Tinder deittijutut loosereita fiksu mistä
kunnollinen Mies netistä
9
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vähän kokemuksia?
- Anonyymi
Tässä olisi 1 kunnollinen ja tunnollinen. Sinun pitäisi olla päihteetön ja savuton. Elättäjäksi en rupea. 😀
- Anonyymi
ihana elämä mulle googlaa (kaikki tehty) mies ystävä rikastuu netis safka ulkomailta paras musa mitä nykyelämä mistä hyvä olo kun kaikki tehty miks ulkomail suomes ei aikuiselle mitään positiivista keksi sisältöä netistä mulle mistä parisuhde ystäviä tekemistä netis heti
- Anonyymi
Katso elokuvia Yle Areenasta.
- Anonyymi
Minä joutaisin ehkä
- Anonyymi
Kyllä täältä löytyy. Minkä ikäinen olet ja mistäpäin? En ole ikinä ollut tinderissä, joten en tiedä sinun ongelmastasi siellä olevien miesten kanssa, jotka vastailee? Vai etsitkö hyvin toimeentulevaa, komeaa tohtoria, jolla miljoonia tilillä, asunnot, kesämökit, veneet, ulkomaille ja lappiin 3-4 kertaa vuodessa, ym. Vai käykö tavallinen 183/80 ,53v mies?
- Anonyymi
Johan se tuosta yhdestä kommentista selviää mitä etsii, eli rikasta miestä joka elättäis niin että itse ei tarviis tehdä mitään , korkeintaan tilata safkat netistä ja mielellään veis ulkomaille kun täällä ei mitään.
- Anonyymi
Täytyy mennä itse sohvalta hakemaan jos sellaisen haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847