Tätä me elätämme verovaroilla ja jäsenyyteemme haemme perusteluja. Yököttävää !
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naton-paasihteerilta-kova-varoitus-kiinasta-saattaa-pyytaa-venajaa-hyokkaamaan-nato-maahan/9185518
Taas Natosta viljellään uhkia ja levottomuuksia
19
93
Vastaukset
- Anonyymi
KELTAINEN VAARA TOTEUTUMA
- Anonyymi
Juu, juuri se. Raamattukin siitä osasi varoittaa jo aikojen alussa. Itse tuumin ensin, tarkoittaako jotakin pohjois-Koreaa, mutta Kiina on kyllä ollut puolustusliitossa Venäjän kanssa.
Joskin tällaisia pelotteita ei kannata noin vaan levitellä. Vieläpä Naton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, juuri se. Raamattukin siitä osasi varoittaa jo aikojen alussa. Itse tuumin ensin, tarkoittaako jotakin pohjois-Koreaa, mutta Kiina on kyllä ollut puolustusliitossa Venäjän kanssa.
Joskin tällaisia pelotteita ei kannata noin vaan levitellä. Vieläpä Naton.Ajat on kyllä alkanut jo kymmeniä tuhansia vuosia ennen raamattua.
Vai oletko näitä maa on litteä ja 7000 vuotta vanha hörhöjä?
"Unohdit" tosiaan kaikkien olennaisimman kohdan linkin taakse: Kiinan hyökkäyksen Taiwaniin.
Kiinan kannalta Venäjän samanaikainen tavanomainen konflikti Naton kanssa olisi varsin tervetullut. Eihän kukaan Euroopassa enää silloin muutenkaan kiinalaisia autoja ostaisi.- Anonyymi
Raamatun ennustus toteutuu.
- Anonyymi
Suomi on hölmölä. Nato oli virhe.
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun ennustus toteutuu.
Näytä missä kohtaa tuo ennustus siellä on, niin tulkitaan oikein porukalla. 🍿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on hölmölä. Nato oli virhe.
Kokoomuspohjaiset hallitukset on uittaneet pienen, velkaisen Suomenkin Natoon jo vuodesta 2015. Isäntämaasopimusta ei käytetty eduskunnassa. Se meni joissakin valiokunnissa kyllä läpi, vieläpä kesän aikana. Kokoomuksen mielilause : Hei, me tienataan tällä. Niinkö se meni ...
- Anonyymi
Moni suomalainen ei taida vieläkään tajuta kuinka kallis virhe Nato oli/on ja kalliiksi siis tulee, ei ole varaa ja aiheuttaa vaan sodan uhkaa meille ihan turhaan.
- Anonyymi
Mä oon samaa mieltä. Ainakin Nato on se varsinainen silmätikku Venäjälle. Miten ihmiset voikin olla noin sokeita ?
Tajuamista varmaan helpottaisi, jos asian tolkottajat eivät olisi joko selvästi kuupastaan yksinkertaisia tai yhtä selvästi Venäjän asialla.
Poikkeukset näistä ovat melkein yhtä harvinaisia kuin laskiaishelteet Tyrnävällä.Anonyymi kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Ainakin Nato on se varsinainen silmätikku Venäjälle. Miten ihmiset voikin olla noin sokeita ?
Tietenkin on, koska Nato on ainoa este Venäjän mahtavalle laajentamistyölle, jonka itse Jumala on siunannut.
- Anonyymi
Sota, sota, sota, sota, sota........... Miten olisi jos lyömme ovia kiinni näille idän ihmeille. ONKO RAKKAUTTA ENÄÄ OLEMASSAKAAN??? KOKOOMUS VIE SUOMEN SOTAAN. JA KAIKKI LEHDET KIRJOITTAA PASKA PROPAGANDAA. Johtajiksi on valittava pitkiä miehiä nää pikku- ukon on vaarallisia.
- Anonyymi
Kysy Puuttinilta että mitä se sellainen rakkaus on jossa tapetaan naapureita?
Suomi ei ole tappanut ketään. - Anonyymi
Siitä ole kyllä samaa mieltä että Venäjän natsikääpiö on erittäin vaarallinen maailman rauhalle.
- Anonyymi
Juuri näin. Ihmisille olisi niin paljon enemmän hyvää jaettavana jos kaikki rahat ei valuisi sodasta hyötyviin tahoihin.Ja nämä sokeat sopulit menee pelkojensa perässä. Sodat on saatanallista bisnestä. Ja eniten ottaa pannuun, että sodilla ja "puolustuksilla" vedetään nuoret sotiin ja rintamille mukaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ihmisille olisi niin paljon enemmän hyvää jaettavana jos kaikki rahat ei valuisi sodasta hyötyviin tahoihin.Ja nämä sokeat sopulit menee pelkojensa perässä. Sodat on saatanallista bisnestä. Ja eniten ottaa pannuun, että sodilla ja "puolustuksilla" vedetään nuoret sotiin ja rintamille mukaan !
Ja miksei niin paljon toitotettu "isänmaallisuus" sitten tarkoitakaan esim. omavaraisuutta , etenkin nyt, kun Suomella menee entistä huonommin, vaan isänmaallisuus olisi aina vaan sotia, aseita ja puolustautumisia, vaikka isänmaallisuus on myös oman maan itsenäisyyttä ruokahuollossa. Tai ettei Suomeen oteta luontoa saastuttavia kaivoksia, tehtaita jne. Haistakaa siis sanonko mitä, kokoomuslaiset ! Te ja teidän bisneksenne ! Juuri te tuhoatte Suomen. Sekö on isänmaallisuutta .
- Anonyymi
Keltaisesta vaarasta varoitetaan jo Raamatussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698