SIKSI HÄN LÄHETTI JEESUKSEN KRISTUKSEN.
MEIDÄN KAIKKIEN SYNTIEN TAKIA.
JEESUS KÄRSI JA KUOLI RISTILLÄ, JOTTA VOISIMME PELASTUA USKON KAUTTA JEESUKSEEN.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.”
Joh 3:16,17
JUMALA VALMISTI PELASTUKSEN
12
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, mutta että maailma pitää hänen kauttansa vapahdettaman.- AnonyymiUUSI
Ty så älskade Gud världen, att han utgav sin enfödde Son, på det att var och en som tror på honom skall icke förgås, utan hava evigt liv.
Ty icke sände Gud sin Son i världen för att döma världen, utan för att världen skulle bliva frälst genom honom. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ty så älskade Gud världen, att han utgav sin enfödde Son, på det att var och en som tror på honom skall icke förgås, utan hava evigt liv.
Ty icke sände Gud sin Son i världen för att döma världen, utan för att världen skulle bliva frälst genom honom.For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.
For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved.
- AnonyymiUUSI
Aika hupaset oli sillähi konstit.
Sitä se nepotismi teettää. - AnonyymiUUSI
Ketku mikä ketku.
Ensin järjestää ongelman ja sitten yrittää myydä siihen ratkaisua. - AnonyymiUUSI
Ihminen saadaan tehokkaalla kännyttämisellä mielenmuutokseen kuulosta tulevaan päänuskoon, mikä on pelkkä psykologinen uskontila, joka ei ketään pelasta yhtään mistään.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön? - AnonyymiUUSI
Teosofien harhaopin mukaan pelkkä mielentilan muutos pelastaa ihmisen.
Jeesus sanoi: Kukaan ei voi tulla Isän tykö, muuten kuin Minun kauttani.
Teosofinen eksystys: Kukaan ei voi tulla Isän tykö, muuten kuin minän muutoksen kautta. - AnonyymiUUSI
Uskoja on monta erilaista uskoa.
Ihmisen uskontila voidaankin saavuttaa erilaisia reittejä pitkin.
1: Käännyttämällä kuulosta tuleva mielentilan muutos, metanoia
2. Kasteessa synneistä puhdistettuun ja tyhjään sydämeen lahjaksi saadun Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus on uskominen.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, USKO , hiljaisuus, puhtaus.- AnonyymiUUSI
Vain aito Jeesuksen vaikuttama, Sanan mukainen usko Jeesukseen pelastaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain aito Jeesuksen vaikuttama, Sanan mukainen usko Jeesukseen pelastaa.
Kasteen lahja uskon Henki pitää olla.
Usko on Henki. Ei pelkkä vakaumus.
2. Kor. 4:13
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kasteen lahja uskon Henki pitää olla.
Usko on Henki. Ei pelkkä vakaumus.
2. Kor. 4:13
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."Oikea usko toimii ja tekee työtään, vaikka ihminen nukkuisi.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.
- AnonyymiUUSI
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498