Jos esim. maahanmuutosta syntyy maalle minkäänlaista haittaa, niin sellainen versio maahanmuutosta tulee sitten kitkeä pois ja lopettaa ja tukkia. Oma maa ja oman kansan hyvinvointi ja turvallisuus aina ensiksi kaikissa päätöksissä.
Oman maan ja oman kansan etu tulee aina mennä kaiken muun edelle päätöksissä
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kansan. Mutta päättäjät eivät tee töitä kansan eteen. Tai kansalle. Kansa tekee töitä transatlanttiselle liitolle. Sillä on hiukan erilaiset intressit. Kuin kansalla. Meidän tarpeet tulee kansana viimeisenä. Jos ollenkaan.
- Anonyymi
Kokoomuksen mielestä kansallisvaltiot voi lopettaa, eipä ne silloin paljoa kansan etua ajattele, eli tervetuloa globaaliin maailmaan.
- Anonyymi
Tämän takia en ymmärrä miksi kokoomuksella edes voi olla niin tasainen kannatus. Kyseinen puolue jos saisi päättää yksin, niin koko Suomea ei olisi enää.
- Anonyymi
Ainahan poliitikot mainostavat että tekevät työtä elintasoa korottaakseen...
Unohtavat vain mainita että kyseessä ainoastaan oma elintaso! - Anonyymi
Onneksi jotkut vielä käy duunissa, maksavat veroja joilla maksetaan sinunkin tuet.
https://yle.fi/a/74-20022925- Anonyymi
Persut eivät usko ylen propagandaa, hehän vaativat koko ylen lakkauttamista.
- Anonyymi
Melkoista älynjuhlaa ja tietämättömyyttä, lienee Persut asialla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128