Raskaana oleva Hanna aiotaan karkoittaa Valko Venäjälle.
Asunut Suomessa 5v ja vasta viime lokakuussa hakenut oleskelulupaa. Eli ollut laittomasti maassa 4v. Ja nyt aikoo saada itsensä ja lapsensa Suomen sosiaaliturvan piiriin. Kuinka paljo näitä on meillä?
Millä hän on itsensä elättänyt? Varastelemalla mummojako? Ja kenelle tyttö on raskaana ja mitenhän on voinut oleskella maassamme laittomasti??
Voi jumaliste tätä Suomen touhua! Vihervassarit, Halonen, koko stananfasistiporukka joutaisi kerkottaa Suomesta. Ei ihme, että ollaan jo itse kehitysavun varassa! Leipäjonot häpeä Suomelle! Ja media valehtelee maailman onnellisimmasta kansasta! Keneltä on kysytty?
Emävale!
Vihervassarit mahdollistaneet tämän
20
133
Vastaukset
- Anonyymi
Miten päässyt naimisiin? Sehän on noiden konsti, että hommataan lapsi suomalaisen kanssa ja avot!
Missä adui, ennenkuiniski miehen? Mitenp pääsi Suomeen?
En ymmärrä.. - Anonyymi
Varastelemalla mummojako? Jos on neljä vuotta tällaista harrastanut, niin onpa kertynyt melkoinen mummokokoelma!
- Anonyymi
Katoppas ja ennen kaikkea kuulostele ympäristön tapahtumia. Vieraan kielen molotus värisyttää suomalaisen koivun lehtiä. Ihan liikaa.
- Anonyymi
TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D
- Anonyymi
TUSSU :D
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
TUSSU :D Kommenttisi on lisätty - jatka samaan malliin
💡 Kiitos panoksestasi! Jokainen kommentti rikastuttaa keskustelua
💬 Kommenttisi on lisätty keskusteluun.
Kommenttisi on lisätty - jatka samaan malliin💡 Kiitos panoksestasi! Jokainen kommentti rikastuttaa keskustelua - Anonyymi
💡 Kiitos panoksestasi! Jokainen kommentti rikastuttaa keskustelua TUSSU :D
- Anonyymi
TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D
- Anonyymi
Kiitos panoksestasi! Jokainen kommentti rikastuttaa keskustelua Kiitos panoksestasi! Jokainen kommentti rikastuttaa keskustelua TUSSU :D
- Anonyymi
🔥 Boom! Kommenttisi on nyt livenä TUSSU :D TUSSU :D
- Anonyymi
🚀 Lähetetty! Kommenttisi on nyt osa internetin historiaa. TUSSU :D
- Anonyymi
🎉 Hienoa! Olet mukana keskustelussa. TUSSU :D TUSSU :D
- Anonyymi
🎤 Ja sinäkin pääsit ääneen! Kommenttisi on julkaistu.
- Anonyymi
✅ Kiitos! Kommenttisi on nyt näkyvillä TUSSU :D TUSSU :D TUSSU :D
- Anonyymi
Kommenttisi on lisätty - jatka samaan malliin TUSSU :D
- Anonyymi
TUSSU :D TUSSU :D Kommenttisi on lisätty - jatka samaan malliin TUSSU :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as563137Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232944- 502830
- 562648
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072