Tinder deittijutut loosereita fiksu mistä
kunnollinen Mies netistä
8
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vähän kokemuksia?
- Anonyymi
Tässä olisi 1 kunnollinen ja tunnollinen. Sinun pitäisi olla päihteetön ja savuton. Elättäjäksi en rupea. 😀
- Anonyymi
ihana elämä mulle googlaa (kaikki tehty) mies ystävä rikastuu netis safka ulkomailta paras musa mitä nykyelämä mistä hyvä olo kun kaikki tehty miks ulkomail suomes ei aikuiselle mitään positiivista keksi sisältöä netistä mulle mistä parisuhde ystäviä tekemistä netis heti
- Anonyymi
Katso elokuvia Yle Areenasta.
- Anonyymi
Minä joutaisin ehkä
- Anonyymi
Kyllä täältä löytyy. Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? En ole ikinä ollut tinderissä, joten en tiedä sinun ongelmastasi siellä olevien miesten kanssa, jotka vastailee? Vai etsitkö hyvin toimeentulevaa, komeaa tohtoria, jolla miljoonia tilillä, asunnot, kesämökit, veneet, ulkomaille ja lappiin 3-4 kertaa vuodessa, ym. Vai käykö tavallinen 183/80 ,53v mies?
- Anonyymi
Johan se tuosta yhdestä kommentista selviää mitä etsii, eli rikasta miestä joka elättäis niin että itse ei tarviis tehdä mitään , korkeintaan tilata safkat netistä ja mielellään veis ulkomaille kun täällä ei mitään.
- Anonyymi
Täytyy mennä itse sohvalta hakemaan jos sellaisen haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265