyllä sinäkin varmasti tunnet surua sydämessäsi muita kohtaan. Voi olla että itskein sinä päjräät, mutta miski et ajattele muita?

Sinähän olet Kelassa töissä ja saat sieltä palkkaa. Ja sinähän se kerrot itse pärjääväsi, etkä ajattele muita - just haukkuit kommentoijan, jonka mielestä vuokrat ovat ylisuuria.

• Anonyymi

No onneksi heillä on asunnot ja rahaa ryöstää lisää kahden vuoden ajan.

Purra iloitsi kun sai lain voimaan että ihmiset voi romuttaa tuotnsa ja saa siitä 2500 e jotta voivat ostaa uuden auton!!!!!! Julmaa pilaa purralta, vaikka siihen ollaan jo totuttu, että köyhmepiä pistetään halvalla joka asiassa.

Onhan se heinoa että purra voi romuttaa oman autonsa ja saa siitä 2500 e ja voi ostaa uuden auton, vaikka voisi ostaa ilman sitä romututspalkktakin vaikka jokap päivä uuden auton.

Huomaa ettei tuossa tilanteessa kun se akka on niin aei se ajattele muita kuin itseään ja rikkaita. Kuin monella on varaa ostaa uusi auto, hyvä että saa vanhan auton kulut maksettua.
      Jrkyttävää toimintaa... hyi hel---tti.

• Anonyymi

"romuttaa tuotnsa" siis minkä romuttaa? Tuolinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"romuttaa tuotnsa" siis minkä romuttaa? Tuolinsa?

Koita koita kovasti!!!! Kyllä sinä vielä saat selville!!!! Hyvä vaan et on sulle aivojumppaa, se terapioi sinua. Koita nyt vaan pinnistää ja selvittää kuka mitä koska...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita koita kovasti!!!! Kyllä sinä vielä saat selville!!!! Hyvä vaan et on sulle aivojumppaa, se terapioi sinua. Koita nyt vaan pinnistää ja selvittää kuka mitä koska...

Jos sanassa on seitsemän kirjainta, ja kaikkia vääriä ja väärässä paikassa, niin aika vaikea arvata. Enkä edes siitä ole varma, onko seitsemän oikea kirjainmäärä. Opettele kirjoittamaan suomea äidinkielestäsi huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sanassa on seitsemän kirjainta, ja kaikkia vääriä ja väärässä paikassa, niin aika vaikea arvata. Enkä edes siitä ole varma, onko seitsemän oikea kirjainmäärä. Opettele kirjoittamaan suomea äidinkielestäsi huolimatta.

No yritäppä selvittää! Hienosti analysoit sitä joten varmasti selvität sanan muutenkin. Noita harjoituksia on sulle hyvä tehdä, saa sinun aivot toimintaan! Hyvä hyvä.

Kannattaa etsiä virheellistä tekstiä niitä varmasti on, se on hyvää terpiaa sinulle. Ei aina tarvi olla hömppää sun tekeminen, voit terapioittaa itseäsi korjaamalla virheitä. Hienoa, että otat ongelmasi vakavasti ja tutkit ja kommunikoit. Kyllä täälläkin joku aina kopin ottaa jos tulee sulle ongelmia. Hienoa.

• Anonyymi

Vieraat ensin tarvii ilmaisen asumisen ja elämisen.

• Anonyymi

Miksi valittaa täällä kylmästä kun voi mennä Italiaan tai Espanjaan
      ja elää koko kesä siellä lämpimässä ilman asuntoa hedelmiä poikien.

• Anonyymi

Niin mutta tosiköyhällä ei ole rahaa matkustaa mihinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta tosiköyhällä ei ole rahaa matkustaa mihinkään

Kyllä peukalokyydilläkin pääsee Italiaan jos ei ole ihan tuppisuu.

• Anonyymi

Oma moka, menee vain oikean hintaisen asuntoon niin asia on kunnossa.

• Anonyymi

Paperillahan kaikki näyttää helpolta. Senkus meet ja senkus ostat, senkun teet mitä vaan.... kaikkihan voi sanoo että senkun vaan...
        Mutta käytännössä se ei mene niin, sen varmasti tiedät.

Kaikki on helppoa sillon kun niitä ei tarvi toetuttaa eikä niitä voi tehdä.
        Mikän ei käy niin että senkun meet ja teet.

• Anonyymi

Voiko teltassa asua talvipakkasilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko teltassa asua talvipakkasilla?

Ihmiset on telttaillut jopa Antarctican kylmyydessä niin varmasti Suomessakin onnistuisi. Tosin laadukkaat ja äärimmäisen kylmät kelit kestävät teltat ja makuupussit eivät ole halvimmasta päästä. Helposti voi monta sataa euroa maksaa hyvät varusteet jos ei halua vammautua kylmässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on telttaillut jopa Antarctican kylmyydessä niin varmasti Suomessakin onnistuisi. Tosin laadukkaat ja äärimmäisen kylmät kelit kestävät teltat ja makuupussit eivät ole halvimmasta päästä. Helposti voi monta sataa euroa maksaa hyvät varusteet jos ei halua vammautua kylmässä.

Ja kun puhutaan näistä asuntoautoissa asuvista - se puuha ei todellakaan ole köyhille. Auto pitää olla viimeisen päälle uusi ja varmakuntoinen mites asut sellaisessa jos sitä pitää viedä jatkuvasti korjaamolle

• Anonyymi

Etkö sinä vatipää voi muutaman majoittaa 25 huoneen kartanoosi? Vastineeksi majoituksesta voi leikata muutaman hehtaarin nurmikkoasi tms. Laiturin kuitenkin maataat itse koska kyse tarkkuutta vaativasta tarkasta työstä.

• Anonyymi

Hei vatipä taas, kiva kun jatkat esittelyäsi. On kohteliasta kertoa kuka on. Hyvä sie.

On mulla enempi huoneita kuin 25, se on vasta alakerta. On itäsiipi, eteläsiipi, ja länsisiipi, on kerroksia monta ja parvekkeet ja tornit ym.
        En voi tehdä majoitusliiketoimintaa, en ryhdy yrittäjäksi, ihan on omassa käytössä.

Meil on 30 ropottilruohonleikkuria, jotka hoitaa nurmikon. Se on helppoa.

Laiturikin maalataan itse, se on paras lopputulos aina. Se on kivaa puuhaa, kai me tänä kesänä vielä maalataan ainkain kaiteet ja penkit. Ei ole kiva pitkään kattoa samanväristä laituria, on hyvä vaihtaa väriä. Totta se on tarkkaa puuhaa, jokainen lauta syynätään erikseen ja jokaiselle laudalle oma suti. Mitään ei saa jäädä maalamatta, jopa alapuolikin maalataan. teretulemast uimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei vatipä taas, kiva kun jatkat esittelyäsi. On kohteliasta kertoa kuka on. Hyvä sie.

On mulla enempi huoneita kuin 25, se on vasta alakerta. On itäsiipi, eteläsiipi, ja länsisiipi, on kerroksia monta ja parvekkeet ja tornit ym.
        En voi tehdä majoitusliiketoimintaa, en ryhdy yrittäjäksi, ihan on omassa käytössä.

Laiturikin maalataan itse, se on paras lopputulos aina. Se on kivaa puuhaa, kai me tänä kesänä vielä maalataan ainkain kaiteet ja penkit. Ei ole kiva pitkään kattoa samanväristä laituria, on hyvä vaihtaa väriä. Totta se on tarkkaa puuhaa, jokainen lauta syynätään erikseen ja jokaiselle laudalle oma suti. Mitään ei saa jäädä maalamatta, jopa alapuolikin maalataan. teretulemast uimaan.

Siivistä puhut? Eli kartanon sijasta kyseessä lieneekin kanala - taitaa olla lähempänä todellisuutta ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko ruohonleikkurit ostettu harkinnanvaraisena myönnetyllä sosiaaliviraston taikalapulla vai hakivatko heimoveljet leif ja allan ne tilaustyönä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siivistä puhut? Eli kartanon sijasta kyseessä lieneekin kanala - taitaa olla lähempänä todellisuutta ainakin.

Hyvä idea, voisi perustaa kalan... toki tarvisi kanojen hoitajan, jospa sinä tulist?? Olet varmasti ammatiltasi kanojen hoitaja. Hyvä idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea, voisi perustaa kalan... toki tarvisi kanojen hoitajan, jospa sinä tulist?? Olet varmasti ammatiltasi kanojen hoitaja. Hyvä idea.

En tule sinua hoitamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tule sinua hoitamaan.

Puhe oli kanoista. Opetteleppa erottamaan eläimet ja ihmiset toisistaan ja lue tarkasti ellet ymmärrä, äitisi varmasti auttaa. terapeutit ovat lomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhe oli kanoista. Opetteleppa erottamaan eläimet ja ihmiset toisistaan ja lue tarkasti ellet ymmärrä, äitisi varmasti auttaa. terapeutit ovat lomalla.

Juu, kanoista puhuin minäkin. Eli en aio tulla sinua hoitamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kanoista puhuin minäkin. Eli en aio tulla sinua hoitamaan.

Sopiiko sika kanojen seuraksi? Ei minusta joten pysy vaan sikolätissäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko sika kanojen seuraksi? Ei minusta joten pysy vaan sikolätissäsi.

Eli olet omastakin mielestäsi kana? LOL

• Anonyymi

Temusta saa sellaisia foliomaisia hätäpeitteitä,hallitus toki pettyy,kun ne toivoo köyhille ja sairaille kuolemaa. Mutta minä taistelen.

• Anonyymi

Asuminen on liian kallista. Ja asumisen tukemiseen saatavat tuet ovat muuttuneet arjen osaksi osalle niitä saavia, muuttuen ikään kuin tietyille ihmisille kerääntyväksi kansalaistulon kiinteäksi osaksi. Ja se kenelle tämä kertymä on osana, on vuokranantaja, joka on onnistunut saamaan sellaisen ihmisen asumaan, joka tukea on saanut.
      Lisäksi tuen määrä on automaattisesti noussut, jos tietyt edellytykset täyttyvät. Vaikka tukien tehtävä olisi auttaa pahimman yli. Ja siihen ne eivät nykyään pysty, koska asioita ei osata ennakoida tai pyritä määräaikaisiin ratkaisuihin, joihin liittyy suunnitelma siirtymäajasta. Ja tällöin osa ihmisistä, jotka hyötyisivät lyhytaikaista tuesta siten, että tukiriippuvuutta ei pääse syntymään, jäävät tukien ulkopuolelle.
      Ongelma ei siis ole se hallitus, joka pyrkii saamaan talouden kuntoon siten että kaikilla olisi osansa yhteiskunnassa ja mahdollisuus itselliseen elämään. Vaan se, että on olemassa tahoja, jotka tahtovat pitää yllä luokkayhteiskuntaa, jossa osan ihmisistä osana on olla tukien varassa.
      Ulkona on toki hyvä olla, olipa viileä tai kuumakin. Vaikka osalla köyhien ei nykyisessä järjestelmässä sen luonteesta johtuen olekaan välttämättä kaikkiin vuodenaikojen olosuhteisiin soveliaita kaikkia vaatteita.

• Anonyymi

En voisi asua ulkona. Ihan mahdoton ajatus. Jos joutuisin kodittomaksi niin tekisin jonkun rikoksen jotta pääsisin edes vankilaan asumaan. Lämmin sihku pitää saada joka päivä ja hyvät unet sängyssä.

• Anonyymi

Aivokääpiö

• Anonyymi

Nyt on orpo iloinen kun on porukka pihalla ja nälissään ja lapset kärsii. Ai että! Orpon toiveet toteutuu, hampparia syö ilmaiseksi ja kansalalaiset pihalla. Lapset etenkin säälittää. Orpo se ei tykkää ihmisistä.

• Anonyymi

Sinua k*sipäätä riepoo orvon ilmainen hampurilainen kaiketi hautaan asti ja toivottavasti olet jo partaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua k*sipäätä riepoo orvon ilmainen hampurilainen kaiketi hautaan asti ja toivottavasti olet jo partaalla.

Orpu on huolissaan lähinnä kok suurimpien rahallisten tukijoiden asioista kuten valtavista veronalennuksista suurrikkaille

• Anonyymi

Minun lapset voi paremmin kuin edellisen hallituksen aikaan.
      Ainiin, mutta minähän käyn töissä.

Ps. Tarvitsen muuten palkkaani ihan itsekin.

• Anonyymi

Heheee.... provot senkun julmistuu. Hyvä että olet 9 e palkkaan päivässä tyytyväinen, toki saat kelasta lapsilisää ja elatustukee, ja kelakortilla etuuksia terveydenhuollosta, mutta ihmettelen että pärjäät.

Ai niin sinähän käyt leipäjonossa ja srk ja pelastusarmeija jakaa lapsiperheille tukea...

Mutta prjäile, 9 e on iso summa sinulle ilmeisesti että kannattaaa orjailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheee.... provot senkun julmistuu. Hyvä että olet 9 e palkkaan päivässä tyytyväinen, toki saat kelasta lapsilisää ja elatustukee, ja kelakortilla etuuksia terveydenhuollosta, mutta ihmettelen että pärjäät.

Ai niin sinähän käyt leipäjonossa ja srk ja pelastusarmeija jakaa lapsiperheille tukea...

Mutta prjäile, 9 e on iso summa sinulle ilmeisesti että kannattaaa orjailla.

Arvailua. Et sinä tonokki toisten asioista tiedä. Ja omia ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvailua. Et sinä tonokki toisten asioista tiedä. Ja omia ei ole.

Hienoa että alat oppia minulta saamillani opeilla. Arvailua, sit olen sanonut jo vuosia että sinä vaan arvailet, ja nyt osaat jo käyttää sitä itsekkin. Tosin väärään kohteeseen käytät, koska se on minulta lähtöisin, teraepeutit ei tuosta pahastu, iloitsevat vaan kun oppi menee perille. Hyvä sie.

Odotan innolla uusia ahaa elämyksiä mitä olen sinulle opettanut. ;)) Anna mureheen tulla ulos, katos nyt miten se alkaa tepsimään. Hienoa.

• Anonyymi

Pitäisikö narkkareilta ja juopoilta ottaa lapset turvaan?

Kaikki voisivat paremmin.

• Anonyymi

Minultko kysyt? jaahas, enpä osaa sanoa, ehkä pitisi ehk ei. En ole perhetynyt siihen asiaan, ek pitisi perhetyä.
        Tuskin koko maailma sillä kuitenkaan pelastuisi eikä olisi edes mahdollista moinen käytäntö.

Sinun kannattaa nyt vaan panostaa itseesi, hoitaa alkoholisimisi ja mielenterveytesi kuntoon ja hoivata lapsia jos sinulla edes sellasia on,. Mitä olet tänne kirjoitellut ja provonnut, näyttää siltä että mielesi on tosi heikossa kunnossa. Ei kukaan hyökkää kenenkään kimppuun joka ikinen minuutti. Sulla on valtava tarve haastaa riitaa ja jokaisen kanssa joka ei ole samaa mietlä sun kanssa, se on suuri ongelma, joten hoidappa itsesi kuntoon ensin.

• Anonyymi

TOIVOTTAVASTI SE PURRAN SÄNKYYN KAATANUT TAUTI PITÄÄKIN SEN SIELLÄ

• Anonyymi

Suomen holistit,köyhät menkää expanjaan !sama valuutta,
      Espanjassa vasemmisto hallitus,he kyllä auttavat!

Vaaditte asunnon,eikä mitään murjua vaan kaupungin
      menomestoilta!

Käyttö rahaa joku pari tonttua kuukausi.!
      Espanjassa tupakki,olut halpaa ja lämpöä piisaa.

• Anonyymi

Minunkin lapseni voivat paremmin kuin edellisen hallituksen aikana. Lapsilisiä on leikattu, asumistukia on leikattu, sakset viuhuu irvistyksen kera. Voi kun meillä on lystiä.
      Eräs puoluejohtaja rassukka esittelee mediassa räkäisiä nenäliinojaan ja on niin surkeana että. Tasan ei käy onnenlahjat. Kaksi vuotta sitten monella oli työpaikka ja nyt on 100000 uutta työtöntä.

• Anonyymi

Jos ei osaa pitää asumiskulujaan hallinnassa niin asukoon teltassa valittaen.
      Tyhmyydestä pitää aina vähän sakottaa. Kaljaan kyllä riittää rahaa .

• Anonyymi

Hauskoja nää provot!!!!! Onneksi on huumormiheiä ja naisia täällä. Hyvä sie, sun provosi kattaa kaikki viestit täällä, Taidat kuulua vaikuttajiin jotka tyrkyttää omia aatoksiaan ja provoilemalla pitää "kekustelua" yllä. heheee... haukaa pivänpiristystä... heheeeeee

• Anonyymi

Olisi järkevää asunnottomien vasemmistohörhöjen pohtia että hankkiiko tatuointeja ja huuumeita, vuokran maksun sijaan.
      Ne vasta kalliita on.

• Anonyymi

Kysy jos pääset naisalkoholistien asuntolaan

• Anonyymi

Hyvähän se on että varakkaat saavat asuntoja. Joidenkin pitää aina väistyä kun paremmat ihmiset ottavat valtaa. Jos köyhä perhe asuu isossa asunnossa, on oikein että muuttavat yksiöön, näin maksukyyiset saavat ansaitsemansa asunnot. Eikaikkien tarvi asua keskustasa, taksit kulke he voivat matkustaa pivittin takseilla, rikkailla on omat autot niin ei tarvi takseja heille.
      Hyv ett huomioidaan rikkaiden tarve ja maksukyky. Polkuyörätkin onkeksitty, niillä voi ajella käyhät minne huvittaa, samalla kunto kasvaa ei tarvi kansoittaa kuntosaleja, nekin jäävät rikkaiden käyttööön. Monta hyvää asiaa kun vaan pähkäilee hyödyt ja tarpeen.

• Anonyymi

Valtion velvollisuus itse aiheuttamaansa asunnottomuuteen on aloittaa valtion asuntotuotanto välittömästi ASAP. sassssiiiiiiiinnn

• Anonyymi

Työkyvyttömänä työnhakijana olet tilanteessa, jossa sinulla on sairauden, vamman tai vian vuoksi alentunut työkyky, etkä pysty tekemään tavallista työtäsi. Työkyvyttömyys voi olla osittaista tai täyttä, ja se vaikuttaa oikeuteesi erilaisiin etuuksiin ja työnhaun tilanteeseen.
      Työkyvyttömyys ja etuudet:
      Jos olet työkyvytön, sinulla ei ole oikeutta työttömyyspäivärahaan.
      Työkyvyttömyyden perusteella voit hakea muita etuuksia, kuten sairauspäivärahaa, osasairauspäivärahaa, työkyvyttömyyseläkettä tai kuntoutustukea KOKO-kassan mukaan.
      Työkyvyttömyyseläkettä voidaan myöntää, jos työkyky on alentunut sairauden, vian tai vamman vuoksi vähintään vuoden ajan.
      Työkyvyttömyyseläkkeen saamisen edellytyksenä on yleensä, että työkyky on alentunut vähintään 40 % osatyökyvyttömyyseläkkeen osalta ja 60 % täyden työkyvyttömyyseläkkeen osalta Terveystalon mukaan. Mutta kun en pääse eläkkeelle ja en saa työttömyyskorvausta enkä sairaus päivärahaa. Kauanko saa olla pelkän TT tuen varassa? En oikeasti pysty kävelemään kunnolla,vaan minua ei katsota työkyvyttömäksi.

• Anonyymi

Ihanko orpo&purra yhteistuumin vei Sinun kaupungin rasvaisen vuokrayksiösi vai ryyppäsitkö rahat ja sait häädön, vatipää.

• Anonyymi

Paljon on lapsiperheitä ja nuoria jotka asuvat ulkona nykysin kun orpo vei heidän rahat. Ei nytä orpo ajattelevan kun itseään ja kinuaa ilmaisia hampurilaisia itselleen. Säälittäväähän se on että on tuollanen näätä keskuudessa, joka vie kaikki ihmisiltä itselleen. Purrakin jo alkaa perääntymään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5347
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3422
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3288
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3246
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1607
    7. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1606
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1600
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      146
      1286
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe