7,5 x enemmän kohta velkaa mitä tuloja..
Trumpin lupaus edell kaudella oli vähentää tai poistaa velka jopa kokonaan pitkässä juoksussa. Päinvastoin maa velkaantui enemmän kuin koskaan ja nyt uudella kaudella lopullisella täystuhon tiellä..
Jos ihmiset tajuaisi sarjavalehtelijan lupaukset tulkita oikein , niin esim. lopetan ukrainen sodan alle 1 pv ? ? = lopetetaan kaikki ukrainalaiset ja ja diili putin kanssa jakaa se alue. tms.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/01341adf-595d-42bb-b6ac-5b522d3c8dd6
Täystuho usassa, yli varojensa elävä Yhdysvallat on matkalla kohti tuhon tietä.
5
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
jos dollari heikkenee koko ajan, toki jotain mini hyötyä voi repiä suomalainen, mikäli paypal maksaa jotain ostoksia mitkä hinta dollareissa, se on vähemmän siis euroissa ettei sama luku
- AnonyymiUUSI
Amerikka on valinnut tuhon tien.
"suuri kaunis laki" köyhät köyhtyy ja mellakat lisääntyy.
Trumpin poppoo ei varoituksen ääniä kuunnellut ja näin jenkkilä on tuhon tiellä.
Elon Mask perusti oman puolueensa ja näin häiriköi kaksi puolue järjestelmää.
Sääliksi käy varattomia ihmisiä joiden täytyy yrittää tuolla elää.- AnonyymiUUSI
On jenkeissäkin minimisosialiturva,ylijäämä ruokaa jaetaan köyhille ja niillä on niitä ghettoasumispaikkoja missä voi nukkua teltoissa,veneissä,parakeissa ja vanhoissa asuntovaunuissa...rahaa ei niinkään jaeta,niin kuin täällä...se täytyy tehdä siellä aina itse...mutta moni tekeekin ja pääsee taas kohtuu elämään takaisin kuprun kautta,sekä uusiin rikkauksiin..
- AnonyymiUUSI
Enää kolme ja puoli vuotta tätä. Sitten taas palataan järkevään aikaan.
- AnonyymiUUSI
Ei se nyt 7,5x enemmän ole .Heillä on noin $108 000 velkaa / capita, mutta vastaavasti bkt keikkuu jo yli $ 90 000/ capita ja senaatti ei myönnä lisää uutta velkaa kuin heillä on maksukykyä ,ja sekin itseltään eli valtionvelka on suurimmaksi osaksi vain itseltä jenkeiltä peräisin mikä on erittäin ovelaa,ulkomaille ei tarvitse maksaa oikein mitään...heidän summat toki on suuria mutta niin on valtiokin.
Suomen pitäisi ottaa oppia heistä eikä ottaa mitään lainaa ulkomailta vaikka on vielä halpaa ollutkin.. mutta nyt on alkanut kallistua sekin laina...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837