Olisit tasapainottanut mut ja tehnyt musta kiltimmän nainen

Anonyymi-ap

Kun sä lähdit, jotain meni rikki mussa. En oo ollut oma itseni susta "ylitse pääsemisen" jälkeen, musta on tullut just sellanen mitä en halunnut, itsekäs ja kylmä. Sun aitous ja kiltteys, toi mussa esiin ne piirteet jota rakastin itessäni ja sen herkimmän, kun sä lähit mä murruin, mut just sen takii musta tuli niin paha. Mä en pysty käsitteleen sitä et lähit, niin oon mieluummin hirviö, joka ei rakasta ketään. Olit ainoo nainen, jota oon ikinä rakastunut, aidosti, kokonaan, vaik oon ollut useasti suhtees, ihastunu ja pakkomielteinen, kukaa niist ihmisist ei oikein merkannu mulle mitää niinkun sä, tai tuntunu niin oikealta.

Mä rakastin sua niin paljon, siks musta tuli hirviö nyt. Koska mä en osaa olla muiden kaa, ne on laastareit tai jotain mulle.... mä en voi itelleni mitään, ensin tykästyn johonkin aspektiin sit tunteet kuolee. Suhun rakkaus tuli luonnostaan, en joutunu pakottaan sitä, siks se oli erityistä.

Rakkaus ei oo valinta, sydän kontrolloi aitoa rakkautta ja se valitsi sut. Siks oon sekoillut huolel, pitää vaa unohtaa sut ja tyytyä johonki, olla toiveikas, et saisin tuntea jostain toisest ihmisest samoin.

Mut sä tiiät miten paha mä osaan olla, oon melkein psykopaatti, mut samaan aikaan oon niin herkkä ja itkunen, ja sä sait mus sen herkän pikkupojan ulos, kun lähit niin psykopaatti otti vallan.

Siinä oot oikees et ei se sun vastuul oo mun juttu, mut halusin vaa ilmast, et oon aik hirvee ilman sua, ehk sit tajuaisit mitä merkkasit mulle. Olit enkeli joka teki musta niin hyvän, sait itkee, sait iloitseen, kannustit hyvyyteen. Ilman sua leijailen helposti pahalle puolel..

Mut niin se kuuluukin. Tuskin Hitler ois tappanu ketään jos nainen ei ois torjunut sitä, tuskin Mao ois satuttanu ketään jos nainen ei ois ollut pelis, ja tuskin minäkään olisin psykopaatti, jos eräs ihana nainen ei olisi laittanut mua tällaiseen tunne lukkoon.🖤

27

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikutat vaan läheisriippuvaiselta.

• Anonyymi

Silloin keväällä kun kävelin sun ohi, tajusin vasta jälkeenpäin että se olit sinä. En olisi kävellyt ohi, jos olisin tajunnut että se olit sinä. En olisi ikinä kohdellut sua niin kuin ymmärrän jälkeenpäin käyttäytyneeni joka teki sulle pahaa, jos olisin ymmärtänyt sun tilanteen. Luulin suurimman osan ajasta että leikit mulla.

• Anonyymi

Nyt muistankin, iäkäs kaveri ..... nuoriso osasto on täällä erikseen

• Anonyymi

Lopeta lässytys ja etsi seuraava.

• Anonyymi

Niin niin, kaikki on naisten syytä.

Mies tappaa = naisen syy
      Mies raiskaa = naisen syy
      Mies lorvii päivät pitkät kotona eikä saa naista = naisen syy

Ota vastuu itestäs ja teoistas.

• Anonyymi

Mies hankkii itselleen vaikeuksia, potkut ja vaikeuksia naisen syy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on pokkaa uhota päin naamaa i might kneel on the nuts even

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on pokkaa uhota päin naamaa i might kneel on the nuts even

Eli katellaan ku tavataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies sairastuu = naisen syy
        Mies juo = naisen syy

• Anonyymi

Mitä muuta olet tehnyt saadaksesi naisen kuin itkenyt netissä?

• Anonyymi

Eräs mies teki vaikka mitä muutoksia elämässään sen naisen takia.Minä idiootti luulin että se teki sen minun vuokseni.
        Tuntuu pahalta itseni vuoksi mutta.myös tään miehen vuoksi.Eikun eteenpäin sano mummo lumessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs mies teki vaikka mitä muutoksia elämässään sen naisen takia.Minä idiootti luulin että se teki sen minun vuokseni.
        Tuntuu pahalta itseni vuoksi mutta.myös tään miehen vuoksi.Eikun eteenpäin sano mummo lumessa.

Tiesikö se nainen että asiat tehtiin hänen vuokseen eikä sun?

• Anonyymi

Okay keep being good over there somewhere

• Anonyymi

Älä vastuuta toista siitä millainen olet! Sä valitset itse miten käyttäydyt. Surullinen saa olla, mutta se ei ole kenenkään vika.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että tunteiden säätelyssä sulla on haasteita. Se mitä koet on vain tunne. Se olo mikä kumpuaa sun sisältä ahdistuksena, on kaipautta, pettymystä, surua. Luulen, että suru herättää jotain muutakin tunnetta, mikä on noussut samalla esiin. Anna tunteen tulla, mutta älä jumiudu.

Tuo kuulostaa myös traumasuhteelta. Jos sä rakastaisit, sä hyväksyisit. Nyt syytät naista siitä mikä susta on sun sanojen mukaan tullut. Hyväksy, tunne ja keskity muuhun. Näin on nyt ja sillä mennään. Sä toivut 💯

• Anonyymi

oot sairas mies. en halua sua. en syty susta. en halua enempää ongelmia elämääni
      kiltti mies ,jolla asiat kondiksessa. ei mitään rikollista. kiristämistä. arvostaa pieniä juttuja. tasapainottaa ja maadottaa minua. ei kiirettä muuttaa yhteen ei painostusta mihinkään lapsi asioihin. ottaisi minut ja mun rakkaat huomioon.

• Anonyymi

myöskään painostus muuttaa suomesta on sairasta. en halua sitä. mulla on elämä täällä.

• Anonyymi

Mä oon sun tukena mutta jos sä haluut. Olen sanonut näin myös siksi että uskon just siihen että tällaisissa jotka ovat/lähentelevät traumasuhteita vaikeuttaa että toinen on saavuttamaton. Jos tää sun tilanne on oikea, haluan tästä syystä että tiedät että olen sun tukena. Olkoonkin niin että se jää vain ajatuksen tasolle koska en usko että sä otat yhteyttä ja jos tää on paras sulle niin sillä mennään. Mitään lupauksia tulevasta ei voi antaa tutustumatta ja voidaanhan me joskus vielä tutustua jos siltä näyttää. Tykkään susta ja meidän juttu oli ainutlaatuinen mutta se teki meille molemmille myös paljon pahaa. Vähän hassua että mä tunnen vahvasti sun pahan olon mutta jos huvikseen näitä kirjoittelet vitsin vuoksi niin ole hyvä ja lopeta, jooko. Otin jo paljon aiemmin sen asenteen että jos sä tarvit apua niin mä autan mielummin kuin en auta. Ja jos se tekee musta tyhmän, niin tyhmäpä on varmaan se joka tällaisten asioiden kanssa leikkii.

• Anonyymi

Pitäisikö sinun ensin opetella olemaan itsesi kanssa ja harjoitella sosiaalisia taitoja? Ei tarvitse joka kerta ampaista jonkun kanssa suhteeseen. Riittää, että juttelee erilaisten naisten kanssa ja käy treffeillä. Satutat vain kaikkia muita ja ennen kaikkea itseäsi tuolla menolla.

• Anonyymi

👹ja👿 liikennevaloissa...
      Tältä me näytettäisiin jos oltais yhdes. 🤣

• Anonyymi

😀

• Anonyymi

Kaks punasta yks vihree.Keltanen jää pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaks punasta yks vihree.Keltanen jää pois?

Justiinsa

• Anonyymi

Kamalaa toisen syyllistämistä ja lyttäystä ihan jatkuvasti.

• Anonyymi

Ai,et muka ollut yhtään hirviö muille kun nainen oli vielä luonasi?Seli,seli.

• Anonyymi

Käytöksen ilmiöni ei ole se mitä olen, mulla on useita tapoja manipuloida ja hämätä niitä jotka koen vaarallisiksi - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytöksen ilmiöni ei ole se mitä olen, mulla on useita tapoja manipuloida ja hämätä niitä jotka koen vaarallisiksi - ap

Yst vihjettä naisesta ja sinusta jota te vai tiedätte??? Miksi et ota häneen yhteyttä muuten???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe