Äärioikiestohallituksestan meillä on jo kokemusta, kiitos persujen.
Mutta toimisiko persujen vetämä hallitus ja etenkin, millaita politiikka se ajaisi?
Pieni ajatusleikki , haluasitko tähän maahan punamullan, sinipuna vai persujen natsihallituksen?
25
100
Vastaukset
- Anonyymi
Siis edellytyksellä, ettö persut ajaisi hallituksessa omaa politiikkaansa, mitä se sitten lieneekään.
- Anonyymi
"toimisiko persujen vetämä hallitus"
Ei toimisi.- Anonyymi
Ei vasurista - tietenkään. Sehän joutuis vielä itse tekeenkin jotain eikä vaan uhriutumaan köyhäksi tai kurjaksi - tai sais potkut ylestä. 😂
- Anonyymi
Kehitysapu nollaan, Ukrainaan maksetut miljardit nollaan, elätettävinä olevat pakolaiset kotiinsa, Suomen ilmastopäästöt vain 0,001 % maailman ilmastopäästöistä, jne... Suomen muut puolueet ovat kuitenkin niin vasemmistolaista, etteivät ne siihen suostuisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vasurista - tietenkään. Sehän joutuis vielä itse tekeenkin jotain eikä vaan uhriutumaan köyhäksi tai kurjaksi - tai sais potkut ylestä. 😂
En ole mikään vasuri. Annoit ihan itse ja kenenkään pyytämättä esimerkin siitä miksi persuvetoinen hallitus ei toimisi. Halvalla räkytyksellä pärjää oppositiossa.
- AnonyymiUUSI
Hyvin näyttää toimivan.
Polttoaine halpaa
Rikoksista suuremmat rangaistukset
Haittamaahanmuutto kurissa
Kehitysmaatuet pienennetään, jne, jne
Mahtavia päätöksiä ja muutoksia tehneet👏🏻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kehitysapu nollaan, Ukrainaan maksetut miljardit nollaan, elätettävinä olevat pakolaiset kotiinsa, Suomen ilmastopäästöt vain 0,001 % maailman ilmastopäästöistä, jne... Suomen muut puolueet ovat kuitenkin niin vasemmistolaista, etteivät ne siihen suostuisi.
Totta, nykyhallituksen suunta on oikea😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään vasuri. Annoit ihan itse ja kenenkään pyytämättä esimerkin siitä miksi persuvetoinen hallitus ei toimisi. Halvalla räkytyksellä pärjää oppositiossa.
Ei noi sun uskomukset ja kuvitelmat mitään esimerkkejä ole koskaan tarvineetkaan. 😂
- Anonyymi
Tosin persut on menossa oppositioon, kuten kaikille kokoomuksen kanssa hallitusen lähteneille on känyt eli huonosti.
Jos Lindman erehtyy hallitukseen kokoomuspersesilmien kanssa, niin turpaan saisi vetää.- AnonyymiUUSI
Siellähän ne viheheliäiset inhokitkin on, ellet huomannu😅
- AnonyymiUUSI
Persut ja demarit vielä soisin, mutta demarit ja kokoomus voi saamaan pahoin.
- AnonyymiUUSI
Demarit, örks
- AnonyymiUUSI
Ei siihen tarvita pientä eikä suurta leikkiä, sen kuin käy seuraavassa eduskuntavaalissa äänestämässä.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja lienee äärivasemmistoa?
Suomessa ei ole äärioikeistoa hallituksessa. Sen voi jokainen todeta, kun lukee puolueiden sivut.
Kun käy lukemassa hallituksen päätökset, voi todeta että hyvin ovat pysyneet lupauksissaan.
Suomen uutiset sivustolta myös näkyy hyvin uutisina päätöksiä, ja muutoksia joita ovat tehneet.
Autoilijana kiittelen halvaat polttoaineesta. Lääkärillekkin pääsin nopeasti.
Olet tyytyväinen Hallitukseen.
Orpo tehnyt hyvää työtä muiden puolueiden kanssa.- AnonyymiUUSI
hallitus on tuhonnut Suomen, mitään ei ole enää tehtävissä.
- AnonyymiUUSI
Vasemmistoa olevan puolueen edustaja kertoi olevansa äärivassu, ja kyseli miksei lähtisi ps kannattajien kimppuun kylille.....
Että sellasta sakkia ovat🤦🏼♀️🤦🏼♂️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hallitus on tuhonnut Suomen, mitään ei ole enää tehtävissä.
Vain punikki-kommareilta ja hyvä niin.
- AnonyymiUUSI
Hyvä Orpoo🥳🥳🥳🥳🥳
- AnonyymiUUSI
Totta. Ihan liian vähän on kehuja sadellut Orpolle.
Hienosti ohjannut hallitusta. Sopua on, ja päätöksiä syntyy.
Kaikki on Suomalaisten parhaaksi!
- AnonyymiUUSI
Redpeatles
- AnonyymiUUSI
Petteri on mun lemppari👍🏻
- AnonyymiUUSI
Eikö vasrmmalla olla enemmän saksan tukijoita?
- AnonyymiUUSI
Vassari vihaa persuja niin paljon, että vertaa heitä natseihin.
Suosittelen aloittajalle päätutkimusta. - AnonyymiUUSI
Islam turoparta hallitus olisi mieluisin.
- AnonyymiUUSI
Jos Venäjä tulisi vapauttamaan Suomen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967