Tiedoksi innokkaille uimareille, että siellä kalojen kikkareiden kanssa polskitte samassa kuralätäkössä.
Kalat ne muuten kakkiikin veteen
18
124
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedoksi sinulle, vesikauhuinen kauhunkylväjä: luonto ei ole steriili leikkihuone vaan keitto, jossa elämä porisee! Kalat kakkii? Niin kakkaa karhutkin metsään, mutta silti ihmiset patikoivat metsissä kuin pyhiinvaeltajat.
Speedoni sujahtaa päälle joka aamu – ja minä sukellan!
Kalakikkareet? Ne ovat suolaisen elämän murusia! Jokainen veto on vapauden juhla, eikä mikään pieni kalan pieru estä minua tavoittamasta täydellistä kroolia.
Sinä pysy rannalla, minä otan altaan haltuun. Kakkineen päivineen. - Anonyymi
Haluaa kaloille potat ! Jonkin verran kaloja kasvattaneena voin kertoa, että siistejä verrattuna ihmisiin ja koiriin. Pissapuoli puuttuu 😁
- Anonyymi
Akvaariossa oikein näkee kuinka pökäle työntyy kalasta pois. Pthyi.
- Anonyymi
Juurikin näin. Aloittaja on aivan oikeassa.
Emmekös me ihmiset ollakin aika omituisia ? - Anonyymi
Entä metsässä marjoja noukkiessa?...kuka takaa, ettei juuri niiden päälle ole aiemmin esim. pöllö tai hiirihaukka oksentanut?
Tähän on saatava jokin sertifointijärjestelmä , joka takaa oksennusvapaat marjapaikat.
Terv. Demari-poimuri
Ps. kustannukset tuosta perittävä metsänomistajalta tietenkin - vastuutaho.- Anonyymi
Kettujen kuseskeun vuoksi luonnonmarjoja ei voi Keski-Euroopassa edes syödä.
- Anonyymi
Kalat roiskivat veteen myös mällinsä
- Anonyymi
Tumputtava monni, härski näky.
- Anonyymi
Juu näin se on, järvi ja meri ovat kalojen wc - mutta hyvin ne kalat siellä itsekin viihtyvät!
- Anonyymi
Innokkaimmat uimarit hörppäävät suun täydeltä meri- tai järvivettä ja purskauttavat sen jälkeen veden ulos suustaan. Kalojen kikkareet saavat seuraa uimarien hampaista.
- Anonyymi
Aloittaja on todellinen älykkö.
- Anonyymi
Höh, kakkiiha uimarantamatukin veteen.
- Anonyymi
Niin kakkaa ja ketut pissii marjoihin. Nami nami.
- Anonyymi
Ja hunaja on mehiläisen oksennusta
- Anonyymi
Mistä tulee hunajakuukausi?
- Anonyymi
🐠 💩
- Anonyymi
Uidessa voi pitää suun kiinni halutessaan.
- Anonyymi
Eroaa sillä tavalla laulamisesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977