SAK:n ja SDP:n polkka on kuluttavaa

Anonyymi-ap

Muistatteko, kun ay-liike teki vallankaappauksen SDP:ssä? Jutta Urpílainen kammettiin puheenjohtajan pallilta ja entinen lakkokenraali Pro:n laittomasta lakosta tuomittu Antti Rinne valittiin tilalle. Oliko se SDP:n juurikulttuurin ilmenevä vai ohimenevä ilmiö?

SDP on lakkoliike. Siitä puolue ei pääse mihinkään. IAU:n taustoja selvitettäessä SDP:n leimaa ei voi olla näkemättä. SDP on lakkoliike.

SDP:n oppositiopolitiikka järjestämällä SAK:n käsipuolessa poliittisia lakkoja, on vahingollista Suomen taloudelle ja suomalaisille. SAK:n ja SDP:n yhteinen tanssi on liian paksua monelle suomalaiselle. Sen takia SDP:n kannatus tulee keskipitkällä ja pitkällä tähtäimellä laskemaan. Tuleeko SDP:stä keskikastin 10%:n puolue jää nähtäväksi. Ja milloin se tapahtuu? Tapahtuuko se jo Tytti Tuppuraisen ja Antti Lindtmanin aikana? Tytti Tuppurainen julkisesti liputtaa toverien ja sosialismin punaista väriä. Sen kuulee hänen puheissaan ja huulissaankin siitä muistuttaa. Toverit, tavarits.

Onko tulevaisuus sosialismiin uskovien maailma? On tai ei, niin liian moni ei tiedä, että SDP on sosialistinen puolue. Parempi vaihtoehto ei tule heti mieleen, mutta sosialismia karttavalle se voisi olla Kristillisdemokraatit, puolue, jonka perusta on kristilliset arvot, lähimmäisestä välittäminen ja rehellisyys. Luottamus kasvaa rehellisyydestä.

SAK:n ja SDP:n yhteinen tanssi on osoittatunut tanssilattian valloittamisyritykseksi, jossa kyynärpäätaktiikalla pyörähdellään ja kolhitaan muita tanssijoita kylkiin ja välillä päähän. Välillä muita tanssijoita salaa kampitetaan. Onko se demokratiaa vai minä, minä, minä -kratiaa? Perustulain mukaan Suomi on kansanvalta ja demokratia.

Emme tarvitse puolueita, emmekä populistisia poliitikkoja. Tarvitsemme tervettä järkeä päästöksentekoon ja vastuunottoa vastuunpakoilun ja muiden syyttelyn sijaan. Yhdessä rakentaminen on eri asia kuin vastakkainasettelu.

Kun SDP edustaa vastakkainasettelua, niin miten puolue voisi olla hyvinvointivaltion johdossa? Suomen hyvinvointi perustuu yritysten tarjoamiin työpaikkoihin, yritysten ja yrityksissä töissä olevien maksamiin veroihin. Niillä kustannetaan hyvinvointipalvelut ja maksetaan julkisen puolen palkat. Eläkeläiset ovat kerryttäneet tulonsa myös noilla rahoilla. Voiko yritysvastaisella SDP/SAK-parilla olla oikeutus tulevaisuuteen, koska heidän toimensa nakertavat ja yrittävät poliittisilla ja esimerkiksi meneillään olevilla IAU:n lakoilla nakertaa hyvinvoinnin perustaa? Minä, minä, minä -politiikka ei ole tarvetullut. Se ei ole Suomen juttu.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mitenkäs tuo itkusi Tampereeseen liittyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      77
      5943
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      289
      5410
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4101
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2870
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      23
      2575
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2060
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2020
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1747
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1281
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      158
      1133
    Aihe