Herätyksen aika on nyt, kohta lähes 3,5 vuotta sitten Ru ssä laittomasti hyökkäsi itsenäisen Ukrainaan. Nyt Kiina ilmoitti että se tukee täysillä Venäjää.
Asia oli päivänselvää jo yli 3 vuotta sitten, Kommunistiset valtiot tukevat automaattisesti toisiaan täysin. Yhtään viivyttelyä ei auta enää antaa näille Diktatuureille !
Yrityksien on aika vetäytyä Kiinasta ja tuoda kaikki korkean teknologia tuotanto välineistö pois kiinasta sulkea koska seuraava tapahtuma ketju on Kiinalaisia lähetetään Tuhansia Venäjän joukkoihin Euroopan on aika valmistautua täysillä siihen mitä alusta alkaen oli tulossa ja se tulee !!
Kiina ilmoitti tukevansa täysin Venäjää - Euroopan yritysten aika siirtää kaikki tuotanto pois
13
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Suomihan on puolillaan kiinalaisia sijoituksia firmoissa.
- AnonyymiUUSI
Venäjän pimeisiin tukijoihin kuuluu Arabiemiraatit, Vietnam, Laos, useat afrikan maat jotka ovat venäjän ja kiinan hallinnassa, myös Unkari ja Slovakia osittain
- AnonyymiUUSI
CIAn satukirjastako luit?
- AnonyymiUUSI
Kiinasta tulee parhaat kvarttaalitulokset. Ja jengi tykkää TikTokista ja Temusta.
Siinäkin vaiheessa kun Kiina itse pommittaa Eurooppaa niin joku silti yrittää tilata jauhelihaa Kiinasta koska se tulee 30 senttiä halvemmaksi kuin kotimaasta ostaminen. - AnonyymiUUSI
Kuka on ollut vastaan 3v ja 5kk ajan kiinan kaupan lopettamista ?
Stubb ensi töikseen oli mainostamassa delegaationsa kanssa kiina kaupankäyntiä?
Satonen Vietnamin?
Orpo delegaationsa kanssa Arabiemiraateissa?- AnonyymiUUSI
Tarkistin olihan ne myös Satonen delegaationsa kanssa!
- AnonyymiUUSI
Kun äänestätte seuraavalla kerralla eduskunta vaaleissa pitäkää huoli että he ajaa suomenkansan asioita ei kommunismin ja diktatuurien.
- AnonyymiUUSI
Sittenhän pitää äänestää vasemmistoa.
- AnonyymiUUSI
Kiinaa voi vähempää kiinnostaa koko asia.
Olet 20 vuotta myöhässä, ei ne tarvitse länsimaita enää mihinkään. - AnonyymiUUSI
Ukarainan kasaaarit tuhottava.
- AnonyymiUUSI
Voiko hyökätä laillisesti?? Vai yritätkö vain yliampus sanoomaasi??
- AnonyymiUUSI
😀😀 Kukaan ei vedä tuotantoaan pois. 20 kettaa, ellei enemmän, halvenpaa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837