Ostamalla afrikkalaisia tuotteita, kuten kahvia ja tomaatteja.
Näin tekemällä hillitsen hallitsematonta ihmisvirtaa Välimeren yli Eurooppaan, koska paikalliset pärjäävät rahojeni turvin kotimaissaankin.
Tuen Afrikkaa
19
117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä päin myydään Afrikkalaisia tomatteja?
- AnonyymiUUSI
S-kaupoista olen afrikkalaisia kirsikkatomaatteja ostanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
S-kaupoista olen afrikkalaisia kirsikkatomaatteja ostanut.
Mitenkäs hiilijalan jäljen, ku Afrikasta asti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs hiilijalan jäljen, ku Afrikasta asti?
Jos se ehkäisee maahanmuuttoa, eikö se hiilijälki ole silloin riittävän pieni?
- AnonyymiUUSI
Länsi-Afrikka on yksi maailman suurimmista kaakaon tuottajista. Eettisesti tuotettu kaakao ja suklaa auttavat viljelijöitä saamaan parempaa korvausta työstään.
Afrikan käsityöläiset ja tekstiiliteollisuus tarjoavat uniikkeja, usein käsin tehtyjä pellava- ja puuvillatuotteita, kuten vaatteita, kodintekstiilejä ja koruja.
Afrikasta tulevat esimerkiksi kardemumma, kaneli, pippuri ja inkivääri, jotka rikastuttavat ruokapöytää ja tukevat paikallisia viljelijöitä.
Mangot, avokadot, cashewpähkinät ja kookospähkinät ovat herkullisia ja ravitsevia tuotteita, jotka ovat tärkeitä vientituotteita monille Afrikan maille.
Useista Afrikan maista, kuten Etiopiasta ja Kenialta, tulee laadukkaita teelaatuja, jotka ovat terveellisiä ja hyvin kysyttyjä maailmalla.
Luonnonmukaisesti tuotettu afrikkalainen hunaja on sekä terveellistä että arvokasta, ja mehiläistenhoito työllistää monia pienviljelijöitä.
Kasviöljyt, luten argan- ja baobab-öljy, joita käytetään sekä ruoanlaitossa että kosmetiikassa. Ne ovat ekologisesti tuotettuja ja tukevat paikallista yrittäjyyttä, erityisesti naisten osuuskuntia.- AnonyymiUUSI
Afrikka RULEZ!!!
- AnonyymiUUSI
"Ne ovat ekologisesti tuotettuja ja tukevat paikallista yrittäjyyttä, erityisesti naisten osuuskuntia."
Kun yhteiskunta on täysin sovinistinen, onko tämä oikeasti joku kehun aihe?
Samat naiset elää sarjaraiskattavana, hoitaa lapset ja kodin ja tekee myös tätä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ne ovat ekologisesti tuotettuja ja tukevat paikallista yrittäjyyttä, erityisesti naisten osuuskuntia."
Samat naiset elää sarjaraiskattavana, hoitaa lapset ja kodin ja tekee myös tätä.https://solidaarisuus.fi/ratkaisut/kestava-ruuantuotanto-osuuskunnat/
Eipä tekisi nuo osuuskunnat pahaa Suomessakaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samat naiset elää sarjaraiskattavana, hoitaa lapset ja kodin ja tekee myös tätä.Kyllä se on kehun aihe ja esimerkki monille naisille.
- AnonyymiUUSI
Afrikan.
Maiden.
Ja.Brasilian.
Eikö.Kuulu.
Saada.Oikea.
Korvaus.Ymm.
Jokapäivä.
Käyttämistämme.
Elintarvikkeista.
Ja.Mineraaleista.
Mitäs,jos.Laittasivat.
Tuonti tullut.
Kahvi.40%
Tee35%
Kaakkau100%
Mitikääpä.
Sitä.
- AnonyymiUUSI
Eivät pärjää ilman suomen veronmaksajien rahoja esim. Kelaa😂😂😂🤣🤣😂 ja kukka hattu tätien pullaa ja persettä🤫
- AnonyymiUUSI
Ei.Naurun.Asia.
Eikä.Ylpeyden.
Ihminen,kun.
Ei Voi ,itse.Päätää.
Syntymä.Maata.
- AnonyymiUUSI
Hyvä tapa tukea afrikkkalaista työtä ja tuotantoa.
- AnonyymiUUSI
Pidän afrikkalaisesta musiikista mutta en halua afrikkalaisia Suomen katukuvaan. Afrikassa en halua käydä.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, tekemällä niin saat afrikkalaiset vaan lisääntymään hillittömästi. Ompa sitten enemmän eurooppaan tulijoita.
- AnonyymiUUSI
Afrikan talous kasvaa kohisten ja Kiinalaiset ovat hyvin osingoilla. Trump taas katkaisi kaikki välit Afrikkaan ja teki huonon diilin!
- AnonyymiUUSI
Seuraavan väestöräjähdyksen uuteen miljardilukuun ennakoidaan tapahtuvan pääasiassa Afrikassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan väestöräjähdyksen uuteen miljardilukuun ennakoidaan tapahtuvan pääasiassa Afrikassa.
Seuraavana valloittavat euroopan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavana valloittavat euroopan.
Juuri näin ennakoidaan tapahtuvan, kansainvaellukset tulevat tuhoamaan Euroopan raamatullisten heinäsirkkaparvien lailla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703