Minulle suositeltiin klassisia suoria housuja koventtivaatteeksi. En pyysty pitämään sellaisia. Ne kiristävät ja pursottavat. Joten en mennyt konventtiin, kun ei saanut pitää rentoja housuja, jotka on ainoat, jotka sopii eikä kiristä.
Konventtivaatteet
25
232
Vastaukset
- Anonyymi
" en mennyt konventtiin "
-En minäkään.
Housujani en anna lahkon valita, mutta konvaan en mennyt koska se lahko käyttää ja myy väärennettyä Raamattua, UM -painosta.
esim. 2. Mooseksen kirja 4:21:
UM: Sitten Jehova sanoi Moosekselle: ”Kun olet palannut Egyptiin, katso, että suoritat faraon edessä kaikki ne ihmeet, joiden tekemiseen olen antanut sinulle vallan. Minä kuitenkin annan hänen sydämensä paatua, eikä hän päästä kansaa pois.
KR92: Herra sanoi Moosekselle: »Kun nyt palaat Egyptiin, tee faraon edessä kaikki ne ihmeteot, joihin minä olen antanut sinulle vallan. Mutta minä kovetan hänen sydämensä, niin ettei hän päästä kansaa lähtemään.
1933/38: Ja Herra sanoi Moosekselle: ”Kun tulet takaisin Egyptiin, niin katso, että teet faraon edessä kaikki ne ihmeet, jotka minä olen pannut sinun käteesi. Mutta minä paadutan hänen sydämensä, niin että hän ei päästä kansaa.
Jehovan todistajien näkemykseen ei sovi ajatus siitä, että Jumala olisi tarkoituksella kovettanut tai paaduttanut Faaraon sydämen. Ratkaisuksi käännöksessä annetaan ymmärtää, että Faarao paadutti sydämensä itse.
-Puhumattakaan nyt sitten että se tuottaa Uskontojen uhrien tuki r.y:n suurimman asiakasryhmän. Ja tuottaa mielenhäiriöitä, niin mielisairauttakin niille jotka on onnistunut värväämään
katsopa vaikka tästä: https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376- Anonyymi
Olen muuten nainen, enkä käytä hametta. Käytän pitkilä housuja tai legginsejä tunikan kanna. Eihän ne sopineet JT: lle. Legginsit eivät kiristä, ja niitä voi pitää tunikan tai pitkän puseron kanssa. Eräs JT oli ihan poissa tolaltaan, kun näytin kuvan rennommista pehmeäkankaisista pitkistä housuista, jotka olin ostanut. Ei voinut sitten mitään, mutta pidän vain niitä housuja, jotka sopivat minulle.
- Anonyymi
Eli et mennyt konventtiin koska et puhu totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et mennyt konventtiin koska et puhu totta.
En mennyt, koska puhun totta.
- Anonyymi
Väärä koko. Suorien housujen ei kuulu kiristää, vaan lököttää.
- Anonyymi
Suorat housut eivät sovi muodokkaalle vartalolle. Olen käyny tyylikurssin, joten tiedä, mitä puhun. Oli ammattilainen neuvojana.
- Anonyymi
Konventtiko se oli viikoloppuna? Valtakunnansalin parkkipaikalla oli kymmenkunta autoa aikaisin aamulla kun kävin lähimarketissa.
- Anonyymi
Teippaa munaskut persvakoon niin kuin transnaiset tekee.
- Anonyymi
En ole käyttänyt hametta moneenkymmeneen vuoteen. Pitkät housut ovat huolettomat. Turhaa on irvailla. Olet tietysti mies. Kokeile itse kulkea täällä kylmässä pohjolassa hameessa. Ja minähän niitä vaatteita joudun pitämään, joten mukavuus menee kaiken edelle.
- Anonyymi
En pidä konservatiivisistä miehistä, enkä heidän makuasioistaan. Hame on arka vaate pitää jopa kotona.
- Anonyymi
En menisi koskaan Jehovan tistajan kanssa avioliittoon. Ovat liian konservatiivisia.
- Anonyymi
Äärikonservatiivisten miesten mielipiteet eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Jotkut vieläkin haluavat naisten pukeutuvan hameeseen, vaikka järjestö on antanut naisille luvan housujen käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä konservatiivisistä miehistä, enkä heidän makuasioistaan. Hame on arka vaate pitää jopa kotona.
Hameen käyttäminen vaatii tietynlaista elämäntapaa. Se ei kaikille sovi jokapäiväiseen käyttöön.
- Anonyymi
Menimme kerran konventtiin Tallinnassa. Olimme lomamatkalla, joten olimme shortseissa ja T- paidassa. Heti tullessamme sisälle, meitä alkoi seuraamaan kaksi kiilusilmää. He olivat kintereillämme siihen asti kunnes poistuimme alueelta.
Ihme sakkia.- Anonyymi
Näytitte varmaan turisteilta.
Juu. He olivat demoneita, jotka viraapelihomminaan vartioivat uskiksia. Demoneita käytettiin koska ne olivat halpoja. Evääksi riitti pari sellaista jt, jotka eivät laittaneet lahjalaatikkoon tarpeeksi rahuskia. Ja jälkiruuaksi demonit vaativat vain panaanin.
- Anonyymi
Mitä se tähän kuuluu teidän Tallinnan lomamatka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tähän kuuluu teidän Tallinnan lomamatka?
Kuuluu, koska on kysymys vastetuksesta.
Poikkeava vaatetus aikaansaa kyttäämistä konventissa." Pitäiskö heittää ulos" tyyliin " jos eivät heti tajua mennä itse."
Pitää pukeutua standardin mukaan tai ainakin lähelle sitä.
Shortsit ei käy vaikka olisi lämpötila + 35 astetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu, koska on kysymys vastetuksesta.
Poikkeava vaatetus aikaansaa kyttäämistä konventissa." Pitäiskö heittää ulos" tyyliin " jos eivät heti tajua mennä itse."
Pitää pukeutua standardin mukaan tai ainakin lähelle sitä.
Shortsit ei käy vaikka olisi lämpötila 35 astetta.Siinä ei auta muu kuin jäädä pois konventista ja kokouksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei auta muu kuin jäädä pois konventista ja kokouksesta.
Eikä tuo haiittaa yhtään jäädä pois, koska en pidä kokouksista ja koventeista.
- Anonyymi
Minkälaisiahan tuommoiset nyt sitten olisivat elämänkumppaneina ?
"-Puhumattakaan nyt sitten että se tuottaa Uskontojen uhrien tuki r.y:n suurimman asiakasryhmän. Ja tuottaa mielenhäiriöitä, niin mielisairauttakin niille jotka on onnistunut värväämään
katsopa vaikka tästä: https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376 "
-Toisessa ketjussa tiedettiin, että elämänkumppanukset käyvät paljastamassa toistensa virheet ja rikkomukset lahkonsa vanhimmalle.
Käsitän, että perhe-elämä on toissijaista ja lahkon toiminta ensisijaista.
Mutta lahkollahan on pedofiilisknadaalinsa ja salainen tilinpäätöksensä.- Anonyymi
Jehovan todistajat eivät kiinnosta aviopuolisoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovan todistajat eivät kiinnosta aviopuolisoina.
On Jehovan todistajien joukossa varmaan ihan asiallisiakin, mutta fanaattiset eivät kiinnosta.
- Anonyymi
Mistä kohtaa kiristi? Entä jos hame? Sellainen löysähkö. Niinhän se oli, että jumalankin helmat täyttivät jonkun alueen 😁mutta sillä vissiin tarkoitettiin jotain helman täytettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202872
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1892641Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1431567Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2471327- 1061180
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs391019Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46977Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32884- 135879
- 43784