Meidän Sanna 🥰🥰 Ja hienot herrat Trump sekä Netanjahu 🤠🤠🥳🥳🏝🏝🗽🗽🏖🏖
Hyvä Sanna! Minäkin kannatan Gazan muutosta Lähi-idän Rivieraksi!
18
151
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna punainen MAGA-lippis päässä... uuuuuu.....
- Anonyymi
Tai israelilainen maastopuku päällä... oooohhh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai israelilainen maastopuku päällä... oooohhh...
Tai molemmat!!
- Anonyymi
MAGA-Sanna!
- Anonyymi
Ennen kuin tämä asia lähtee laukalle niin toivon Sanna Marinia tulemaan julkisuuteen selvittämään mistä tässä on kyse.
Ja rehellisesti kertomaan mikä tämä asia on.
Entisenä pääministerinä Marinin on pystyttävä vastaamaan näin hurjiin väitteisiin.
Se tiedetään että Marinin parjaajat ovat nyt asialla.
Tietoa ja rehellisyyttä Sanna Marin, kiitos.
Sen jälkeen voimme rauhoittua.- Anonyymi
Sehän on aivan erinomaista kun Sanna tukee Israelia ja Trumpia. Nyt vain kertomaan julkisesti niin Yle pääsee tekemään juttua.
- Anonyymi
Omasta mielestäni upea juttu, jos Sannakin on nyt mukana muuttamassa terrorismistaan tunnetun Gazan Rivieraksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta mielestäni upea juttu, jos Sannakin on nyt mukana muuttamassa terrorismistaan tunnetun Gazan Rivieraksi.
Tai Miami BEACH!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Miami BEACH!
Entä Trump tai Netanjahu BEACH?
- Anonyymi
Sanna kannattaa KÄNNIÄ.
- sdp - - Anonyymi
Ihana maailman tähtemme Sanna 🥰🥰🤠🤠🍔🍔🗽🗽💰💰📈📈
- Anonyymi
Sannan pankkitili tykkää 👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan pankkitili tykkää 👍👍
Sanna: raha ei haise
- Anonyymi
Kuten viikko sitten kirjoitin ,,Sanna ,lii, Sofia,kaikkos Antti..taas tuodaan esille .
Keinoja kaihtamatta.!
On meillä media!
Mutta missä Timo? - Anonyymi
ensin hamas ulos!
sitten
uimarannat,
baarit,
golfkentät,
elokuvastudiot,
....... - Anonyymi
Hyvä MAGA-Sanna!
- Anonyymi
Rotanhaju joutuu Haagiin ja teloitetaan.
- Anonyymi
Gazaan Riviera, hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152276
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1742231- 1051087
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢117993Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah173912Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46867Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37840- 132770
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30766- 43724