Kapin 90-vuotisjuhlapäivä oli Aisan ja Pankkiksen itkun päivä

Anonyymi-ap

Kateelliset ja katkerathan ne ovat, jotka tuollaisesta keksivät mielensä pahoittaa eli siitä, kun palstan menestynyttä nestoria ja ikäpresidenttiä onnitellaan muiden palstaa lukevien ja kommentoivien taholta. Jos ei vähäpoikia itseään kiinnosta toisten huomioiminen, voivat aivan hyvin pitää nokkansa ummessa siitä, koska muut eivät halua olla kaltaisiaan imbesillejä.

Vielä kerran, paljon onnea ja pitkää ikää Kapille! Palstapölhöt eivät kunnioitettavaa merkkipäivääsi onnistuneet pilaamaan.

18

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pankkolängvitsi se jaksaa paskaa jauhaa. Kun täytti niin täytti, kuten me kaikki täytetään.
      Tarviiko sitä nyt huudella raitilla.

• Anonyymi

Aiotko sinä täyttää 90 vuotta? Katkera siitä, kun sukulaisesikaan eivät huomioi omia merkkipäiviäsi? Ja kun sinä itse et arvosta syntymäpäivää, niin kukaan muukaan ei saa huomioida, tässä tapauksessa Kapin kunnioitettavaa ikää?

• Anonyymi

No kyllä se vähän nylppii, kun kukaan ei kehu minua täällä ja muista edes nimipäivää. HO HOO, HO HOO! Vähemmästäkin katkeroituu.

Ossi, vähän kyrsivä SOTILAS

• Anonyymi

Eikös tämä Kapi ylennyt jo urallaan Kapteeniksi ja sitten vielä korkean johtajan työ lähellä keskustaa olevassa Valiossa, mutta siellä tarvittiin miehiä, ei marjanpoimijoita tai soittokuntalaisia.

• Anonyymi

Kyllä on sama huippu mies ja asuukin erittäin arvostetulla asuinalueella Paloheinässä, kämppäkin jo puolenmiljoonan hujakoilla! Tuplaeläkettä nosti vuosikymmeniä ja ansaitusti, oli korkeasti palkittu molemmista uristaan. Puolustusvoimissa työskenteli myös kansainvälisissä tehtävissä ja se vaikutti eläkkeeseen merkittävästi. Yksi höperö jäi ylilutiksi ja ei kelvannut minnekään uransa jälkeen, nyt kituuttaa pellavarehulla ja suviseuroilla lasten perässä.

• Anonyymi

Minulle väessä lauloivat nuoret soittokuntalaiset merkkipäiväni, sain ylennyksen ylilutiksi ja täytin vuosia. Vieläkin kyynel herähtää niistä lämpimistä sanoista: " Voi homo Ossi, vuosia täytit ja asemaasi väärin käytit. Ei tullut sinusta pomoa, mutta pataljoonan suurimpana homona heiluit". HO HOO, HO HOO! Se lämmitti mieltä ja tiesin olevani paras kouluttaja.

Ossi, herkistyvä SOTILAS

• Anonyymi

Ossi on kovan koulun käynyt ja ei paljon ystäviä ole ollut. Miksi sateenkaari Ossi jätettiin yksin ja vielä ylilutiksi? Missä on kohtuus? Ja oikeudenmukaisuus sateenkaari ihmisiä kohtaan?

• Anonyymi

Minä olin Kapi huippukouluttaja ja kasvattaja, sinä et mitään. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin Kapi huippukouluttaja ja kasvattaja, sinä et mitään. HO HOO, HO HOO!

Siksi varmaan ylensivät sinut peräti ylilutiksi.... Ja siitä tuo loputon katkeruus ja viha urallaan paremmin pärjänneitä kohtaan. Kapi oli muuten myös sissikoulutettu, se ei ole kuviotanssia Ossi.

• Anonyymi

Ihanan laulun ovat sinulle laulaneet! Näin VKKlaisena rakastan tuota miestenvälistä herkkyyttä. Voi Ossi, kyllä sinua rakastetaan meillä VKKssakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi varmaan ylensivät sinut peräti ylilutiksi.... Ja siitä tuo loputon katkeruus ja viha urallaan paremmin pärjänneitä kohtaan. Kapi oli muuten myös sissikoulutettu, se ei ole kuviotanssia Ossi.

Vai sissikoulutettu "faitteri"? Missä vaiheessa sait Kapi sissikoulutusta? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Voi Ossi miten herkkää! Soittokunnassa varmaan kyyneleet virtasi, kun sai sieltä potkut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sissikoulutettu "faitteri"? Missä vaiheessa sait Kapi sissikoulutusta? HO HOO, HO HOO!

Ei ainakaan soittokunnassa kuviotanssikurssilla🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Metsässä oppii johtamaan lukemalla Ryhmänjohtaja I ja II kirjaset.
      HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Näillä kepuilla on niin vaikeeta, turpeen nostokin kiellettiin.

• Anonyymi

VKKssa täysi paniikki päällä!

• Anonyymi

Mistä Kapi niin päättelet? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä Kapi niin päättelet? HO HOO, HO HOO!

Joko VKK:ssa on pyydetty apua FSB:ltä, kun KRP iski kätensä VKK:n poliittiseen tunkioon?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe