Vastuuvapauslomakkeella osallistuja vakuuttaa olevansa tietoinen tapahtuman riskeistä ja ottaa niistä vastuun itselleen.
Sitähän se vastuuvapaus tarkoittaa, ( järjestäjät pesee kätensä koko tapahtumasta)?
Se on arvioitu riskinä, yhtenä pahimpana riskinä, mikä voisi toteutua.
Tietysti oikeus päättäisi vastuuvapauslomakkeen pätevyyden, jos asiaa lähdettäisiin oikeudessa käymään?
YLE lpa.
KKiihdytystapahtuman osallistujat olivat allekirjoittaneet vastuuvapauslomakkeen.
6
260
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestäjät eivät pese käsiään, he tekevät valtavan määrän töitä että puitteet olisivat mahdollisimman turvalliset, järjestäjät myös tsrkistavat että ajettavat laitteet on kunkin luokan mukaisia ja niissä lukokan vaatimat turvalaitteet ja kuljettajien varusteiden asianmukaisuuden, vastuu itse ajamisesta on kuljettajalla, olisihan se aivan järjetön ajatus että järjestäjä olisi vastuussa ajosuorituksesta.
- Anonyymi
Sitä varten on yrittäjävakuutukset, jotka korvaa mahdollisen tapaturmat tai kuolemantapaukset, onko kaikilta kilpailjoilta vaadittu vakuutuskustodistukset, ulkopuolisen tai katsojan tapaturman varalta ajotilanteessa, vai onko katsojat oman onnensa varassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972