Turhat suojelusenkeleiden pelastus työt jäisivät pois perkkasin puuston pois tienristeyksestä nyt näkyvyys 400m päähän asti .Jos nyt veikkaus onni paranisi 10 kertaiseksi auton korjaus kustannus arvio on tuo 10000€ .🤔
10 kertaa jo meinannut jäädä tukki-rekan alle risteys-alueella huonon näkyvyyden takia
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Joo nukahdin rattiin ja meni tienravia pitkin osui kiveen taka-akseli vuotaa melko kovasti 100€ maksaa öljyn täyttö sinne vrkssa😴☹️.
- Anonyymi
Meni ruosteinen metallin pala silmää 3x3 mm paksuus 0,2 mm vaikka oli suojalasit ,vaikka tarkastin ovat tiiviisti naamalla .Silti meni silmään metallia 5 vrk aikaisemmin meni filmivaneri levyn purua vasen silmään 3 kpl silminnähtävästi tuli ulos murusia ,vasen silmä kun levy ruosteinen lähti liikkeelle kävi kipeää HETI PEILIN ETEEN PUMPULIPUIKOLLA POIS silmästä oli verinen ,katsoin 20x suurentavilla silmälaseilla jossa on led valo rosoinen pinta,mangeetilla kokeilin tarttui siihen .Vielä en ole kokeillut 💯% kaasunaamaria reikien poraukseen meneekö siitäkin läpi ,peilin edessä näytti aivan ilmatiiviiltä mutta kun olin ammattikoulussa hiekkapuhalsin iso naamari päässä silti meni hiekkaa silmiin ,sanoivat olet puhaltanut suoraan naamalle ,en per**** no sen jälkeen minun ei tarvinnut hiekkapuhaltaa.Kaikilla on oletusarvo päällä olen normi ihminen väärin kypärä 57-60 minulle pitää olla xs koko 54 .Peräkärryn pohjalevyn vaihtoa jarrullisen sitä ei nostaa ylös liikkuu ,kaikkea roskaa menee silmään moottorisahalla kun sahaa puita vaikka tavallista tiheämpi verkko silti havunneulanen meni silmään 0,50x0,50 koko normi on 1x1 mm .😉🤓🤔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ruosteinen metallin pala silmää 3x3 mm paksuus 0,2 mm vaikka oli suojalasit ,vaikka tarkastin ovat tiiviisti naamalla .Silti meni silmään metallia 5 vrk aikaisemmin meni filmivaneri levyn purua vasen silmään 3 kpl silminnähtävästi tuli ulos murusia ,vasen silmä kun levy ruosteinen lähti liikkeelle kävi kipeää HETI PEILIN ETEEN PUMPULIPUIKOLLA POIS silmästä oli verinen ,katsoin 20x suurentavilla silmälaseilla jossa on led valo rosoinen pinta,mangeetilla kokeilin tarttui siihen .Vielä en ole kokeillut 💯% kaasunaamaria reikien poraukseen meneekö siitäkin läpi ,peilin edessä näytti aivan ilmatiiviiltä mutta kun olin ammattikoulussa hiekkapuhalsin iso naamari päässä silti meni hiekkaa silmiin ,sanoivat olet puhaltanut suoraan naamalle ,en per**** no sen jälkeen minun ei tarvinnut hiekkapuhaltaa.Kaikilla on oletusarvo päällä olen normi ihminen väärin kypärä 57-60 minulle pitää olla xs koko 54 .Peräkärryn pohjalevyn vaihtoa jarrullisen sitä ei nostaa ylös liikkuu ,kaikkea roskaa menee silmään moottorisahalla kun sahaa puita vaikka tavallista tiheämpi verkko silti havunneulanen meni silmään 0,50x0,50 koko normi on 1x1 mm .😉🤓🤔.
Joku sanoisi ihmeotus vetää puoleensa puuta,rautaa,miehiä,muttei naisia .Olen hullu ,huuhaa,tinalo ,raivon partaalle ajaa muut ihmiset ,osaan metallitöitä,puutöitä,lampun vaihtaa ne siihen loppuivat parhaat puolet minusta .Hirveän huono tuuri joka tuntuu tarttuvan myös muihin ihmisiin joiden lähellä olen ihme poika en pidä itseäni ( miehenä) kuin hetkittäin ,tykkään kun joku kutsuu minua pojaksi tai mitä kossi,johtuu siitä että olen edelleen lapsen näköinen .Aina kysytään henkilöllisyys papereita kun ostan alkoa tai tupakkaa enolleni,Vaikka olen puolessa välissä ** vuotta jo menossa🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt rautaa tai hiekkaa silmiin kun oli täysin ilmatiivis kaasunaamari ainut asia ,vähän alussa haittasi näkyvyys loppui kesken kuumaa höyryä oli liikaa piti ottaa pois naamalta ja pyyhkiä pois niitä.🥵.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199