Lähdin mustan nuoren miehen asunnolle ravintolaillan jälkeen ihan seksi mielessä siis jatkoille. Mies oli 55v ja itse siis oon 25v n. Halusin kokee et millasta ois eli halukas olin. Mut en halunnu ilman et käyttää kumia oli ehto, olin antava jo pylly tarjolla et nussii mua ni vetikin kalunsa ulos pillustani et sormettaa minuun välillä. Sit työnsi taas takaa kyrpänsä minuun. Hitto oli ottanut kortsun pois kun sen kalu oliki paksumpi. Mutta teki nii hyvää et pyysin nussii lujempaa. Mut mulle tulikin viereen kaks muuta paljasta mustaa kyrpään. Vittu kun säikähdin.
Annoin mustille miehille.
11
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Hoh ja hah. Alottja. N
- Anonyymi
Anteeksi mikä. Voisitko selventää.
- Anonyymi
Nuori mies oli 55 ja itse olit 25vuotta?
- Anonyymi
Mitä se ikä haittaa kun nussii. Minuakin on yli 50 v mies nussinut kun olin vähän yli 20 v. Ja kyllä tuntui hyvälle.
- Anonyymi
Taisit saada kyrpää niin että käveleminenkin oli vaikeaa aamulla. Olit varmasti tosi haluttava näky perse levällään.
- Anonyymi
Aika yleinen fantasia tällaisilla sivustoilla...
- Anonyymi
Kyllä. Minullakin pillu märkänä ajatukselle antaa mustalle takaapäin
- Anonyymi
Olen saanut olla usein mustan iso kaluisen miehen kanssa.
MIeheni musta työkaveri isolla varustuksella tuli meille mieheni pyynnöstä ja uteliaisuuttani suostuin miesten mukaan saunaan.
Kun näin varustuksen suostuin heti mieheni ehdotukseen antaa myös työkaverille pillua.
Nyt työkaveri käy melko usein mieheni kanssa panemassa minua. - Anonyymi
Ei se ikäero meinaa mitään mutta hassua et 25 vuotias kutsuu 55 vuotiasta nuoreksi mieheksi, jos tarina pitää paikkansa
- Anonyymi
Mieheni tumma työkaveri on 31-vuotias ja mieheni on 29-vuotias ja itse olen 27-vuotias.
Olen ollut alussa mieheni halusta 4 vuotta miesten yhteinen nainen.
Ei kylläkään mennyt pitkään kun olin koukussa kimppaseksiin ja nautin täysin kun saan useampaa miestä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1116599Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243697- 1852458
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2562313Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1911973Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001740Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91615Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281219- 691194
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.241190