30h kuukausi kertaa 12,50€ tunti. Hah hah. Tukia pakko hakea. Jopa TT tukea😂Työniloa!!!
Ei paljon elä palkalla
22
213
Vastaukset
- Anonyymi
- SYYLLISIÄ- siihen on vain - SDP:n - " PERSEILIJÄT "
- Anonyymi
Persu reppana.
- Anonyymi
Joo ei nykysin palkkaa makseta enää, se on 9 e päivä ja sillä pitää kaikkien elää. Poliitkot itse märää itsleleen 20 000 e viikossa palkkaa, ja käyhät maksaa. Purra päätti että kaikkien on ostettava uusi auto ja pakko romuttaa vanha auto. On se nakkipää.
- Anonyymi
Meidän Persujen mielestä hyvä asia.
Mihin me liittoja tarvitaan, kun työnantaja maksavat auliisti. - Anonyymi
Paljonkos Kela maksaa sinulle palkkaa? Sinähän kerroit olevasi siellä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos Kela maksaa sinulle palkkaa? Sinähän kerroit olevasi siellä töissä.
Mie oon rikas, en mie tarvi rahaa, mutta toki otan kelasta kaiken minkä saan, ilmaista rahaa ja ruokajonosta haen ruuat, ilmaista ruokaa.
Rahaa on kylliksi. Saan mitähaluun. Onneksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon rikas, en mie tarvi rahaa, mutta toki otan kelasta kaiken minkä saan, ilmaista rahaa ja ruokajonosta haen ruuat, ilmaista ruokaa.
Rahaa on kylliksi. Saan mitähaluun. Onneksi.Rutiköyhä kassialma olet
- Anonyymi
Ja poistivat 300€ osuuden ,joka ennen oli laskettaessa soviteltua päivärahaa. Kiitos siitä!
- Anonyymi
Millä me Persut oltaisiin muuten rahoitettu rikkaitten veron kevennykset, jouduttiin kyllä ottamaan lainaakin sitä varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä me Persut oltaisiin muuten rahoitettu rikkaitten veron kevennykset, jouduttiin kyllä ottamaan lainaakin sitä varten.
PPP= Purra Persut Pettää
OOO= Ohari Orpo Ottaa - Anonyymi
Mutta sitä ei vielä (kai) ole poistettu, että jokainen tienattu euro vähentää tukea vain sen 50 senttiä. Se varmaan poistetaan seuraavaksi.
- Anonyymi
Minulla on pienet kulut ja halpa vuokra. Tulisin varmaan toimeen pienellä palkalla mutta pidän itseäni sen verran hyvänä työntekijänä että en varmaan tekisi alle 14 euron tuntipalkalla töitä.
- Anonyymi
Kaikki on niin suhteellista. Jäin eläkkeelle 2010 ja silloin oli ihan tavallisessa työssä
tuntipalkka 17,20 € . Ei tarvitse hakea ikinä mitään tukiaisia kun vaan nauttii siitä
eläkkeestä mikä on kertynyt 40 TYÖvuoden aikana. Näin valtio kiittää ahertajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on niin suhteellista. Jäin eläkkeelle 2010 ja silloin oli ihan tavallisessa työssä
tuntipalkka 17,20 € . Ei tarvitse hakea ikinä mitään tukiaisia kun vaan nauttii siitä
eläkkeestä mikä on kertynyt 40 TYÖvuoden aikana. Näin valtio kiittää ahertajaa.Näköjään pärjäät kun köyhyyspalstalla notkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään pärjäät kun köyhyyspalstalla notkut.
On kivaa tehdä vertailuja köyhien ja työtä tehneiden välillä.
- Anonyymi
Joka ikinen sumalainen hakee lisää kelasta rahaa, palkka 9 e päivässä ei riitä. Jokainen työllinenkin hakee kelan etuuksia, , ja kelan maksatukset on lisääntyneet orpon aikan monin kertaisesti. Nykyisin jokainen työllinen hakee palkan lisää kelasta.
- Anonyymi
Ei jokainen hae. Katsot omasta näkökulmastasi. Minun tuloni osa-aikatyöstä vaihtelevat 400-900 euroa kuussa, enkä hae mitään tukia sen päälle. Olisin oikeutettu, mutta en hae.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jokainen hae. Katsot omasta näkökulmastasi. Minun tuloni osa-aikatyöstä vaihtelevat 400-900 euroa kuussa, enkä hae mitään tukia sen päälle. Olisin oikeutettu, mutta en hae.
Kyllä hakee. kaikki ei haluu vaan kertoa, mutta tukea saavat kaikki duunarit kelasta. Leipäjonossakin käyvät. Jokainen joka saa kela rahaamyös isnä saat.
Kelakortti on kela rahaa, ja sinulla on sellainen, vai oletko luovuttanut sen pois? Sen voi tehdä jos et halua kelasta tukia. Sairapäivrahat, ym on kela rahaa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hakee. kaikki ei haluu vaan kertoa, mutta tukea saavat kaikki duunarit kelasta. Leipäjonossakin käyvät. Jokainen joka saa kela rahaamyös isnä saat.
Kelakortti on kela rahaa, ja sinulla on sellainen, vai oletko luovuttanut sen pois? Sen voi tehdä jos et halua kelasta tukia. Sairapäivrahat, ym on kela rahaa,Minä en ainakaan hae, enkä myöskään saa. En ole hakenut edes "Sairapäivrahat", mitä sitten ovatkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan hae, enkä myöskään saa. En ole hakenut edes "Sairapäivrahat", mitä sitten ovatkaan.
Höpsisthöps, kaikki hakee! Olet hakenut ja saanut. Kelakorttikin sulla on jollasaat lääkkeet ja lääkärissäkäynnit korvattuina. JOten älä huijaa, kaikki tietää että jokainen suomessa saa kelasta rahaa ja etuuksia. Ei suomessa muuten pjrää ellet ole näitä pakolaisia joille kaikki on ilmaistta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsisthöps, kaikki hakee! Olet hakenut ja saanut. Kelakorttikin sulla on jollasaat lääkkeet ja lääkärissäkäynnit korvattuina. JOten älä huijaa, kaikki tietää että jokainen suomessa saa kelasta rahaa ja etuuksia. Ei suomessa muuten pjrää ellet ole näitä pakolaisia joille kaikki on ilmaistta.
En ole hakenut.
- Anonyymi
Eläkeläiselle sopisi hyvin tuo 30tuntia hommia.160 tuntiahan normaali tuntimäärä on niin mitä ylipäätänsä kitisee jostain 30 tunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115217Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493382Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913214Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku392839- 811837
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411570450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311416Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1221212- 161139