Perjantaina istuin kaupungilla illalla rappusilla, pienikokoinen teini meni yhdelle nurkkaukselle selkäni takana ja sanoi yllättäen kato tänne.
Se laski housunsa nilkkoihin ja pissi kyykyssä siinä nurkassa hetken aikaa.
Hän lopulta nosti housunsa ja kysyi että tykkäsinkö.
Sanoin että Hyi vittu! se huuti mulle että vitun homo ja näytti keskaria.
Nuoriso on outoa!
Teini kyykkypissalla
27
602
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikein sulle . Olisi pitänyt peukuttaa sille mielummin .
- Anonyymi
Sinäkö tykkäät pissijutuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän se ole normia että kun kusettaa,tietty jos on kiima päällä ja tekis mieli tehdä lähenpää tuttavuutta ,minä sanoisin voi kun kaunista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän se ole normia että kun kusettaa,tietty jos on kiima päällä ja tekis mieli tehdä lähenpää tuttavuutta ,minä sanoisin voi kun kaunista
Kirjoitat tosi hyvin suomea, not!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän siihen kuole jos vaikka roiskis päälle ,ihan oma juttu kelle sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen pahoillaan jos olen kirjoittanut suomen kieli ei parsta mulle mutta yritänyttä ei panna väkisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen sinkku entä sinä,olen hyvin ymmärtäväinen aika moneen juttuun,en itse kiellä mitä muut ajattelee ,se on muitten oma asia itse olen M ja ei hävetä yhtään eli olen bi henkinen
- Anonyymi
SE OIS HALUNNU MUNAA MUTTA SÄ LAITOS KAKARA ET SITÄ TAJUNNU!!
- Anonyymi
MÄ OLIN KYYKKYPASKALLA JA JOUDUIN PUTKAA!! TÄÄ ON SUKUPUOLI SYRJINTÄÄ KU OON MIES!!
JOS NEITONEN OIS TEHNY SAMAN KIRJASTOSSA NNII KUKAA EI OIS SOITTANUT KYTILLE MUTTA KU MÄ OON MIES JA TEIN NII NII SOITTIVAT KYTILLE!!
KIRJASTO JOUTUU MAKSA MULLE AIKA ISOT KORVAUKSET SYRJINNÄSTÄ!!- Anonyymi
Öö..mikä sua vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö..mikä sua vaivaa?
MIKÄ SUA HOMOO VAIVAA?
- AnonyymiUUSI
Teitkö sen köntsän kirjaston lattialle🤔
No, putkaan pääsee moisesta 🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teitkö sen köntsän kirjaston lattialle🤔
No, putkaan pääsee moisesta 🤣NO TEIN MUTTA JOS NEITONEN OIS TEHNYT EI KUKAA OIS KUTSUNU KYTTIÄ!!
- Anonyymi
aikonaan tammisaaressa veneen kanssa ,gnäggetin satamassa ,tntu olevan enenmän kuin sääntö kaikki kävivät kusella lähi pusikoissa,niin tein siinä kuin muutkin .ei siinä paljon katsuttu oli m_tai n
- Anonyymi
Mä ajattelin vilauttaa tänään.
sari16- Anonyymi
No kiva . Missä vilauttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva . Missä vilauttaa?
Kuopiossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa...
Tuu mun luo vilauttelee jos haluut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mun luo vilauttelee jos haluut
Aijaa, sun ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, sun ikä?
Vähän yli 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, sun ikä?
Eikö vilauttelu oo kivaa kun sitä näyttelee jollekkin tai jopa nakuilee toisen edessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vilauttelu oo kivaa kun sitä näyttelee jollekkin tai jopa nakuilee toisen edessä.
Mä käyn tänää pissalla julkisesti..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä käyn tänää pissalla julkisesti..
Missä meinasit pissata?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä meinasit pissata?
Tääl kuopiossa jossai lähellä torii..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tääl kuopiossa jossai lähellä torii..
Sehän kiva ehkä tuun katsomaan esitystä. Mutta voisit tulla sanomaan mun kanssa myös 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kiva ehkä tuun katsomaan esitystä. Mutta voisit tulla sanomaan mun kanssa myös 😂
Just torilla kävelen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just torilla kävelen.
Sitten vaan housut alas ja pitsalle vai onko sull hame?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527