Kristillisdemokraatit pitävät huolta lähimmäisistä, oikeasti, ei vain vaalien mainospuheissa. Missä on sosialidemokraattien eli sosialistien lähimmäisenrakkaus?
SDP on enemmän minä, minä, meille, meille -puolue. Sitä jatkuvat ja jatkuvat IAU:n lakotkin ovat. Ay-"älyköt" yrittävät turhaan saada korotuksia, jotka ovat yli 7,8%. Vai onko lakot pelkästään poliittisia, SDP:n ja SAK:n kiusantekoa hallitukselle? Ihmiset kärsivät tuosta lapsellisessa voimannäytöstä.
Missä on vahingonteon raja, mitä lakoilla saa tehdä? Lakeja pitää muuttaa, että ihmiset eivät kärsi. Lait suojelevat ihmisiä esimerkiksi ammattiliittojen mielivallalta ja hybridivaikuttamiselta.
Tehy uhkasi murhata teho-osaston potilaita jättämällä potilaat hoitamatta muutama vuosi sitten. Silloin ihmisten suojelemiseksi säädettiin "pakkolaki".
Vuoden 2024 neljän viikon turhien, aivan vastuuttomien satamalakkojen takia poliittisten lakkojen kestoa rajoitettiin 24 tuntiin.
Entäs vahingonkorvaukset vahingoista, mitä lakot aiheuttavat?
Entäs ihmisten pakottaminen lakkoiluun? Se on vapaudenriisto ja työsuojelurikos.
Kristillisdemokraatit eivät koskaan menisi sellaiseen.
Missä on demareiden rakkaus ja toisista välittäminen? Eikö rakkaus mahdu sosialismiin? Toveri kuullostaa kylmältä sanalta. SDP:n halleissa kaikuu Kansainvälinen. Pitääkö vielä osata sen sanat ulkoa, että pääsee istumaan puheenjohtajiston pöytään?
SDP on lakkoliike, joka korostaa meille, meille, meille, minulle, minulle, minulle -politiikkaa.
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
SAK on SDP:n työkalu toteuttaa yhteiskuntaterroristisia tekoja. Poliittiset lakot hallitusta vastaan ovat hyökkäys demokratiaa ja kansanvaltaa vastaan. Kummallista porukkaa, kun demokratia ei riitä.
- Anonyymi
Raamattu on Kd:n työkalu toteuttaa yhteiskuntaterroristisia tekoja. Poliittiset ajojahdit seksuaalivähemmistöjä vastaan ovat hyökkäys demokratiaa ja tasa-arvoa vastaan. Kummallista porukkaa, kun ihmisyys ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on Kd:n työkalu toteuttaa yhteiskuntaterroristisia tekoja. Poliittiset ajojahdit seksuaalivähemmistöjä vastaan ovat hyökkäys demokratiaa ja tasa-arvoa vastaan. Kummallista porukkaa, kun ihmisyys ei riitä.
KD pitäisi kieltää lailla. Perusteena ihmisviha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KD pitäisi kieltää lailla. Perusteena ihmisviha.
Hehän ovat maininneet mitä raamattu sanoo. Pitäisikö sinun mielestä raamattu kirjoittaa uudelleen vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehän ovat maininneet mitä raamattu sanoo. Pitäisikö sinun mielestä raamattu kirjoittaa uudelleen vai?
Islam haluaa tuhota ksikki vääräuskoiset! Raamatussa ei moista sanota!
- Anonyymi
Demari sana on minulle kirosana.
- Anonyymi
Persutollot vauhdissa.
Kansan pettäjät ja oman edun tavoittelijat.
Mitään muuta ei ole haluttu kuin johtajiston pääsyä "kansan" äänillä hyville edustajan palkkioille..- Anonyymi
Saiko demukka ohjeet Moskovasta tass?
- Anonyymi
Persut on paras puolue työssäkäyvälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128